Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom betaen, men likte egentlig ikke at jeg begynte på level 20. Med mange skills å sette seg inn i. Liker å ta det gradvis fra lvl 1. Jeg skjønner dog poenget med å starte på 20.

 

hahaha...

 

Det i åpen beta var lett tutorial, som du startet på lv20. Når ferdig med den ble du lv1 som i closed beta.

Lenke til kommentar

Var innom betaen, men likte egentlig ikke at jeg begynte på level 20. Med mange skills å sette seg inn i. Liker å ta det gradvis fra lvl 1. Jeg skjønner dog poenget med å starte på 20.

 

hahaha...

 

Det i åpen beta var lett tutorial, som du startet på lv20. Når ferdig med den ble du lv1 som i closed beta.

 

Aha, ja jeg skjønte ingenting. Men det forklarer jo alt.

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å begynne med TERA!

 

Men jeg kom nettopp over spillet, og hadde derfor ikke sjangen til å teste det mens det var i beta. Lurte derfor på om det kommer til å være et trial system etter release? Jeg kjøper sjeldens spill uten en sjangse til å teste dem først, og dessuten hadde det vært greit å sjekke hvordan PCen handler spillet før jeg slenger ut med pengene.

Lenke til kommentar

For dere som ennå ikke har kjøpt spillet, så kan jeg meddele at det kun koster 290kr på denne siden: http://www.gamesrock...rd-Edition.html

Det er en trygg nettside. Har 2 venner som har kjøpt det der, og linken til siden fant vi på tera-europe.com :)

 

 

Koser meg fortsatt med levling. Har hatt litt mye IRL stuff å gjøre i det siste, men har fått kommet meg opp til lvl 22, og testet den første instancen. Utrolig kule boss-fights og liker spillet bare mere og mere! Løp og kjøp folkens :woot:

Endret av Sending!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan funker World PVP her? :p er det rase mot rase?

Det er alle mot alle :)

 

Man kan velge å aktivere PvP, da vil man kunne angripe alle spillere som ikke er i din egen guild. Det er også noe som heter Guild vs Guild, som er kriger mellom guilder. Da skal man dreper så og så mange spillere fra den guilden man er i Krig med, for å vinne krigen.

Veldig morro, når det kommer opp midt på skjermen til alle i guilden når man dreper noen eller blir drept av noen fra den guilden man er i krig med også :p

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...