Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt så lite om TERA, og nå er det plutselig ute? Synes dere det har levert? Hvordan måler det seg med andre MMORPG'er?

 

Elsker MMORPG'er, men føler jeg er blitt tatt på senga av dette spillet. Vet nesten ingenting om det, og hjemmesiden var ganske intetsigende. Mer interessert i å høre erfaringer ifra folk som kan sammenligne det med andre spill i sjangeren :)

Lenke til kommentar

Spillet er ganske gøy, Rune. Combatsystemet og bossfights gjør at det føles friskt gjennom hele spillet, til tross for at oppdragene nesten konsekvent er "drep/plukk XX stk" eller "snakk med han ved siden av meg".

 

--

 

Speaking of which, nettopp blitt level 38 med Lanceren min, og har det beste gearet tilgjengelig på hovedslottene. Våpen (+6 enchant), Armor (+6 enchant), Hansker (+5 enchant) og sko (+5 enchant). En tur eller tre til i Cultist's refuge, og jeg får nok 6+ i alt. Kos! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg ble akkurat ferdig med å laste ned Tera. Men jeg opplever store problemer med FPS, og vil si at dette ødela mye av første inntrykket ved spillet . Jeg forventer ikke at alt skal være knirkefritt rett før release, men jeg forventer mer en 15-20 FPS. Noen som opplever at de har veldig lav fps, og kanskje har en løsning på det?

Lenke til kommentar

Fungerer helt topp her, og jeg har ikke akkurat noe uber-tech PC. (ATI 6870 og Phenom X4 955) Du har jo en topp PC, så det hørtes merkelig ut.

 

Men det har vært noen med NVIDIA kort som har opplevd store problemer med FPS, og da var det driver relatert.

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Jeg har hørt så lite om TERA, og nå er det plutselig ute? Synes dere det har levert? Hvordan måler det seg med andre MMORPG'er?

 

Elsker MMORPG'er, men føler jeg er blitt tatt på senga av dette spillet. Vet nesten ingenting om det, og hjemmesiden var ganske intetsigende. Mer interessert i å høre erfaringer ifra folk som kan sammenligne det med andre spill i sjangeren :)

Hehe, igrunn akkurat det samme som jeg tenkte når jeg fikk vite om Tera, dagen etter open beta var ferdig. Hadde ikke store forventninger, da jeg kun var ute etter ett spill jeg kunne bruke litt tid på før Diablo 3 og The Secret World kommer ut. Men jeg har kun blitt positivt overasket hittil. Blir bare bedre og bedre jo høyere level jeg kommer, og jo mere jeg forstår av spillet. Mye å sette seg inn i, da det ikke er noe wannabe-wow spill, men det er jo litt av morroa :)

 

Har ikke hatt noe sansen for noen av de andre MMORPG'ene som har kommet etter WoW, da jeg syns det har blitt for mye wannabe spill. Men dette spillet virker faktisk veldig lovende :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg ble akkurat ferdig med å laste ned Tera. Men jeg opplever store problemer med FPS, og vil si at dette ødela mye av første inntrykket ved spillet . Jeg forventer ikke at alt skal være knirkefritt rett før release, men jeg forventer mer en 15-20 FPS. Noen som opplever at de har veldig lav fps, og kanskje har en løsning på det?

Jeg har også opplevd at spillet sliter litt etter man har vært ute i windows, og går inn igjen i spillet.

Prøv å gå ut og inn igjen i spillet, og se om det fungerer :)

Om det er konstant lav FPS du sliter med, så ville jeg sjekket ut drivere ja.

Lenke til kommentar

Ser folk i guilden min allerede hadde 2 stk lvl 38 før headstart var over :omg:

Grinda 10 timer+ om dagen for å få char'en min til 38, gjør vel noe feil :hm:

Greit med litt pause, drømte om BAM's

Hmm, om du har grinda i dette spillet i det hele tatt, så må du har gjort noe feil ja.

Jeg sliter heller andre veien, at jeg sitter med for mye quests og levler for fort, slik at jeg hele tiden på abondone noen quest. Jeg har merket meg at man igrunn bare trenger å tenke på story-line questa, og gjøre litt andre zone-quest samt noen guild-quest mens man går hovedsaklig for story-questene.

Lenke til kommentar

Ser folk i guilden min allerede hadde 2 stk lvl 38 før headstart var over :omg:

Grinda 10 timer+ om dagen for å få char'en min til 38, gjør vel noe feil :hm:

Greit med litt pause, drømte om BAM's

Hmm, om du har grinda i dette spillet i det hele tatt, så må du har gjort noe feil ja.

Jeg sliter heller andre veien, at jeg sitter med for mye quests og levler for fort, slik at jeg hele tiden på abondone noen quest. Jeg har merket meg at man igrunn bare trenger å tenke på story-line questa, og gjøre litt andre zone-quest samt noen guild-quest mens man går hovedsaklig for story-questene.

Yep , jeg liker og gjøre alle questene :) ikke beste taktikken men.

Ble litt abandoning på slutten.

Holder meg alltid til 1 char, så har ikke så mye og si. Bedre og være bra på en char en middles på mange :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...