Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen kabinett som støtter 180x3 rads?

Tenkte kanskje CaseLabs hadde noe sånt, men...   og de er stort sett svindyre

 

Har egentlig tenkt på 2 alternativ som ikke ruinerer meg, bygge alt selv eller kjøpe stacker (eller lignende) og lage kun radiator kasse selv

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen kabinett som støtter 180x3 rads?

Tenkte kanskje CaseLabs hadde noe sånt, men... og de er stort sett svindyre

 

Har egentlig tenkt på 2 alternativ som ikke ruinerer meg, bygge alt selv eller kjøpe stacker (eller lignende) og lage kun radiator kasse selv

Hvorfor vil du ha 180 radiator?

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om noen kabinett som støtter 180x3 rads?

Tenkte kanskje CaseLabs hadde noe sånt, men... og de er stort sett svindyre

 

Har egentlig tenkt på 2 alternativ som ikke ruinerer meg, bygge alt selv eller kjøpe stacker (eller lignende) og lage kun radiator kasse selv

Hvorfor vil du ha 180 radiator?

 

Større er bedre? :p

Har allerede 2 stk i egenlaget kasse, står i sig

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om noen kabinett som støtter 180x3 rads?

Tenkte kanskje CaseLabs hadde noe sånt, men... og de er stort sett svindyre

 

Har egentlig tenkt på 2 alternativ som ikke ruinerer meg, bygge alt selv eller kjøpe stacker (eller lignende) og lage kun radiator kasse selv

Hvorfor vil du ha 180 radiator?

 

Større er bedre? :p

Har allerede 2 stk i egenlaget kasse, står i sig

 

 

180 er ikkje veldig standard i kabinetter, noe som gjør at du får mindre utvalg, så at det er bedre kan vel diskuteres. Når ting ikkje er helt standard, har det en tendens til å bli ganske mye dyrere enn det man hadde tenkt. Kjøpte du 180 radiatorene brukt eller? :p

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om noen kabinett som støtter 180x3 rads?

Tenkte kanskje CaseLabs hadde noe sånt, men... og de er stort sett svindyre

 

Har egentlig tenkt på 2 alternativ som ikke ruinerer meg, bygge alt selv eller kjøpe stacker (eller lignende) og lage kun radiator kasse selv

Hvorfor vil du ha 180 radiator?

Større er bedre? :p

Har allerede 2 stk i egenlaget kasse, står i sig

Mye vanskeligere å få gode radiatorvifter også :)
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen kabinett som støtter 180x3 rads?

Tenkte kanskje CaseLabs hadde noe sånt, men...   og de er stort sett svindyre

 

Har egentlig tenkt på 2 alternativ som ikke ruinerer meg, bygge alt selv eller kjøpe stacker (eller lignende) og lage kun radiator kasse selv

Silverstone sitt RV02 og FT02 kan ha 3x180 internt om du fjerner HDD-buret. Så vidt jeg vet må du ha mer en skrutrekker for å fjerne buret, men alt går med vold og vaselin. På en annen side, så er begge de kabinettene massive både i størrelse og vekt, de veier henholdsvis 12.5 kg og 15 kg, og er like høye som full-tower og vesentlig dypere

Lenke til kommentar

Jeg ville kikket på kabinetter som har et rom under og med kabinettføtter, som du kan legge radiatoren flatt i. Så er det bare å bore hull til festene og lage hull til viftene. Det fikser du med en dremel og litt pågangsmot

Et annet alternativ er å gjøre alt eksternt. Kanskje du kan henge opp radiatorer under en pult eller lignende ved hjelp av noen braketter? Så kan du sette resten av HW i hvilket som helst kabinett du vil. Da kan du jo bare kjøre på med noen hurtigkoblinger f.eks, så vil det være enkelt å plukke det i fra hverandre også, om du skal bytte ut komponenter osv :)

Lenke til kommentar

Lurer på en ting.

 

Holder på å sette opp et nytt oppsett med SLI, vannkjøling og rigid tubing.

 

Jeg ser at det nederste grafikkortet kommer til å ligge litt over m.2. slotten slik at jeg ikke vil kunne installere en m.2. ssd på skrått for å så dytte den ned og skru den fast.

 

Er det slik at man må installere m.2. på skrått? Eller er det mulig å skyve den inn i slotten vannrett?

 

Blir mye arbeid dersom jeg må tappe hele loopen bare for å installere en ssd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...