Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Bare en liten :thumbup: til Techbay. Bestilte noe småpiss fra dem (hurtignipler, viftefilter o.l), men jeg ble tilsendt feil dimmensjon på det ene filteret. Sendte dem en mail søndag 21. desember og sa jeg ville få tilsendt det riktige filteret samt ferdig frankert emballasje for retur av feil filter.

 

I dag - på julaften lå det i postkassen!

 

Well Done.

Bestilte hos techbay selv, bestilte 4 tiden på søndag kveld (eller mandag morgen=), fikk det igår tirsdag, ikke dårlig :D

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil komme høyt opp i temp uansett, nettop fordi det er veldig mye varme å fjerne.

 

Selv med altfor mye radiatorplass og slikt kan jeg fint få CPUen til å komme opp på 90 grader. Slik er det med 6 kjerner, det produserer enorme menger varme ;)

Yes, men ser ut til at 4.75Ghz er stabilt med minne på 2750Mhz Cl14. Cache er vel på 4Ghz elns, decent.

 

Er 1.335V mye for 24/7? ser ut til at jeg klarer å kvitte meg med varmen :)

 

Dog stresstestingen er folding, eneste som ikke dreper den, men gjør den varmere en vanlig samt gir en grei PPD^^

Lenke til kommentar

Yes, men ser ut til at 4.75Ghz er stabilt med minne på 2750Mhz Cl14. Cache er vel på 4Ghz elns, decent.

 

Er 1.335V mye for 24/7? ser ut til at jeg klarer å kvitte meg med varmen :)

 

Dog stresstestingen er folding, eneste som ikke dreper den, men gjør den varmere en vanlig samt gir en grei PPD^^

 

Så lenge varmen ikke er for høy er det ikke noe stress vettu ;) Kjør på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjørte fort en test 30min med 1.325V 4.75Ghz, og cache på 4.5Ghz 1.25V. Så ikke så dårlig chip!

 

Nå som jeg hentet enda en sp120 vifte, da mangler jeg bare 1 :p så tempen blir nok bedre når jeg faktisk får radiator vifter^^

 

Kjøre på i will! Gøy å få en god chip, alle andre gpu/cpu har egentlig sugd litt balle :p

Veldig bra cpu. Kan fortelle at det er mange som har mye dårligere enn deg. Synn det mangler et par kjerner :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg leser også det, Christian. Tester ser veldig bra ut. Men dog er jeg mer på jakt etter erfaring fra andre forumbrukere, som faktisk har testet og kan si noen få ord om de eller andre vifter generelt ;)

Lydmessig så er iallefall 120mm noiseblocker blacksilentpro de klart beste jeg har hatt. Ansatte på DI sa og at de funket fint på radiator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...