Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Bruk den nye PCB pennen? :p

Hehe, njaaa. Det vil nok ikke hjelpe mye. :(

 

1. Det blir syyykt stygt. Spesielt om man ser håndskriften min. ^^

2. Må jo uansett kjøpe inn etse-utstyr. (pennen vil kun markere hvor du ikke skal etse bort)

3. jeg slipper å designe kretsen på PC, men for å være ærlig så synes jeg nesten det er lettere.

4. Eneste du egentlig slipper er å printe ut på en transparang, men det er egentlig det minste problemet. XD

 

Kan nok sikkert betale gamle-skolen en hundrings for å etse, men litt usikker på om jeg ikke må skaffe noen spesielle kretskort som takler å overføre over 130 Ampere. Vanlig 30 micrometer tykt PCB tror jeg ikke blir bra nok (kan ikke tillate meg noe særlig spenningsfall).

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpe bakplater rett fra EK?

Hmm.. det er jo en mulighet, men er ikke SÅ viktig at jeg gidder å styre med det. (er jo KUN for utseende) Blir sikkert en del dyrere også, da Digital impuls sponser godeste Andrull. :D

 

MEN, til en mye viktigere sak. Hvor i hel**** får man kjøpt EVGA EVBOT!?

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Hmm.. det er jo en mulighet, men er ikke SÅ viktig at jeg gidder å styre med det. (er jo KUN for utseende) Blir sikkert en del dyrere også, da Digital impuls sponser godeste Andrull. :D

 

MEN, til en mye viktigere sak. Hvor i hel**** får man kjøpt EVGA EVBOT!?

Er det utsolgt på evga europe? :p
Lenke til kommentar

Jo, takk som vil låne bort. Får kanskje krype til kroset og spørre om låning etterhvert. Problemet er jo at jeg egentlig trenger/ønsker å ha det fast. :(

Er utsolgt eller "discontinued" ALLE steder. Selv EVGA EU. :( (de hadde i det minste produktet i produktkatalogen slik at jeg slapp å lete i timesvis)

 

Håper virkelig det kommer en ny versjon... Slik de er nå så blir de nesten "ubrukelige". (hva skal man med waterchiller og fancy oppsett når man ikke kan levere nok spenning til dem... og det bare fordi et lite produkt ble utsolgt/software-sperre XD)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Jo, takk som vil låne bort. Får kanskje krype til kroset og spørre om låning etterhvert. Problemet er jo at jeg egentlig trenger/ønsker å ha det fast. :(

 

Er utsolgt eller "discontinued" ALLE steder. Selv EVGA EU. :( (de hadde i det minste produktet i produktkatalogen slik at jeg slapp å lete i timesvis)

 

Håper virkelig det kommer en ny versjon... Slik de er nå så blir de nesten "ubrukelige". (hva skal man med waterchiller og fancy oppsett når man ikke kan levere nok spenning til dem... og det bare fordi et lite produkt ble utsolgt/software-sperre XD)

Classy skalerer ganske ræv over 1.4v-1.43v uansett :p (egen erfaring)

 

Tror nok det blir bedre med minusgrader! Mine kort er rimelig shaky når de kryper over 50c iaff.

Lenke til kommentar

Classy skalerer ganske ræv over 1.4v-1.43v uansett :p (egen erfaring)

 

Tror nok det blir bedre med minusgrader! Mine kort er rimelig shaky når de kryper over 50c iaff.

Må da skalere litt over 1,35V til 1,4V i hvert fall? :p

 

Håper på at minusgradene på omgivelsesluften også vil føre til litt lavere spennignsfall i selve kobberbanene, som da skaper det store spenningstapet over 1,43V. (som kanskje kan være et problem hos deg?)

 

Og for å si det sånn, jeg satser ikke på god skalering (det toget røk vel for lenge siden i det jeg kjøpte tre 780 i Tri-SLI), men best ytelse. Målet er selvsagt å gruse resten av folka her på forumet, selv om de sitter med 780Ti/780Ti SLI/Tri-SLI. :p

Eneste stedet som solgte EVBOT var en amerikansk nettbutikk som ikke godtok noe annet kort enn bankkort utstedt i statene, samt frakt kun innenlands. XD

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Må da skalere litt over 1,35V til 1,4V i hvert fall? :p

 

Håper på at minusgradene på omgivelsesluften også vil føre til litt lavere spennignsfall i selve kobberbanene, som da skaper det store spenningstapet over 1,43V. (som kanskje kan være et problem hos deg?)

 

Og for å si det sånn, jeg satser ikke på god skalering (det toget røk vel for lenge siden i det jeg kjøpte tre 780 i Tri-SLI), men best ytelse. Målet er selvsagt å gruse resten av folka her på forumet, selv om de sitter med 780Ti/780Ti SLI/Tri-SLI. :p

Eneste stedet som solgte EVBOT var en amerikansk nettbutikk som ikke godtok noe annet kort enn bankkort utstedt i statene, samt frakt kun innenlands. XD

 

Ta deg turen til The US of A! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...