Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voodoo gir nok en mer realistisk score i quadrant enn hva OCLF gjør. OCLF "lurer" quadrant litt slik at man får bedre score. Kjører telefonen rent EXT4 så er nok det nærmere sannheten - altså rundt 1700...

 

Foreløpig så virker oppdateringen levbar. Blir spennende å se når jeg får lagt inn alt standard greiene mine: Mail, noen apps etc..

Lenke til kommentar

Later til å være umulig å oppgradere med Kies (oppdatert først) her, får bare "firmware upgrade cannot proceed". Begynner å bli ganske oppgitt av Samsung. Den eneste andre PC jeg har er en steinalder-laptop med XP, men den var det umulig å kjøre Kies på (så tregt at det var ubrukelig). Noen fornuftige forslag, evt en n00b-guide til hvordan man oppgraderer med Odin elns?

Har prøvd alle standardtriks som reboot, google osv.

 

Har gått og fundert på HTC DHD en stund, og dette vekter ikke spesielt tungt i Samsungs favør.

Egentlig er telefonen helt grei, men jeg skulle gjerne hatt 2.2 pga TTS og Gmail-appen. Og vil helst ikke bytte til en telefon med dårligere skjerm og batteri...

Lenke til kommentar

Hei folkens, har et kjapt spørsmål. Fikk One Call Gavepakke i dag og mistet all mobilnettverkskontakt (3G). Har ikke muligheter for å koble opp igjen, og finner ikke ut hva problemet kan være. Kjøpte mobilen med telenor-abonnement, og nå som jeg skiftet til One Call nekter den meg regelrett å komme på 3G-nett (WLAN går fint). Noen som har hatt lignende problem og funnet en løsning? Prøvde å laste ned en slags konfigurasjonsmelding fra One Call sin hjemmeside, men fikk ikke dette til å fungere selv om konfigurasjonen ble installert.

 

Sorry om spørsmålet har blitt stilt før, men jeg orker ikke bla igjennom 200 sider for å lete etter et svar : (

Lenke til kommentar

Hei folkens, har et kjapt spørsmål. Fikk One Call Gavepakke i dag og mistet all mobilnettverkskontakt (3G). Har ikke muligheter for å koble opp igjen, og finner ikke ut hva problemet kan være. Kjøpte mobilen med telenor-abonnement, og nå som jeg skiftet til One Call nekter den meg regelrett å komme på 3G-nett (WLAN går fint). Noen som har hatt lignende problem og funnet en løsning? Prøvde å laste ned en slags konfigurasjonsmelding fra One Call sin hjemmeside, men fikk ikke dette til å fungere selv om konfigurasjonen ble installert.

 

Sorry om spørsmålet har blitt stilt før, men jeg orker ikke bla igjennom 200 sider for å lete etter et svar : (

 

Telefonen din er ikke låst til Telenor da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...