Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har plutselig fått et batteriproblem på tlf. Fra å tømmes 1-3% over natt, så tømmes den nå med 12% på tre timer. Når jeg ser på batteribruket er det mediaserver som trekker enormt. Det jeg ikke begriper er hva som starter tjenesten. Ikke dukker den opp i oversikten "kjørende tjenester" heller.

 

Har googlet opp og ned for å finne svar, men finner bare ut at tjenesten starter ved igangsetting av lyd og bilde (mener folk). Men etter sist opplading til 100% rørte jeg ikke noe slikt. Allikevel tapper tjenesten batteriet med 5% i timen.

 

Før ville ikke engang denne mediaserver engang dukke opp i listen over batteribruk, men nå er den omtrent på topp i forbruk. Trenger gjerne noen tips til hvordan denne tjenesten kan kveles.

 

Edit: Har kjørt froyo (JPM) siden den kom på Kies uten problemer. Ting skjedde plutselig for et par dager siden. Har prøvd restart.

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

installerer kies via http://www.samsungapps.com/about/onPc.as Får deretter spm om å oppdaterere kies etter at kies er oppdatert. oppdatering via kies for kies stopper opp på 33%, hvorav en popupmelding dukker opp kan ikke koble til internett. Vil du kontrollere tilkoblingen på nytt, etc. Hvordan laste ned nyeste kies. Hvilken versjon er nyeste kies, hvis vi må ha nyeste kies for å få oppdater til jpp ?

 

 

edit:

eller må man nedgradre med odin til jm2/jm8? for å oppdatere til jpp med hvilken som helst versjon av kies ?

Endret av spetter
Lenke til kommentar

installerer kies via http://www.samsungapps.com/about/onPc.as

 

Får deretter spm om å oppdaterere kies etter at kies er oppdatert. oppdatering via kies for kies stopper opp på 33%,

hvorav en popupmelding dukker opp kan ikke koble til internett. Vil du kontrollere tilkoblingen på nytt, etc.

 

Hvordan laste ned nyeste kies. Hvilken versjon er nyeste kies, hvis vi må ha nyeste kies for å få oppdater til jpp ?

 

 

off då, hehe send meg mail adressen din som privat post, så kan jeg sende dg filen via mail, dersom du ikke har alt for treg nettlinje :p

Lenke til kommentar

installerer kies via http://www.samsungap...m/about/onPc.as

 

Får deretter spm om å oppdaterere kies etter at kies er oppdatert. oppdatering via kies for kies stopper opp på 33%,

hvorav en popupmelding dukker opp kan ikke koble til internett. Vil du kontrollere tilkoblingen på nytt, etc.

 

Hvordan laste ned nyeste kies. Hvilken versjon er nyeste kies, hvis vi må ha nyeste kies for å få oppdater til jpp ?

 

 

off då, hehe send meg mail adressen din som privat post, så kan jeg sende dg filen via mail, dersom du ikke har alt for treg nettlinje tongue.gif

 

pm sendt :)

Lenke til kommentar

Nice. Si ifra om du merker noen store forskjeller fra den første Froyo-releasen :)

Quadrant er oppe i 907, kontra 700-800 før. Det er en liten forbedring, og nettleseren er kanskje litt bedre. Merker at det gikk fortere å få bedre flyt på sidene, men det er fremdeles en vei å gå før det blir som med 2.1. Swype virker bedre, selv om den fremdeles gir meg "olje" i 5 av 10 tilfeller hvor jeg egentlig sikter på "ikke".

 

da Gauss:

 

50% holder helt fint, jeg måtte lade opp fra 30%-50% for at oppdateringen skulle gå gjennom.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

installerer kies via http://www.samsungap...m/about/onPc.as

 

Får deretter spm om å oppdaterere kies etter at kies er oppdatert. oppdatering via kies for kies stopper opp på 33%,

hvorav en popupmelding dukker opp kan ikke koble til internett. Vil du kontrollere tilkoblingen på nytt, etc.

 

Hvordan laste ned nyeste kies. Hvilken versjon er nyeste kies, hvis vi må ha nyeste kies for å få oppdater til jpp ?

 

 

off då, hehe send meg mail adressen din som privat post, så kan jeg sende dg filen via mail, dersom du ikke har alt for treg nettlinje tongue.gif

 

pm sendt :)

 

 

bare og glemme å sende via mail vertfall. kan eventuelt bli msn, om du har litt rask linje, kan ikke sende mer en 25MB via yahoo eller gmail, så da sliter vi hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...