Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelige gode følelser for Windows Phone 8. Det virker å bli det mest signifikante OS-et for mobiler noensinne. Derfor kan jeg forstå at de ikke har støtte for relativt mye svakere maskinvare.

 

Men jeg håper selvfølgelig at hvis man lager en applikasjon uten å bruke C++ (f.eks) at det da automatisk vil fungere på 7.8 også - selv om man primært utvikler for WP8.

 

Det blir ihvertfall veldig interessant å følge med!

Endret av iMono
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

WP 7.8 er vel nesten bare et skall for å gi et lignende utseende som WP 8, med noe småflikking i tillegg.

Spørsmålet er jo om man fortsetter å utvikle apper og slikt til 7.5/7.8 som få bruker og som er på vei ut, eller om man konsentrerer seg om up and coming wp 8. Antar at appene ikke kommer til å gå om hverandre i og med at de har ulik oppbygging pga ulikt system. Det betyr ikke at wp 7.8 mobiler slutter å virke, men er skeptisk til om det vil flomme over av wp 7.8 apper

Lenke til kommentar

WP 7.8 er vel nesten bare et skall for å gi et lignende utseende som WP 8, med noe småflikking i tillegg.

Spørsmålet er jo om man fortsetter å utvikle apper og slikt til 7.5/7.8 som få bruker og som er på vei ut, eller om man konsentrerer seg om up and coming wp 8. Antar at appene ikke kommer til å gå om hverandre i og med at de har ulik oppbygging pga ulikt system. Det betyr ikke at wp 7.8 mobiler slutter å virke, men er skeptisk til om det vil flomme over av wp 7.8 apper

 

Jeg kommer til å utvikle primært til 7.8 pga 8.0 kommer også til å støtte 7.8 men ikke motsatt. Og med tanke på at det vil ta tid før 8.0 fester seg på markedet (gud bedre om den bruker lang tid som 7.x) så har jeg størst nedslagsfelt om jeg lager apper til 7.8.

Leste også at Kina er med i markedplacen nå, og teknologisk sett tviler jeg på at det blir high-end 8.x telefoner som kommer til å gå unna i Kina.

Lenke til kommentar

Har slutta fullstendig å høre på når Nokia/Microsoft "syneser" om releasedatoer osv. Det er bare bullshit alt sammen anyways. Det kan gå på skinner til minutter før release og så kan det komme en delay på X uker.

 

Dette gjelder jo strengt tatt for alle. HTC er verst i klassen spør du meg.

Lenke til kommentar

Har slutta fullstendig å høre på når Nokia/Microsoft "syneser" om releasedatoer osv. Det er bare bullshit alt sammen anyways. Det kan gå på skinner til minutter før release og så kan det komme en delay på X uker.

Er nok derfor Microsoft ikke setter noen releasedato før ting faktisk er på plass nå for tida.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...