Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa... men hva trenger vi? NFC er jo kult, men ikke noe krav. WP7 som den er i dag på telefonen er jo silky smooth selv uten 4 kjerner og stuff. Vil ta tid før WP8 kommer skikkelig i gang så jeg er faktisk litt usikker om det er verdt det for min del.

 

Etter at jeg patcha min svarte 800 til 12072 egenhendig så er jeg blitt veldig glad i den :D

Lenke til kommentar

Det største problemet er jo at programmer laget for Windows Phone 8 ikke vil fungere på 7.8.

 

Folk med Lumia 800 og 900 har kjøpt katta i sekken, uten tvil.

 

Hvorfor det. Lumia 800 som jeg har fungerer perfekt for mine behov. Har nå fått Iphone som arbeidsmobil, og selv om den fungerer utmerket så skulle jeg ønsket at det var en Lumia 900.

Lenke til kommentar

Det største problemet er jo at programmer laget for Windows Phone 8 ikke vil fungere på 7.8.

 

Folk med Lumia 800 og 900 har kjøpt katta i sekken, uten tvil.

 

Kjøpte du 900 forrige uke skal jeg være enig med deg. Men jeg har hatt 800 siden jul (kjøpte via amazon.de) og er fornøyd. Har aldri brukt frontkamera og kommer ikke til å bruke det i nær fremtid. NFC som sagt er kult, men mener på å ha lest at implementasjon i samfunnet ikke kommer til å skje før rundt 2015ish. Innen da har jeg iaff bytta mobil. Ellers er det ikke mye nytt som gjør et en må bytte... WP7 flyter fantastisk selv på single core 1.4ghz så behovet for masse power og cores er ikke tilstede.

 

og nå som mobilen endelig er bugfri så er det jo livet smud. :D

 

Jeg <3 min 800 :D

Lenke til kommentar

Det største problemet er jo at programmer laget for Windows Phone 8 ikke vil fungere på 7.8.

 

Folk med Lumia 800 og 900 har kjøpt katta i sekken, uten tvil.

Bare fordi WP8 kom, betyr ikke at WP7.5 automatisk blir dårlig. ;)

 

Men det er litt skuffende likevel.

Folk må vitterlig forstå at applikasjonsutviklere ikke kommer til å fokusere på 7.8-utvikling. Jeg håper virkelig at applikasjoner laget i fremtiden, som ikke benytter seg av C++ eller andre tilpassede spesifikasjoner for de nye enhetene, også vil fungere på 7.8 uten noen tilpassing.

 

Antall førstegenerasjonsbrukere er ikke vesentlig høyt.

Lenke til kommentar

Folk må vitterlig forstå at applikasjonsutviklere ikke kommer til å fokusere på 7.8-utvikling.

Selvfølgelig, det er jo det som gjør det skuffende og kjipt...

(Selv om jeg fremdeles har større problemer med å forstå hvorfor det bl slik.ir Det er jo ikke akkurat som om de ikke bruker ARM lenger...)

 

Men WP7.5 blir fremdeles ikke dårligere som OS av at WP8 er lansert. ;)

Lenke til kommentar

Det største problemet er jo at programmer laget for Windows Phone 8 ikke vil fungere på 7.8.

 

Folk med Lumia 800 og 900 har kjøpt katta i sekken, uten tvil.

 

Kjøpte du 900 forrige uke skal jeg være enig med deg. Men jeg har hatt 800 siden jul (kjøpte via amazon.de) og er fornøyd. Har aldri brukt frontkamera og kommer ikke til å bruke det i nær fremtid. NFC som sagt er kult, men mener på å ha lest at implementasjon i samfunnet ikke kommer til å skje før rundt 2015ish. Innen da har jeg iaff bytta mobil. Ellers er det ikke mye nytt som gjør et en må bytte... WP7 flyter fantastisk selv på single core 1.4ghz så behovet for masse power og cores er ikke tilstede.

 

og nå som mobilen endelig er bugfri så er det jo livet smud. :D

 

Jeg <3 min 800 :D

Fint da.. Jeg sliter fortsatt med min Htc Titan der jeg ikke kan ha på wifi+3g samtidig ennå.

Jeg må si at WP7,5 flyter utrolig godt, men akkurat denne bugged jeg og mange andre har irriterer vettet av meg.

Lenke til kommentar

De som kjøper en WP telefon nå, før WP8 kommer, har ikke fulgt med i timen! Det skal bli spennende å se hvor mange WP som blir solgt fremover. Synes rett og slett synd på Nokia!

 

At Microsoft presenterer WP et kvartal før den kommer ut er jo greit nok men ikke når Microsoft tar livet av WP7.X. Ganske talentløst spør du meg.

 

Dere kan si hva dere vil og være så positiv dere vil men WP 7.X er en "død" telefon fra høsten 2012.

Lenke til kommentar

De som kjøper en WP telefon nå, før WP8 kommer, har ikke fulgt med i timen! Det skal bli spennende å se hvor mange WP som blir solgt fremover. Synes rett og slett synd på Nokia!

 

At Microsoft presenterer WP et kvartal før den kommer ut er jo greit nok men ikke når Microsoft tar livet av WP7.X. Ganske talentløst spør du meg.

 

Dere kan si hva dere vil og være så positiv dere vil men WP 7.X er en "død" telefon fra høsten 2012.

 

Ingenting er som når troll spekulerer i ting. Gratulerer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...