Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av dere som har peiling på følgende?

 

1: Hvordan kan jeg få epost-appen til å _IKKE_ resize bilder som vedlegges?

2: Hvordan kan jeg få auto-upload til skydrive til å _IKKE_ rezise bildene?

3: Hvordan kan man få "navigasjonen" i maps (med amerkansk språkvalg) til å holde baklyset aktivt, og samtidig bla nedover "listen" automatisk når man kjører?

 

Resten er knall, men disse tre er jo fantastisk irriterende.

Lenke til kommentar

Har lenge vært i tenkeboksen på hva jeg skal gjøre. Om jeg skal holde meg på WP videre eller gå tilbake til Android.

 

Saken er at jeg er kjempe fornøyd med WP, mye mer enn jeg noen gang var med Android. Selvsagt kunne et par ting vært bedre, men alt i alt er det et helt fantastisk OS.

 

Det som får meg til å ville gå tilbake er nok mangel på Apps på Windows Phone. MS burde virkelig pushet på her for å få ut apps fra de store på samme tid som de kommer til iOS og Android. Klarer de det innen kort tid så vil mange flere som tester WP bli værende og ikke gå tilbake.

 

Skal du endre noe mer i selve OS så gi oss en skikkelig form for notifications.

Lenke til kommentar

Joda, men jeg har en S2 liggende, og kaster nok ikke Lumia 800 dersom jeg bytter.

 

For eksempel så mangler Instagram, flipboard og where is my water.Dette er selvsagt bare noe av hva jeg savner. Jeg er også en ivrig bruker av fotmob på android, men denne er helt ubrukelig på WP.

 

På Android får jeg oversikt i notifications over alle mål osv, på WP går jeg glipp av alt som har skjedd dersom jeg ikke får med meg at mobilen piper og ser på den de 5 sekundene det komme frem øverst på telefonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Tipper det er "180 countries except Norway". :p Nei da. Men det lover bra - Zune Music er jo en glimrende tjeneste. Har du forresten en link?

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Ja, skulle ikke forundre meg med tanke på at norden er de eneste landene i verden som ikke får NHL ^^

 

This year Xbox will bring premium entertainment experiences to more than 180 new countries around the world when Xbox on Windows 8 launches, featuring four Metro-style apps: Video, Music, Games and Xbox SmartGlass. (3)

 

http://www.microsoft.com/en-us/news/Press/2012/Jun12/06-04XboxE3PR.aspx

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Takk! Håper det er snakk om musikktjenesten og ikke Video-, Musikk- Spill-applikasjonene som er integrert i WIndows 8. Ser forresten frem til SmartGlass-appen på en Win8-tablet og en WP8-telefon.

Lenke til kommentar

Det bør være noe bra. Men ingen er verre enn Apple... De kan hype opp folk som faen, og så lansere en litt raskere telefon og Siri (ref 4S).

Min ønskeliste:

•bedre notifications

•Enkel måte å slå av wifi,3G osv.

•bedre Internet Explorer

•gruppering av samtaleloggen pr kontakt

•backup/backup på Skydrive av Mail, Apps, spill fremgang, sms osv.

•"AirPlay"

Lenke til kommentar

Fikk min Lumia 900 i dag, og må si at den er lynrask sammenlignet med min gamle og noe vannskadede E900, det som er litt artig er at den har to vidt forskjellige utseender alt etter hva man fokuserer på, enten på ramma, eller på det svarte vinduet. Hvit Lumia med hvit bakgrunn ser for øvrig griselekkert ut. En ting jeg savner er dog muligheten til å aktivere telefonen med å trykke på Windowstasten, men det er ikke noe jeg hadde forventet på en telefon uten HW-knapper uansett.

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...