Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite spørsmål til, fins det noe tilsvarende "stillemodus" på Windows Phone? Er så greit å ha :)

Dette er en av de tingene som er irriterende tungvindt på WP, spesielt for meg som har telefonen i enten <ring og vibrer> eller <helt stille>. Man kan enkelt slå ringetonen av og på (som andre har beskrevet), men for å slå på og av vibrering må man gå inn i menyene hver gang. Skjønner ikke hvorfor dette er gjort slik, alle andre telefoner jeg har hatt, inkl Windows Mobile (både 5.x og 6.x) har hatt dette mye enklere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Det blir jo spennende å se hva de gjør for å få mobiler ut på markedet i høyt tempo. For at WP skal klare seg så må de vel få mange til å bruke dem og folk må se at kamerater, venniner, kollegaer bruker det og er fornøyde. De må få positiv reklame om at WP markedsandelen øker, samt gode reviewer når telefonene testes. Her må de sannsynligvis trå til på mange måter for å pushe mobiler ut på markedet.

 

Sony solgte PS2 med tap for å få flest mulig konsoller ut på markedet slik at de kunne tjene på spill. Jeg vil tippe microsoft også selger med tap for å få telefonene ut på markedet, samt tilbyr gunstige avtaler til forhandlerne. I det minste burde de hatt noen heftige lanseringshow.

Lenke til kommentar

Spørs litt hvilken oppdatering det er snakk om..

Har kommet et par oppdateringer til lumia i løpet av dem siste ukene..

Ene gir mulighet for å sende med enn et bilde/video pr mms.. og den andre gir internett deling..

 

Mener den heter noe sånt som 7.5 refresh..

Står litt om den i Lumia 800 tråden.

Lenke til kommentar

Har hørt fra folk i Verizon (US) at de skal begynne å trappe opp til Windows Phone 8 i slutten av august. Det er også snakk om at en HTC Titan 3 er på vei rundt samme tid.

 

Merk at det ikke nødvendigvis betyr en september lansering, dette kan også bety at Verizon skal kjøre en stor opplæring av selve OSet og de nye telefonene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Gjort det selv :)

 

Men litt off topic: Jeg har lyst til å bruke den nye @outlook-adressen som hovedadresse. Blir det vanskelig å flytte filer fra Skydrive og lignende over fra @live-e-posten min til @outlook-e-posten?

Vet at Xbox LIVE, kontakter og kalender går som en lek, men det er verre med filer på SkyDrive.

 

Oppdatert: Fant det ut, men da må jeg hard resette Lumiaen. Det gidder jeg ikke før WP8.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Sant, vent til du må nullstille telefonen eller kjøper ny Windows Phone.

Har "holdt av" en imens :)

Digger forresten designet på Outlook.com.

Microsoft gjør mye bra i år, syns jeg.

Veldig interessant det som er funnet/avslørt i den lekkede WP8-SDK-en også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...