Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det kommer, så vil 2143 komme sikkert først. Neste år eller 1,5år til vil jeg tro. Da kan de jo resikulere grafikknivået i BF3. (på samme måte som de gjorde med 1942/vietnam og BF2/2142)

 

Så kommer "BF4" med litt lengre tidshorisont.

Dag 1 kjøp for min del hvis BF2143 kommer, 2142 er min favoritt i BF samlingen.

Destruction 2.0 og den Frostibte 3.0, i 2143 :dribble:

Lenke til kommentar

Håper de ikke har flyttet for mye eller eliminert flagg på map i B2K pakken, for da blir jeg skuffa. Og jeg håper de lager en ny map pack DLC til BF3 med flere maps som ikke har såpass inf. fokus som metro, damvarand, canals, bazar, seine crossing og teheran highway har. Seriøst 3 vehicle focus vs 6 infantry focus maps?

Lenke til kommentar

Enig. Men kan se at det blir vanskelig med tanke på at kun de som har kjøpt pakken skal kunne se og bruke våpnene/kjøretøyene når man spiller på de "gamle" brettene. Men ja, det hadde vært utrolig kult med litt fra SF også!

Altså de som bare har vanilla vil fortsatt se disse ekstra våpnene. Men de kan ikke utstyre sine egne soldater.

 

Som i BC2 så hadde man disse våpnene med en spesiell camo. Alle som ikke hadde kjøpt denne skin-pack kunne jo se den. Samt plukke opp våpnene til de som hadde dette.

Lenke til kommentar

Oppe til venstre. Og uten den teite semitransparante bakgrunnen som gjør at det føles som den tar 20x mer plass.

 

Det var også skikkelig fargekodeded meldinger.

Men bare fire linjer, som også som regel ble fylt opp med "Enemy boat spotted", som gjorde det relativt vanskelig å få med seg.

Men utseende var mye bedre.

 

Savner fortsatt en metode å permanent sette minikartet til den midterste zoomen :( .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...