Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sommerflørt på bussen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vei hjem fra treningssenter så satt det to vakre damer på disse 4-setene der du ser mot hverandre hvis dere skjønner hva jeg mener.(jeg synes de var søte). Jeg satt ytterst mot vinduet, så satt hun ene ved siden av meg og hun andre på motsatt side. Damen som satt ved siden av meg hadde mye hudkontakt mot armen min. Det var litt uvanlig fordi 99.9% av tiden der personer sitter ved siden av meg så kommer vi nesten ikke i hverandre. Det er varmt i dag og folk er lettkledde så kanskje det var bare et tilfeldighet? Eller var det sommerflørt på meg? Håper jeg ikke høres innbilsk ut. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
RootShell skrev (42 minutter siden):

Slutta munnen din å fungere når du satt der? Eller augene dine, ingen augekontakt?

Hadde litt øyekontakt tror jeg. Hadde på solbriller. 

Skrevet (endret)

Selv om man faktisk prøver å unngå hudkontakt i trange situasjoner, så vil det som regel skje uansett.

Jeg antar at det var arm mot arm. En mulighet er at det ville kreve anstrengelse for henne å holde armen vekk fra deg, så da er det enklere å bare la den ligge mot huden din. Og hun visste at hun var i trygge rammer hvis det mot formodning ville oppstå noen problemer, fordi hun hadde med seg en venn.

Du hadde muligheten til å anstrenge deg for å holde armen din vekk fra hennes hud, men det ville gått mot likestilling, så i ett samfunnsmessig perspektiv så gjorde du det rette, og hun gjorde det rette. Hvis dere begge hadde anstrengt dere for å holde armen vekk, så hadde ikke likestillingen blitt brutt heller.

Jeg hadde anstrengt meg for å holde armen vekk fra henne, fordi jeg følger mine egne prinsipp. Ikke hva samfunnet vil.

Endret av Selfuniverse
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ingen øyekontakt før/etter/under = absolutt ingen "flørt" - bare tilfeldig.

Hun er bare komfortabel med å sitte tett. Var hun norsk? Når jeg bodde i Portugal og tok trikken skjedde den type ting nesten daglig under rush-timen på ettermiddagen. 

Selfuniverse skrev (9 timer siden):

Du hadde muligheten til å anstrenge deg for å holde armen din vekk fra hennes hud, men det ville gått mot likestilling, så i ett samfunnsmessig perspektiv så gjorde du det rette, og hun gjorde det rette. Hvis dere begge hadde anstrengt dere for å holde armen vekk, så hadde ikke likestillingen blitt brutt heller.

Jeg hadde anstrengt meg for å holde armen vekk fra henne, fordi jeg følger mine egne prinsipp. Ikke hva samfunnet vil.

For noe viss-vass. Dette har 0% om brudd på likestilling å gjøre. :blink: 

Slike "diskusjoner" derimot er artig å lese på incel-nettstedet diskusjon.no. Satt på spissen.

Endret av Milhouse85
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Milhouse85 skrev (1 time siden):

Ingen øyekontakt før/etter/under = absolutt ingen "flørt" - bare tilfeldig.

Hun er bare komfortabel med å sitte tett. Var hun norsk? Når jeg bodde i Portugal og tok trikken skjedde den type ting nesten daglig under rush-timen på ettermiddagen. 

For noe viss-vass. Dette har 0% om brudd på likestilling å gjøre. :blink: 

Slike "diskusjoner" derimot er artig å lese på incel-nettstedet diskusjon.no. Satt på spissen.

Jepp begge var norske. Jaja men fikk leve litt i min innbilsk drøm 😅😊

• Liker 1
Skrevet
ForTheImperium skrev (1 time siden):

Jepp begge var norske. Jaja men fikk leve litt i min innbilsk drøm 😅😊

Kan leve lenge på en innbilsk drøm. :green: 

Fikk meg på å tenke på en ting ..
Det er et undergrundsmiljø, der fremmede som ønsker å bli tafset på av andre fremmede - møtes på en gitt strekning, ofte ganske sent på kvelden/natten - på en trikk/metro eller lignende; der man bevist ønsker ymse fysisk kontakt av andre - uten at noen ord blir utvekslet. Tror de har den type "cruicing" i NYC - eller hva det nå enn heter. De har det i mange storbyer; men hvordan de finner ut hvor og når de skal møtes. Er jeg usikker på. Det er en type fetisj det greiene der. 

Jeg opplevde ofte litt "grinding" fra damer i Portugal, så det fikk meg nysgjerrig på hvor vanlig dette er. Jeg var overrasket over at jeg som mann fikk dette helt uoppfordret. Så jeg søkte litt rundt, og fant en Reddit-tråd om emnet. Eller hva det var. Husker ikke helt. Tror ikke Norge er stort nok til at vi har den type ting.

Denne tråden fikk meg til å tenke på det. 

Skrevet

Det er ikke umulig, men hvis du ikke tok en sjanse der og da, får du ikke fasiten.

I mitt tilfelle var jeg vågal nok til å la hånda mi omfavne kvinnens kne og hun sa at hun hadde sett at jeg hadde lyst til det, lenge før jeg gjorde det. Du må i alle fall gjøre noe der og da, hvis ikke blir du å fundere på det i ettertid.

• Liker 2
Skrevet

Har "#me too" virkelig gjort menn så nervøse rundt kvinner? For noen dager siden kom jeg tilfeldigvis borti en ung dame på vei hjem fra jobb med albuen min, og vi stoppet opp og snakket og jeg sa innen et halvt minutt at jeg likte henne og spurte henne ut og hun sa ja. Verre er det ikke, man kan ikke sitte og håpe og tro for da skjer det ikke noe. Og det er bare skummelt de første gangene og litt der og da når man spør, men det blir lettere og til slutt går det nesten på autopilot med small talk. Bruk gjerne samme setningene om igjen. Å bli god på small talk er viktig for å fort lære å ta hintet om de ikke er interessert, men å spørre skader heller ikke. Jeg tror alt for mange er redd for å bli sett på som en "creep" for å være litt frempå.

• Liker 1
Skrevet
Milhouse85 skrev (42 minutter siden):

Kan leve lenge på en innbilsk drøm. :green: 

Fikk meg på å tenke på en ting ..
Det er et undergrundsmiljø, der fremmede som ønsker å bli tafset på av andre fremmede - møtes på en gitt strekning, ofte ganske sent på kvelden/natten - på en trikk/metro eller lignende; der man bevist ønsker ymse fysisk kontakt av andre - uten at noen ord blir utvekslet. Tror de har den type "cruicing" i NYC - eller hva det nå enn heter. De har det i mange storbyer; men hvordan de finner ut hvor og når de skal møtes. Er jeg usikker på. Det er en type fetisj det greiene der. 

Jeg opplevde ofte litt "grinding" fra damer i Portugal, så det fikk meg nysgjerrig på hvor vanlig dette er. Jeg var overrasket over at jeg som mann fikk dette helt uoppfordret. Så jeg søkte litt rundt, og fant en Reddit-tråd om emnet. Eller hva det var. Husker ikke helt. Tror ikke Norge er stort nok til at vi har den type ting.

Denne tråden fikk meg til å tenke på det. 

Sier ikke nei til en sånn type datingsfetisje? kommer til Norge. Men har ikke datingskulturen her alltid vært påvirket fra Amerika? Ghosting for eksempel. 

Skrevet
BadCat skrev (7 minutter siden):

Det er ikke umulig, men hvis du ikke tok en sjanse der og da, får du ikke fasiten.

I mitt tilfelle var jeg vågal nok til å la hånda mi omfavne kvinnens kne og hun sa at hun hadde sett at jeg hadde lyst til det, lenge før jeg gjorde det. Du må i alle fall gjøre noe der og da, hvis ikke blir du å fundere på det i ettertid.

Sant nok. Får være mer obs i fremtiden. Håper det kommer en ny sjans. 

Skrevet (endret)

Hvis man tør mer enn å stirre tomt inn i seteryggen foran, kan man greie å lese situasjonen eller få igang en lett samtale. Selv om det er litt klisjé er det ikke verre enn å gjøre seg til i stemmen og spørre hvor ferden hennes går på denne vakre dag. Du ser raskt om hun vil ha noe med deg å gjøre.

Standard for kvinner er at de ikke tar direkte grep samme hvor interesser de er. Da bør du bryte isen, selv om du risikerer at du ikke får en positiv respons. De kan gjøre seg tilgjengelig, men forventer at mannen gjør et fremstøt.

Bare ikke gjør som en bekjent av meg. Han kommer stadig for nær kvinner uten at at det har vært blikkontakt eller berøring først. Det ER creepy.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Skrevet
ForTheImperium skrev (9 minutter siden):

Sier ikke nei til en sånn type datingsfetisje? kommer til Norge. Men har ikke datingskulturen her alltid vært påvirket fra Amerika? Ghosting for eksempel. 

Tror det jeg skrev om kommer fra Japan. Men det er naturligvis enklere for oss i Norge å "spore" til USA, da vi kan søke rundt på engelsk... Jeg hadde ikke kalt det datingkultur. For det har lite med dating å gjøre. Dersom du mente dette fenomenet spesifikt. 

I homsemiljøet har de jo en rekke slike "lignende" greier. Slik som cruicing osv...

FrihetensRegn skrev (18 minutter siden):

For noen dager siden kom jeg tilfeldigvis borti en ung dame på vei hjem fra jobb med albuen min, og vi stoppet opp og snakket og jeg sa innen et halvt minutt at jeg likte henne og spurte henne ut og hun sa ja.

Tvilsom historie. Skal jeg gidde å forklare hvorfor? Jada... :green:

Spoiler

1. Dagens "unge damer" er så godt som alltid i mobilen, eller med propper i øra. Det å ha fokus "i den virkelige verden" er ganske uvanlig for dagens ungdom. (Si opp til 30 år?)
2. Du skrev på vei hjem fra jobb. Dette er en tid der folk flest er opptatt med seg og sitt, og er den absolutt verste tiden for "dating". Du skriver selvsagt ikke hva slags jobb du kom fra. Det trenger ikke være en 8 til 16 type jobb... men allikevel.
3. At du sier etter 30 sekunder "jeg liker deg" - etter å ha dultet borti noen random med en albue, og får bekreftelse tilbake "jeg også" - nææææh, det tar ikke 30 sekunder å utveksle en så gjensidig flørt.
4. Du skriver "stoppet opp" - pga en dult med en albue? næææææh.... :p

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Gjest 4dace...52b
Skrevet

Folk skriver så mye dumt på denne delen av forumet

Anonymous poster hash: 4dace...52b

Skrevet
Gjest 4dace...52b skrev (På 11.7.2026 den 15.08):

Folk skriver så mye dumt på denne delen av forumet

Anonymous poster hash: 4dace...52b

Og hva har du bidratt med som er konstuktivt og bra? 

TS: slik du beskriver det virker det som det bare var et tilfeldig møte.

• Liker 2
Skrevet
ForTheImperium skrev (På 10.7.2026 den 21.28):

Eller var det sommerflørt på meg?

Hæ?

Jeg vil ikke kalle det sommerflørt før dere har vært på date og i det minste hatt romantiske vibber. Trenger ikke å ha vært full pakke men noe kyssing og sånt må nok til før jeg ville kalt det en sommerflørt. Minimum!

Å sitte ved siden av noen på bussen er ørten mil unna. Tilfeldig hudkontakt er ikke flørt! Det er i beste fall forløperen til forløperen til noe som kan utvikle seg til å bli en flørt.

Hvis jeg ser en bjørn i kikkerten - så snur jeg meg ikke rundt og selger skinnet..

Du har en vei på gå for å si det sånn, men for all del, håper det blir en fortsettelse og et kapittel 2 i tråden her: En samtale..

Skrevet
DukeRichelieu skrev (1 time siden):

Neste gang kan kanskje trådstarter ta det et steg videre?

Dette bifalles. Selv kan jeg være litt feig med å ta steget med å spørre om telefonnummer (ja, jeg er så gammel), foreslå kaffedate eller what not når jeg treffer noen i det offentlige rom. Og jeg gir meg selv mental juling for ikke å ha prøvd. I verste fall får man "nei" og da er det bare å gå videre. Det er liten sjans for å treffe personen igjen uansett, så man har egentlig bare alt å vinne. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...