Gjest Slettet+513 Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 (endret) Den elendige spotte greia skulle vært borte. Den er som om den er der for svaksynte folk. De kunne ikke hatt noe mer usannsynlig tullete i dette spillet. Det ødelegger hele stealth greiene. Det gjør det altfor lett for snipere å finne folk. Kommer det modkits ute å slikt ville jeg reparert dette spillet. Det har så mange skavanker som gjør spillet ukult. Endret 1. november 2011 av Slettet+513
Populært innlegg E-wok Skrevet 1. november 2011 Populært innlegg Skrevet 1. november 2011 Folk som tar tanksen min når jeg er ute å reparerer... Når kommer patchen mot dårlig team mates? 12
chokke Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Tror recons tjener en del mindre enn resten av klassene men iblant lønner det seg. Igår tok jeg en personlig rekord med headshot på 587 meter Men det var en mortarfyr som satt helt stille, ellers ville det vært superflaks. 587 meter = 587 bonuspoeng. Eneste slike skudd er gode for er bragging-rights . Selv har vi en liten konkuranse gående i klassen om å nå høyest rekkevidde på skudd, men hvor nyttig der er? Meh, men er gøy likefullt. Du bringer minimalt til laget annet enn å ta ut andre idiotiske recons på andre siden av kartet, som har eneste oppgave å ta ut deg. 1
Lami Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 (endret) Visdomsord. Får håpe det kommer en patch snart. Jævla irriterende at spillet skal krasje så ofte som det gjør. Hehe.. Ja, får håpe det kommer en patch fortere enn F. De har hatt alpha OG beta, skulle tro de klarte å gjøre spillet ganske så bra uten at man har store problemer med spillet. Men jeg har spilt rundt 2 timer nå uten at PCen fryser (hvis det er problemet ditt). Stilte volten på RAM'en manuelt, tror det fikset biffen hos meg. Men spillet kræsjer kan være pga det er for lite RAM? Mye RAM har du? Prøv å lukk mest mulig og gjerne bare ha oppe battlelog i Internet Explorer/Firefox hvis du til vanlig har flere tabber. For i for eksempel Firefox, bruker Firefox 1GB RAM så er det i tillegg en "plugin container for Firefox" prosess som bruker da rundt 300-400MB. Så det kan fort bli lite RAM hvis du gjerne har 4GB tilsammen. Endret 1. november 2011 av Lami
Halky Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Gaaaaaahhhh.... Hater virkelig denne connetcion to server lost/has timed out bugen noe så inne i helvete nå, den ødelegger så alt for mye ;( Føler jeg mister en del med stats osv grunne den også, siden jeg da må starte på nytt hvis jeg går tilbake i samme gamet Håper det vil komme en patch som kan fikse dette veldig snart
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Ja, får håpe det kommer en patch fortere enn F. De har hatt alpha OG beta, skulle tro de klarte å gjøre spillet ganske så bra uten at man har store problemer med spillet. Slik fungerer nok dessverre data og programmeringsverden. For å sette det litt på spissen, så kan ofte hotfixer/patcher skape nye uforutsette problemmer. Nye funksjoner kan også ofte skape problemmer osv osv. Vist vi ikke nøyer oss med bugs, kan vi drite i å se noe utvikling av spillet etter release. Kun hotfixes til det er som nært perfekt og vi får ikke noe nytt content, hurra!
Faxfinn Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Jeg har ikke fått serialen som skal aktivere Physical Warfare-delen engang. Har trippelsjekket eposten også, den er ikke kommet Hvis du har forhåndsbestilt hos origin skal du ha fått dette. Ta kontakt med EA! https://help.ea.com/ Var inne på live-chaten ikke lenge etterpå og fikk koden
aleksanderro Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Skal ut idag å kjøpe BF3, så blir spennende å så om jeg klarer å spille spillet. Tenker nå på alle feilene med at spillet slutter å virke.
laowi Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Noen som kan anbefale noen bra norske servere? TV2 sine lagger konstant
N o r e n g Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Folk som tar tanksen min når jeg er ute å reparerer... Når jeg ser "tanks", og ikke stridsvogn... Norsk nettforum betyr norsk ordforråd, har du ikke gjort førstegangstjenesten? 2
Nizzen Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 (endret) Razor1911 doesn't accept and support the online DRM "Origin" from EA This release is dedicated to our fans worldwide who bought this game on legal way and don't want to install the trojan from Electronic Arts to play online Yes you still need to activate the game (with serial...) and then it enables you to use battelog, and then join a server without running origin in the background... So basically the "origin needs to run in the background is gone... EA Trojan - It's in the game...ehm...It was in the game! Gaaaaaahhhh.... Hater virkelig denne connetcion to server lost/has timed out bugen noe så inne i helvete nå, den ødelegger så alt for mye ;( Føler jeg mister en del med stats osv grunne den også, siden jeg da må starte på nytt hvis jeg går tilbake i samme gamet Håper det vil komme en patch som kan fikse dette veldig snart For mange så funker det å disable "upnp" i modem/ruter for dem som har det. Endret 1. november 2011 av Nizzen
Alpakasso Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 (endret) Norsk nettforum betyr norsk ordforråd, har du ikke gjort førstegangstjenesten? Sa brukeren med engelsk avatar. Endret 1. november 2011 av Pingas 3
Virke Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Norsk nettforum betyr norsk ordforråd, har du ikke gjort førstegangstjenesten? Sa brukeren med engelsk avatar. Han er vel russisk? 2
N o r e n g Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Norsk nettforum betyr norsk ordforråd, har du ikke gjort førstegangstjenesten? Sa brukeren med engelsk russisk avatar. Fix'd it for ya
Nightmare1518 Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Folk som tar tanksen min når jeg er ute å reparerer... Når jeg ser "tanks", og ikke stridsvogn... Norsk nettforum betyr norsk ordforråd, har du ikke gjort førstegangstjenesten? Hah, merkelig at i forumetiketten står det at engelsk er tillatt. 4
Virke Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 (endret) ^arni90: Fortsatt ikke norsk da. EDIT: Norsk og engelsk er altså lov, men ikke russisk. FJERN AVATAREN NÅ!!!!!!!!11 Endret 1. november 2011 av ryc
N o r e n g Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 (endret) Hah, merkelig at i forumetiketten står det at engelsk er tillatt. Null problem hvis man skriver: "People taking my tank while I stand outside and repair it..." Konsistens Konsekvens er viktig! ^arni90: Fortsatt ikke norsk da. EDIT: Norsk og engelsk er altså lov, men ikke russisk. FJERN AVATAREN NÅ!!!!!!!!11 En avatar har ingenting med språk å gjøre. Endret 1. november 2011 av arni90
Virke Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Du tror ikke jeg bare tuller til denne diskusjonen? Synes det er latterlig av begge parter å hakke på noe såpass uvesentlig. :-D 1
Nightmare1518 Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Hah, merkelig at i forumetiketten står det at engelsk er tillatt. Null problem hvis man skriver: "People taking my tank while I stand outside and repair it..." Konsistens er viktig! ^arni90: Fortsatt ikke norsk da. EDIT: Norsk og engelsk er altså lov, men ikke russisk. FJERN AVATAREN NÅ!!!!!!!!11 En avatar har ingenting med språk å gjøre. Konsistens = grad av fasthet Konsekvens = det du sikter til. 2
N1ko Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Folk som tar tanksen min når jeg er ute å reparerer... *bilde* Når kommer patchen mot dårlig team mates? 11. November når MW3 kommer ut og kidsa stikker tilbake der de hører hjemme! 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå