Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting. Når jeg setter meg i et vehicle ingame så tredobles sensitiviteten min selv om begge sensitivitetsbarene i settings er satt så langt til venstre som mulig (altså på 0). Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? Jeg har også prøvd å skru av/på "Raw mouse input" uten at det fikk noen innvirkning. Det er f.eks ekstremt vanskelig å treffe folk med LMG/HMGs når sensitiviteten er gjennom taket.

Lenke til kommentar

Men de tingene blir gratis og kommer til jul

 

Korreksjon: de tingene er gratis og kommer så fort du unlocker dem? Tingen med physical warfare pack var at det var ferdig unlocket på dag 1.

 

Det du tenker på er Back to Karkand pakken, som kommer med alle Limited edition ca i Desember eller så.

 

Nei jeg tenker på phisical warphere. Leste idlogere på en artikkel at den sku komme til alle på et senere tidspunkt pg ble gratis.

 

Back to karkan koster penger for de uten limited

Lenke til kommentar

En annen ting. Når jeg setter meg i et vehicle ingame så tredobles sensitiviteten min selv om begge sensitivitetsbarene i settings er satt så langt til venstre som mulig (altså på 0). Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? Jeg har også prøvd å skru av/på "Raw mouse input" uten at det fikk noen innvirkning. Det er f.eks ekstremt vanskelig å treffe folk med LMG/HMGs når sensitiviteten er gjennom taket.

Har du en mus som kan bytte mellom cpi-innstillinger er det bare å gjøre dette, ellers er det kanskje spesifikke sensitivitetsinnstillinger for vehicle?

Lenke til kommentar

En annen ting. Når jeg setter meg i et vehicle ingame så tredobles sensitiviteten min selv om begge sensitivitetsbarene i settings er satt så langt til venstre som mulig (altså på 0). Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? Jeg har også prøvd å skru av/på "Raw mouse input" uten at det fikk noen innvirkning. Det er f.eks ekstremt vanskelig å treffe folk med LMG/HMGs når sensitiviteten er gjennom taket.

Har du en mus som kan bytte mellom cpi-innstillinger er det bare å gjøre dette, ellers er det kanskje spesifikke sensitivitetsinnstillinger for vehicle?

 

Ja jeg kan skifte on the fly + presets, men jeg kjører på nest laveste DPI-intervall ellers så jeg har ikke mye å gå på. Selv om jeg stiller ned ett hakk er den fortsatt for stor. Og uansett så vil jeg gjerne unngå å måtte skifte dpi i et vehicle, fordi noen ganger brenner det på dass og da har jeg ikke tid til å måtte skifte tilbake til original dpi når jeg går ut av bilen.

Lenke til kommentar

Jeg spiller primært recon og det er desidert langt mer skillkrav til å ta ut folk med bolt-action rifler enn noe annet. Assault rifler tar ut folk på sekundet og kan ta ut folk på lange distanser. Recons må treffe på 2 skudd eller treffe hodeskudd, dette mens målet beveger seg så man må ta bullet-drop i beregningen. Så når recons er på topp så fortjener de virkelig respekt.

 

 

Jeg er også veldig uening i det du skriver her. Om man absolutt skal spille recon og ligge å snipe på en talibanhøyde i utkanten av kartet, ja, da skulle det bare mangle at man kommer øverst, om ikke veldig høyt opp på scoreboardet. Om man i tillegg angriper på rush er man totalt ubrukelig for resten av laget.

 

Ved headshots blir antall meter til poeng, pluss marksman bonus, og poeng for selve fragget.

 

Med mindre man er helt bak mål skal man klare å dra av 600-1000 poeng per sniper frag.

 

 

Gjør man i tillegg litt av det man burde (skal) gjøre som recon, spotte litt, assistere med supression når gutta tar grop, sette ut et framskynet spawnpunkt, støtte med UAV/SOFLAM, så kreves det særdeles lite av deg for å bli MVP.

 

 

 

Ja, man må ha en viss formening om hvor kula lander, men til gjengjeld har man god stand-off og god tid på wookie hill.

 

 

Selv når jeg levlet recon var SPMen min absurd høy en periode, og det er den desidert letteste klassen å levle (i mine øyne).

 

 

Moro? Ja. Krevende? Nei.

Beklager men det du skriver her er bare tullprat og et tegn på at du aldri har spilt Recon før.

 

Lett å dra 600-1000 poeng per kill ? Du vet hva det vil si ? 600m til 1km skudd og appåtil headshot ? Og det er ikke krevende ? Hva har du spist for noe ?

Alle klassene kan spraye og drepe veldig enkelt, i tillegg har rakettkastere og gadgets som Mortars og kan gjenopplive folk for enda mer poeng. Recons har bare seg selv og sniperen og må treffe 2 gang for å drepe vedkommende hvis det ikke er hodeskudd.

 

Det er mer krevende enten du er uenig eller ikke, har spilt fps spill i 15år og recons i bf3 er absolutt krevende.

Endret av Laohn
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vil nå tro en Assault som vet sånn nogenlunde hva en defibrellator brukes til, lett topper over en dyktig recon som bare ligger i buska si 5000 meter unna

 

En dyktig recon ligger ikke 5000 meter unna, men ser poenget ditt :)

 

En dyktig recon hjelper laget sitt fremfor å ligge i ei bukse i andre enden av mappet for å prøve og få ett eller to headshot hvert kvarter.

Jeg elsker recon og spiller nesten bare recon, og forhåpentligvis elsker laget mitt meg også da jeg faktisk går inn for å gjøre en nytte for meg.

 

Edit, trykkleif.

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar

Krever det mer av spilleren å bli MVP som recon(sniper recon vel og merke)? Ja, meget mulig

 

 

Men det betyr pøkk all når man sjeldent hjelper laget en døyt ved å ligge 1000meter vekke fra alt som heter objectives!

 

I Battlefield er det team win som teller. Ikke å bli beste man på serveren når det gjelder scores. Hvis du er MVP, men ikke aktivt har hjulpet å cappe/forsvare controlpoints så er du verd en tidel av han som springer rund med 0 kills, 30 deaths og reviver og spammer health packs som bare juling.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...