Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Ja så at det kun var de to. Jeg bruke en av dem på Teheran Highway i går og de var visst auto specced med ATGM etter unlock, men kan ikke huske at jeg fikk det til å virke (altså trykke på 2). Dog mulig jeg bare rotet til noe i kampens hete.

 

Merk at den raketten ikke har lock, du styrer den med musa etter launch, som med Stationary AT våpnene. så ikke vent på den røde firkanten til å dukke opp ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt spillet siden den 25, og jeg digger det. Får den gode, gamle BF følelsen liksom.

Fikk meg en quad-kill med SMAW i går, det var litt fett :D Fint når folk klynger seg sammen.

 

Jeg misliker squad løsningen sterkt dog. De skulle ha latt det være slik det var i BF2, med custom squads og greier. Crap når man sitter 5-6 stk og nerder på skype og ikke kan skreddersy squads litt.. never change a winning team. Hva skjedde forresten med commander? :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt spillet siden den 25, og jeg digger det. Får den gode, gamle BF følelsen liksom.

Fikk meg en quad-kill med SMAW i går, det var litt fett :D Fint når folk klynger seg sammen.

 

Jeg misliker squad løsningen sterkt dog. De skulle ha latt det være slik det var i BF2, med custom squads og greier. Crap når man sitter 5-6 stk og nerder på skype og ikke kan skreddersy squads litt.. never change a winning team. Hva skjedde forresten med commander? :/

 

Mortar mannen er blitt den nye commanderen laugh.gif

 

På mange servere er max 4 i squad for lite, særlig når man er 5 venner som spiller sammen :yes:

 

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Hei, har unlocket Guided Shells samt Thermal Optics for Tank, problemet mitt er: jeg får ikke valgt annet en standard AP shells eller Coax gun fatter heller ikke hvordan jeg slår på thermal optics.

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Har du lagt det til i "kit" til tanks? Samme sted hvor du endrer på utrustninga til soldaten din..

Lenke til kommentar

Hei, har unlocket Guided Shells samt Thermal Optics for Tank, problemet mitt er: jeg får ikke valgt annet en standard AP shells eller Coax gun fatter heller ikke hvordan jeg slår på thermal optics.

Noen som kan hjelpe meg med dette?

 

Du må specce det i customize screen for MBT.

 

IR aktiveres med right click (samme som zoom)

 

guided shell er vel våpen nr 2 (som i trykk 2 for å få guided shell)?

Lenke til kommentar

Blir bonusene som følger med limited edition automatisk aktivert eller må det aktiveres et sted? Forhåndsbestilte via origin, men har ikke fått spilt og sjekket det ut så voldsomt mye enda.

 

Er vel bare en ting man får, og det er kartet Back to Karkand, og det blir aktivert når de slipper det så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Hei, har unlocket Guided Shells samt Thermal Optics for Tank, problemet mitt er: jeg får ikke valgt annet en standard AP shells eller Coax gun fatter heller ikke hvordan jeg slår på thermal optics.

Noen som kan hjelpe meg med dette?

 

Du må specce det i customize screen for MBT.

 

IR aktiveres med right click (samme som zoom)

 

guided shell er vel våpen nr 2 (som i trykk 2 for å få guided shell)?

guided shell er forøvrig ultrasuck om ikke noen lazer target. For kort range, for lang lockontid, du kan skyte 2 ganger på tiden den bruker om du har autoloader, og om du er nært nok til å få lock er du ihvertfall nært nok til å treffe med main. Det eneste den duger til er skudd i fart.

Lenke til kommentar

Jobbet litt med guided shells i går, og med en god spotter med Sofram så funker det bra! Kan skyte shells mot annen tank som står utenfor ordinær rekkevidde. I tillegg disabler man kjøretøyet på første treff, og destroys på treff nr. 2. Med vanlige shell kan det fort gå et par ekstra runder for å gjøre samme skade.

 

Men uten en dedikert spotter, så er det useless.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...