Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Rex :) Eneste som er synd er at den ikke har lommelykt på seg

 

 

Nå har jeg snart G3A3 og da slipper jeg håndvåpen. Ingen som kommer nærme nok :p

Heheh. Håper den blir like digg som på BC2. Eneste minuset er at den kun har 20 kuler.

 

21 med en i kammeret :p

 

Men p.g.a. select fire så er den ENDA mer AWESOME!

 

I BC2 vare den legendary. I BF3 var den Legen-wait for it-dary! (p.g.a. single shot, get it? :p)

 

Ang. pistoler MP443. tact

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen fler som har hatt problemer med å spille Co-Op? Har spurt to ganger på EA chat support og begge gangene sier de at jeg må slå av antivirusen. Har disablet WSE for lenge siden så er ikke det som er problemet. Det som også er rart er at jeg og en kompis får ikke spillt sammen uansett hva. Han kan fint spille med andre, men hvis jeg tar public matchmake på Co-Op så fungerer det kanskje 1 av 10 ganger, resten av gangene + hvis jeg prøver med kompisen min får jeg "Co-Op game was cancelled".

Lenke til kommentar

Ang heatseakers til Heli og Jets; kan man unlocke heatseakers mot tankser? Hadde jo vært konge. Hvertfall med Jet er det ganske vanskelig å ta tankser ettersom det går så sabla fort, og at de tåler så mye.

Ja Air to ground missiler. Ganske sen unlock

 

Heli kan også unlocke TV guided missile, som er en fjernstyrt rakett som gunner kan styre med musa.

 

Fly kan også unlocke FFAR pods (samme som main weapon til pilot i gunship heli.)

 

Forøvrig, hvis du ser på soldier stats og så ser på vehicles siden, så står alle unlockene og hva de gjør helt ute til høyre...

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fungerer på både kjøretøy og motoriserte flyvende objekter.

 

Kombiner det med noen som bruker SOFLAM, så får du en dødelig kombinasjon. Uten SOFLAM-spotting går raketten rett mot målet. Med SOFLAM-spotting, får man lock-on raskere, samt raketten går opp i lufta og rett ned (Veldig bra mot tanks).

Lenke til kommentar

Folk som har problemer med bf, bør vel slutte å klage på spillet og se etter feil på sin egen pc. jeg har spilt i over 14 timer og har ikke hatt noen problemer med selve spillet.

 

Du har fått med deg mye. Så vidt jeg vet er det over langt over 10000 personer som har sagt de har problemer (battlelog forum) med feks at spillet kræsjer/PCen fryser/kræsjer/bluescreen. Prøver du å si at det er feil på PCen til alle disse personene?

 

Hvem skulle for eksempel tro at det var nødvendig å stille opp volten på RAM'en for å kunne spille et spill uten problemer?

 

Trur du heller skal være heldig for at du ikke har problemer og ikke komme her å si at det er PCen våres som er skylden..

 

Visdomsord. Får håpe det kommer en patch snart. Jævla irriterende at spillet skal krasje så ofte som det gjør.

Lenke til kommentar

Hadde noen morsomme runder på Diskusjon.no i går. Fant fort ut at man helst bør holde seg en gruppe for å holde seg i live på maps som Seine Crossing. Var meget tilfredsstillende å ta ute 2 og 3 fiender på en gang med SMAW "pop shots"! :thumbup:

 

Skal jeg komme med noe kritikk av spillet, så er det at unlock systemet gjør spillopplevelsen noe ubalansert. Man må legge mye tid i å få ganske basic unlock som våpen, lasersikte, sniper. Slik at om du er den som ikke har halve dagen å sitte med spillet hver dag, så vil man ofte bli et lett bytte for dem som har det motsatte. Det blir litt som de dårlige blir dårligere og de gode blir bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...