Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et drittspill!

Største minuset for meg er at spillet er bygget opp rundt unlocks. Ikke at unlocks gir et verdig alternativ (som BF2), men at fundamentale ting for klassen eller kjøretøyet, til og med våpenet krever dedikering av tid.

 

I tillegg, så er ikke denne ødeleggelsen så fantastisk akkurat. Det er fortsatt skripta hva som kan ødelegges på et hus, og det er altfor mye som er statisk i verdenen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Ett hus bygget opp av kun PhysX hadde faktisk vært mer realistisk og bedre enn scriptet ødeleggelse på Frostbite Engine 2.0.

 

Helt sikker på det. Hvorfor bruker Frostbite 2.0 Frostbite 1.5 scripts? Mye som bærer preg av forhastet utvikling.

 

Dice skrøt av hvordan du kan jevne en by med jorden. Men sannheten er at du aldri vil få til å ødelegge mer en 1 byggning gjennom en runde.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Ser at stort sett en bruker pr game bannes av admin for cheats. Her må Dice få kontroll! Vedkommende som har lengst killstreak har... *tromemvirvel* drept 10998 personer på rad! Han har drept totalt 12 997 personer, på 22 minutter spilletid. God spiller det der ;)

Også har du en annen som har spilt i 4 timer og har totalt 100 146 003 968 i score. Ja, det er 100 milliarder... Cheats er ut!

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke kan spille CO-OP med friends på PS3? Går ikke joine friends og de kan ikke joine meg, men det går ann å søke etter game. Dette må jo fikses! Vil spille CO-OP med en kompis, ikke random folk.

 

Har Googlet litt rundt, men det ser ikke ut som noen andre sliter med det samme på PS3.

 

Hvis kompisen din ikke har unlocka mapet du vil spille så funker det ikke.

Lenke til kommentar

Regel for lock-on da du er i fly:

Fly opp til 6-800 meter for å komme deg ut av range fra stingere. Har de klart å skyte vent så 2-3 sec og slipp så ut flares. Start så sirkling for å hindre fly fra å skyte deg ned om det er det som har fått lock-on. Om du merker att det er ett fly som er bak deg (lock-on over 6-800m eller du blir skutt på med mg), start så sirkling og barrel-roll for å komme bak fienden. Funker ikke det så er splitt-s(?) manøvere neste steg, der man flyr i ett loddrett åttetal. Funker ikke dette heller så vet du hatt du har en god pilot bak deg, så du må få ham så langt opp att han staller eller prøve å komme deg over en AA-tank eller fly forbi ett annet vennlig fly som forhåpentligvis tar opp jakten og kan skremme det vekk.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Da var BF3LE i box og elkjøp vil tilbakebetale meg spillet og 100 kr ekstra fordi jeg ikke fikk forhåndsbestilt fra Gamestop.

 

HÆ ? Den skjønte jeg ikke...

 

Jeg kjøpte spillet av Elkjøp til 250 kr, om jeg forhåndsbestilte oss gamestop ville jeg fått det til 300 kr men måtte betale 400 kr fordi jeg ikke forhåndsbestilte. Så jeg skal få tilbake 350 kr for spillet jeg kjøpte av elkjøp.

Lenke til kommentar

Ett hus bygget opp av kun PhysX hadde faktisk vært mer realistisk og bedre enn scriptet ødeleggelse på Frostbite Engine 2.0.

 

Helt sikker på det. Hvorfor bruker Frostbite 2.0 Frostbite 1.5 scripts? Mye som bærer preg av forhastet utvikling.

 

Dice skrøt av hvordan du kan jevne en by med jorden. Men sannheten er at du aldri vil få til å ødelegge mer en 1 byggning gjennom en runde.

PhysX er ubrukelig til å faktisk si noe for spillomgivelsene. En bygning konstruert med PhysX kan du skyte rett gjennom. Videre vil du heller ikke kunne jevne en bygning med jorda hvis du bruker PhysX, du er alltid nødt til å ha en fast støttestruktur for blokkene å holde seg montert på. For ikke å nevne at det er umulig å kjøre spennende effekter med mindre du har et Nvidia-skjermkort av GTX 460-klasse eller høyere, AMD-kort er ute av bildet.

 

Alltid overraskende hvordan så mange tror at PhysX er en god fysikkmotor, sannheten er at den er håpløs på de fleste områder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stinger funket som bare det før folk begynte å unlocke flares.

 

Jagerne slipper en flare såfort du skyter og så kjører de ut av range. På heli funker det jo ok da.

 

Det er teit med Battlefield 3. Å måtte unlocke flares (blant annet) er ganske teit. Nå vet jeg ikke hvordan det funker i BF3 med flares enda, men hvis man kan spamme flares i tillegg er det også teit. Og helikoptrene er jo nærmest ubrukelige blitt. Ihvertfall i forhold til det de engang var.. Bortsett fra det så er resten av spillet ganske fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...