Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan noen forklare hvorfor jetflyene sprenges i luften helt tilfeldig. blir tatt som selvmord.

 

Pass opp for ting som stikker høyt opp når du flyr lavt. De er farlige!

jeg fløy sykt langt oppi lufta, det skjedde også med flere. det var ingenting der.

Kanskje et annet fly\helikopter kjørte i deg? Evt at flyet ditt var skadet slik at det til slutt brant opp uten at du hoppet ut.

Lenke til kommentar

kan noen forklare hvorfor jetflyene sprenges i luften helt tilfeldig. blir tatt som selvmord.

 

Pass opp for ting som stikker høyt opp når du flyr lavt. De er farlige!

jeg fløy sykt langt oppi lufta, det skjedde også med flere. det var ingenting der.

Kanskje et annet fly\helikopter kjørte i deg? Evt at flyet ditt var skadet slik at det til slutt brant opp uten at du hoppet ut.

det har skjedd 5-6 ganger... og det skjer med flere. alle skriver WTF osv og spør om hva som skjedde. jeg fløy ikke utenfor området.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke kan spille CO-OP med friends på PS3? Går ikke joine friends og de kan ikke joine meg, men det går ann å søke etter game. Dette må jo fikses! Vil spille CO-OP med en kompis, ikke random folk.

 

Har Googlet litt rundt, men det ser ikke ut som noen andre sliter med det samme på PS3.

 

Hvis kompisen din ikke har unlocka mapet du vil spille så funker det ikke.

Ikke helt sikker på hva du mener. Vi har begge rundet spillet på Hard og vil prøve CO-OP sammen.

Lenke til kommentar

Flere som får slikt når dem spiller?

Noen som har funnet hakke frie servere?

Skuffende start på BF3 altså, selv Betaen kjørte smoothere.......

 

La du ned spillet litt før det skjedde? Var det samme med broren min når han la ned spillet og tok det opp igjen. Prøv å gjøre det en gang til så kanskje det forsvinner

Lenke til kommentar

Stinger funket som bare det før folk begynte å unlocke flares.

 

Jagerne slipper en flare såfort du skyter og så kjører de ut av range. På heli funker det jo ok da.

 

Det er teit med Battlefield 3. Å måtte unlocke flares (blant annet) er ganske teit. Nå vet jeg ikke hvordan det funker i BF3 med flares enda, men hvis man kan spamme flares i tillegg er det også teit. Og helikoptrene er jo nærmest ubrukelige blitt. Ihvertfall i forhold til det de engang var.. Bortsett fra det så er resten av spillet ganske fint.

 

Ikke spesielt stress å unlocke flares. Tror du trenger 300-poeng i jets, så har du det.

Kan heller ikke spamme. De har en ca. 7-10s recharge eller noe sånt.

 

Noen andre som opplever at skjermen "flimrer" mens de spiller? Noen ganger skjer det ganske ofte, og fargen er grønn. Akkurat som noen "frames" av mine 40fps blir grønne, varer altså kjempekort. Men det er litt plagsomt når det skjer ofte.

Eller kan det være et HW-problem jeg har?

Lenke til kommentar

mister conection i battlefield 3, mister også i bad company.

Ikke i noen andre spill

 

Ingen som kan hjelpe??

 

Hmm, Regner med at du mener Disconnected from server meldingene ? Jeg fikk slike hele tiden, men det var bare på EA spill det skjedde med meg i over 1 og halvt år.. skiftet ruter og har ikke hatt problemet siden.

 

Kan hende det har noe med NAT og gjøre. :S

Endret av noxside
Lenke til kommentar

mister conection i battlefield 3, mister også i bad company.

Ikke i noen andre spill

 

Ingen som kan hjelpe??

 

 

Gå på routeren din i nettleseren, disable UPnP. Dette problemet blir fikset i 70-80% av tilfelle om du gjør det. Ligger (om du har engelsk på ruteren) under Gaming & Application services. Eller får du bare lete deg frem, denne funksjonen skal ihvertfall være skrudd av. Søk litt rundt på nettet med "Routernavn" UPnP disable f.eks.. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...