Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått mitt lengste headshot,med 721 meter. Må si meg fornøyd med det

721 meter i BF3? Håper det var sniper. Med vanlige våpen ser jeg ikke folk som er lenger enn 50-100m unna før de blir så små som et par piksler.

Jepp, var med SV98, 12x zoom og bipod. Måtte bare gjøre slik en match, veldig gøy når du treffer.

Lenke til kommentar

Er umulig for meg å unlocke flares når jeg suger så hard. Har ikke drept noe med jets enda.

Det er lett som bare det! Kom deg på f.eks. Caspian Border og fly i tredjeperson, kom deg bak ett annet fly, og lær deg å henge på. Da du har mestret det så er det bare å fyre løs, ett tips kan være å bremse da det andre flyet svinger, da klarer du å skyte på det mens det svinger. De fleste gasser om de får noen bak seg, med det gjør svinging vanskeligere, så det virker mot sin effekt. ;)

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til og mestre et helikopter?

 

Dævver bare jeg kommer bak spaken, krasjer hele tiden eller blir skutt ned av stinger.

 

Noen tips til og bli god?

 

Øvelse gjør mester, når du har fått "Fucking n00b helidriver idiot" rundt 20-30 ganger så begynner du å få et godt grunnlag:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går det an å øve på helikopter/jet flyging uten å joine et multiplayer game?

Ang helikopter, så kan man gjøre et co-op mission hvor man skal flyge.. Kreves dog at man må ha en venn man spiller med.

 

Ellers er det vel noe sånt i singelplayer om jeg husker riktig.

 

Ellers er det ingen andre metoder

Lenke til kommentar

De fleste gasser om de får noen bak seg, med det gjør svinging vanskeligere, så det virker mot sin effekt. ;)

Man kan svinge bedre når man gasser på med 'sprint'. Står jo til og med på "Tip of the day" saken på loadinga :tease:

 

Står det ikkje i grunn akkurat det motsatte? Eg forstår iallefall "increases turn radius" som at det vil ta lengre tid å svinge x grader kontra det same om ein ikkje har på afterburner.

Lenke til kommentar

massiv salg av brukte bf3 kopier på ebay allerede :!:

Hehe, er vel sikkert mange av cod-spillere som ikke fattet at man måtte spille som et lag i dette spillet om man vil vinne. :!:

 

De fleste gasser om de får noen bak seg, med det gjør svinging vanskeligere, så det virker mot sin effekt. ;)

Man kan svinge bedre når man gasser på med 'sprint'. Står jo til og med på "Tip of the day" saken på loadinga :tease:

 

Står det ikkje i grunn akkurat det motsatte? Eg forstår iallefall "increases turn radius" som at det vil ta lengre tid å svinge x grader kontra det same om ein ikkje har på afterburner.

Åh. mulig du har rett. Om det står "increase turn radius", så blir det svakere sving ja. Sikkert jeg som har lest litt for fort :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...