Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det å installere spillet på to forskjellige PC-er? Kunne tenkt meg å prøve det på en bærbar først men fungerer det dårlig, vurderer jeg å kjøpe en ny PC

 

No problem. Fungerer bare ikke å være online @ origin på begge pcene samtidig, altså å game mp samtidig :)

 

Edit: slooowass me

Endret av dTd
Lenke til kommentar
2 spillere som spiller i co-op mot x antall AI. Tror ikke eg kan forklare det enklere.

 

Har du noen formening om hvor lang tid det vil ta å få en G3A3 i co-op?

 

Jeg kan ikke annet enn å undre meg om kanskje tempoet er annerledes, eller bare at poengene samles opp på en helt annen måte kanskje.

 

Kommer ann på ferdighetsnivå og samarbeid. Ville sagt 7-8-9timer i strekk med alt på hard

Lenke til kommentar

Det telles ikke som death før du dør ordentlig. Om du bli gjennomlivet 3 ganger, og "dør" alle gangene for deretter å overleve, har du egentlig ikke dødd i det hele tatt.

Ticket messig ja, men ikke stats messig, du vet det sikkert, men da vet alle det (:

Det var på BC2. Ting er forandret og gir mer mening nå, det vet du vel. :)

Lenke til kommentar

post-219649-0-89406700-1319888179_thumb.png

 

Må si eg er godt fornøyd med statsene mine så langt, vinner 11 av 14 matcher :D

 

Ligger selv på en 50% winrate. Spiller engineer og dreper alt av tanks, legger ut miner og planter, men laget mitt prøver ikke. Ender opp med å få 1-2000 mer poeng enn andremann på laget.

 

Da spiller nok ikke du med de rette folkene, selv spiller eg engineer/medic assault, og gjør oppgavene som eg har blit tasket til. Hva heter du på Battelog så kan vi spille sammen?

 

Synes 3d spotting fungerer utmerket, når man ikke har visual av fienden så forsvinner 3d-spotten.

 

Heter Nemizr på battlelog, bare å adde! ;)

Lenke til kommentar

Q tast funksjonaliteten er litt snål, jeg la ikke merke til dette først.

 

Det er slik at hvis man trykker og holder nede Q tasten, så dukker det opp en meny med 8 valg tror jeg. Mens man har Q tasten trykket ned, kan man bevege musa og velge et av disse valgene. Så vidt jeg husker så vil valget man gjør (mens man holder Q tasten nede) føre til at menyvalget flytter litt på seg, for å indikere hva man har valgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...