Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokker også da. For å få en G3A3 i BF3, så ser det da ut som at man må "spare opp" 400.000 poeng i noe som kalles Co-Op .

 

Jeg kunne jo søkt på internett, men kan noen fortell meg hva Co-Op er for noe? Kan det være singleplayer, med flere spillere som spiller sammen mot AI?

 

2 spillere som spiller i co-op mot x antall AI. Tror ikke eg kan forklare det enklere.

Lenke til kommentar

post-219649-0-89406700-1319888179_thumb.png

 

Må si eg er godt fornøyd med statsene mine så langt, vinner 11 av 14 matcher :D

 

Ligger selv på en 50% winrate. Spiller engineer og dreper alt av tanks, legger ut miner og planter, men laget mitt prøver ikke. Ender opp med å få 1-2000 mer poeng enn andremann på laget.

 

Da spiller nok ikke du med de rette folkene, selv spiller eg engineer/medic assault, og gjør oppgavene som eg har blit tasket til. Hva heter du på Battelog så kan vi spille sammen?

 

Synes 3d spotting fungerer utmerket, når man ikke har visual av fienden så forsvinner 3d-spotten.

Lenke til kommentar
2 spillere som spiller i co-op mot x antall AI. Tror ikke eg kan forklare det enklere.

 

Har du noen formening om hvor lang tid det vil ta å få en G3A3 i co-op?

 

Jeg kan ikke annet enn å undre meg om kanskje tempoet er annerledes, eller bare at poengene samles opp på en helt annen måte kanskje.

Lenke til kommentar

post-219649-0-89406700-1319888179_thumb.png

 

Må si eg er godt fornøyd med statsene mine så langt, vinner 11 av 14 matcher :D

 

Ligger selv på en 50% winrate. Spiller engineer og dreper alt av tanks, legger ut miner og planter, men laget mitt prøver ikke. Ender opp med å få 1-2000 mer poeng enn andremann på laget.

 

Da spiller nok ikke du med de rette folkene, selv spiller eg engineer/medic assault, og gjør oppgavene som eg har blit tasket til. Hva heter du på Battelog så kan vi spille sammen?

 

Synes 3d spotting fungerer utmerket, når man ikke har visual av fienden så forsvinner 3d-spotten.

 

Nemizr er battlelog id'en min. Bare å adde ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...