Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Skjønner faen ingenting. Det jævla loade vinduet i Origin har stått sånn i 45 minutter nå. Hvor lenge skal den bruke på å aktivere, når den sikkert vil ende opp med "aktiveringskode allerede brukt" eller lignende? :nei:

NOTICE Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience. See news for more info.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allerede sett cheater i dag. 50/2 eller no... Flott!

 

Men: Til alle som vil pracce med helikopter, spill Co-Op! Der er det et helikopter mission hvor du får god trening i å manøvrerer helikopteret. Den som starter gamet får styre, #2 får skyte. Fikk endelig funnet ut hvordan den forbannede helikopterstyringen fungerer.

Lenke til kommentar

Hva er trikset for å få kills over avstander større enn 30-40 meter? I de fleste spill er det styrken min, her klarer jeg ikke å få kulene til å treffe i det hele tatt (joda, jeg sikter i riktig retning!). Ja, jeg er noob.

 

Skal vi seeee.... Er det sånn her du mener??? Longest Headshot 142 m

 

:roll:

 

"Longest Headshot 268m" nub...

Lenke til kommentar

Hva er trikset for å få kills over avstander større enn 30-40 meter? I de fleste spill er det styrken min, her klarer jeg ikke å få kulene til å treffe i det hele tatt (joda, jeg sikter i riktig retning!). Ja, jeg er noob.

 

jeg har ingen store problemer med det, men er litt anderledes enn mw2.

Bare ta hensyn til gravity & movement. dvs at over avstand vil kulen synke og det tar litt tid før kulen når frem. Og ikke alle våpen har like god accuracy, noe som vil si at kulene sprer seg over avstand. Men går fort å venne seg til det! i betaen fikk jeg en running HS på en dude 300-400 meter ifra meg, med sv98 på caspian, and that was awesome :D

 

 

*snipp*

 

Skal vi seeee.... Er det sånn her du mener??? Longest Headshot 142 m

 

:roll:

 

"Longest Headshot 268m" nub...

 

"Longest Headshot 391 m" :tease:

Endret av dTd
Lenke til kommentar

 

NOTICE Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience. See news for more info.

 

Fikk det med meg ja :)

 

Men forsatt kjedelig når jeg gledet meg til spillet. Men jeg nyter forsatt dette i gode :

 

 

 

320864_2501286732041_1249115901_32811498_233268220_n.jpg:dribble:

 

Såååh.. har egentlig ikke så hastverk.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Fantastisk spill, men jeg lurer på en ting:

 

Mellom de forskjellige matchene og mapsene, så forandrer våpnene seg. Jeg er bare level 2. Altså, det eneste våpenet jeg har på assault, engineer osv bytter mellom rundene. På sniperen så får jeg forskjellige scopes på sniperen mellom hver runde... Skjønner ikke hvorfor? Irriterende...

 

Anyone? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...