Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig frustrerende SP! Nope, jeg er ikke imponert!Minner mer om cod, skal jeg være helt ærlig;/

 

..kommer heller ikke virdere pgr av en eller annen teit bug i spille(ps3), hvor hele skjermen blir kritt hvit ved et mission hvor jeg skal løpe mot et helikopter!

 

nope, maks uflaks, ser ut til å være noe kødd med min kopi...har ikke sjans til å komme videre på SP

 

Helt tåpelig!!

 

 

 

så hva skal jeg nå gjøre, bytte spillet, eller er det bare en bugg? Ikke hørt om noe andre som har det problemet?

 

Alle andre spill fungerer helt ok på min ps3

Sitter nå med eksakt det problemet du har. Har klart å komme meg til helikopteret, men jeg kan ikke gå inn i det. Virker som om det er en usynlig vegg. kommer ikke videre....

Fant en Video av det på YouTube, er flere som har det. lurer bare på om det kan fikses, eller om spillet må byttes :no::cry:

Endret av burndrinker
Lenke til kommentar

"laster ned" fra plata.

 

Bare vent å se om du får aktiveringsproblemet etter installasjonen er ferdig da ;)

 

Nei det lastes ikke ned fra plata - drevet går ikke rundt engang. Ser at nedlastningshastigheten er tett oppunder 1 Mb/s så det tar tid dette her når noe over 11 Gb skal ned.... ca. 4 timer.

 

Ok - det som antagelig vis er på ferde, er rot med aktiviseringsnøklene. Flere som opplever dette virker det som. Snappet opp et innlegg på nettet hvor det stod at en person hadde fått aktiviseringsnøkkel som egentlig tilhører "nedlastningsversjonen". Han tok kontakt med support, og fikk en ny nøkkel som gjorde at han fikk unna installasjonen på ca. 25 minutter.

Endret av kjelle392
Lenke til kommentar

Endelig får jeg hjelp med dette forbanna problemet her når jeg skal joine servere: Game could not login to EA Online backend.

 

Kontaktet først en på EA live chaten, men han kunne ikke gjøre noe :thumbdown: ..

 

Så nå etter å ha kommet inn på en ny live chat (1times venting) med en annen person, sier han at han kan fikse det :new_woot:

Lenke til kommentar

1: Kjøpte spillet, gikk hjem jævlig fornøyd.

2: Kommer hjem innstallerer spillet, enda mer fornøyd.

3.trykker play, når klimaks.

4. ALT går til helvette, aggresjonen begynner å rase.

5. Den jævla forbanna akiverings tingen mene eg ikke har aktivert og nå står og snurrer på liv og død..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...