Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

1: Kjøpte spillet, gikk hjem jævlig fornøyd.

2: Kommer hjem innstallerer spillet, enda mer fornøyd.

3.trykker play, når klimaks.

4. ALT går til helvette, aggresjonen begynner å rase.

5. Den jævla forbanna akiverings tingen mene eg ikke har aktivert og nå står og snurrer på liv og død..

Kan faen ikke spille campaign eller før den jævla activation shitn e finito med den derre cirle of death tingen sin. Blir sur..

 

beklager, skulle vært :EDIT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LAUNCH DAY for årets mest etterlengtet spill!

 

 

Å forvente at alle servere skal fungere 100% er litt drøyt når halve verden prøver å gjøre noe samtidig. thumbup.gif

 

kan si meg enig i den der du!

men fremdeles så burde det da funke, regner med at folk klikker vinkel siden dette ikke funker.

bah x(

Lenke til kommentar

Her er det som står på Origin-sidene:

 

SITAT Unprecedented demand may affect online performance tonight in Battlefield 3. We're aware of the issue and doing everything possible on our end to make sure the servers are working at 100%. We apologize for any dips in performance you may experience, but want to assure you they are only temporary. In the meantime, hang tight, we're on it.
Unprecedented demand may affect online performance tonight in Battlefield 3. We're aware of the issue and doing everything possible on our end to make sure the servers are working at 100%. We apologize for any dips in performance you may experience, but want to assure you they are only temporary.In the meantime, hang tight, we're on it.

 

Så da vet vi jo det. Om vi ikke visste det fra før.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å skyte med SA-18 IGLA. Det kommer bare rekyl..

 

Fordi det er et lock-on-requried våpen, ergo du må ha den siktet inn enten på et helikopter eller et fly

Hvor lenge må fartøyet være i siktet da? Holdt det på et helicopter i 3-4 sekunder, ingenting skjedde

Lenke til kommentar

LAUNCH DAY for årets mest etterlengtet spill!

 

 

Å forvente at alle servere skal fungere 100% er litt drøyt når halve verden prøver å gjøre noe samtidig. thumbup.gif

 

Jeg gir deg 50% rett på den

 

MW3 leder med ca 800.000 preorders per 22/10 (i USA) så mye tyder på at BF3 ikke er årets mest etterlengtede spill!

 

Ang servere så er det de færreste som bygger serverpark til å takle åpningsdagen.

EA har dog litt mer frynsete historie enn andre når det kommer til dèt, men det går jo over.

 

 

Unprecedented demand may affect online performance tonight in Battlefield 3. We're aware of the issue and doing everything possible on our end to make sure the servers are working at 100%

 

Dette var de garantert klar over på forhånd.

Lenke til kommentar

LAUNCH DAY for årets mest etterlengtet spill!

 

 

Å forvente at alle servere skal fungere 100% er litt drøyt når halve verden prøver å gjøre noe samtidig. thumbup.gif

Som nevnt tidligere er dette den _tredje_ og siste dagen av en world wide release. Og de fleste problemene er ikke server based, men optimaliseringen av spillet.. Det flyter for øyet og ser veldig pent ut. MEN det er en bug i spillet (en blant mange) som gjør at noen clienter bare øker minne bruken på skjermkortet til det tappes helt og spillet ender i en crash, Det er dette problemet som skaper hodekløe i DICE leiren akkurat nå.

 

Det med serverene er det bare snakk om litt tid før alle får aktivert og kommet seg inn. spør du meg så er ikke det noe og tenke på en gang, for _når_ du får aktivert spillet så er sjangsen får at du får et problem når du skal spille svært stor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...