Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Flere som har problemer med å starte BF3? Står at spillet launcher i Origin greiene, så tar det litt tid og jeg får beskjed om å legge inn product key, men kommer aldri lenger, loading greia står bare å spinner. :(

Har akkurat samme problemet!

Så, noen som vet?

 

EDITH: Det står litt lenger oppe i tråden. Hele tjænesten er downs, og EA jobber med saken.

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen våpen som er OP for øyeblikket? Føler egentlig balansen er overraskende god.

 

Synes forøvrig granater har en litt liten sprengradius, men det er vel gjerne en god ting.

 

Andre som sliter med at Tehran Highway lagger?

 

Ser for meg at det blir litt verre når folk får unlocka TV missile til heliet og sånt. Greit enn så lenge.

Lenke til kommentar

http://sonsofvalour.forumotion.co.nz/t687-battlefield-3-tweaks-and-fixes

 

Jeg er lite interessert i og kjøpe meg nytt lydkort (mtp freezes/crash) for og få denna dritten til og funke, jeg har nettopp kjøpt meg helt ny pc. Har dog lest at også bfbc2 hadde samme problem og pekte på integrertelydkortet, Jeg tror det er bullshit. Noen som har prøvd?

Endret av værdama_InnleggNO
Lenke til kommentar

http://sonsofvalour.forumotion.co.nz/t687-battlefield-3-tweaks-and-fixes

 

Jeg er lite interessert i og kjøpe meg nytt lydkort (mtp freezes/crash) for og få denna dritten til og funke, jeg har nettopp kjøpt meg helt ny pc. Har dog lest at også bfbc2 hadde samme problem og pekte på integrertelydkortet, Jeg tror det er bullshit. Noen som har prøvd?

 

Jeg har dette problemet med Asus P6T. Hatt det siden BC2, og håpte på at dette skulle være fiksa til Battlefield 3, men neida. Jeg deaktiverer lyden i bios, og kjører lyden via HDMI til skjermen, så fra headsettutgangen på skjermen til høytallerne mine.

Lenke til kommentar

Jeg blir hele tiden kicket eller disconnected fra serverene når jeg prøver å spille. Hva kan grunnen til dette være? Får ikke spilt i fem minutter en gang før det skjer.

 

Oppdater Punkbusteren din.

 

- Gå til http://www.punkbuster.com/index.php?page=pbsetup.php og last ned pbsetup.

 

2. Extract pbsetup hvor du vill (feks skrivebord) og gå inn på programmet.

 

3. Klikk Agree

 

4. Du vil nå være inne i Pbsetup og i høyre hjørnet går du på " Add a game"

 

5. Her blar du nedover til du finner battlefield 3, NB, husk å sjekke om Game path er riktig.

 

7. Når du har addet bf3 finner du check for updates og pbsetup vill automatisk oppdatere dine pbfiler.

 

Oppdaterte med denne metoden og fant at jeg gikk fra å bli kicka av-og-til til å bli kicka instantly. (Edit: Avhenger såklart av hvorvidt serverne har oppdatert Punkbuster. Noe som er en ren gamble.)

 

For å gå tilbake fjerner man de filene som har "creation date" i dag fra battlefield 3\pb\htm

 

Min erfaring med Punkbuster er at det er et helvetes mas, og at de eneste som ikke blir kicka er hackere. Slik var det iallefall i lengre perioder i BadCompany 2. Har dog enda til gode å se noen bruke hacks i BF3. Bank i bordet!

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Allerede sett cheater i dag. 50/2 eller no... Flott!

 

Men: Til alle som vil pracce med helikopter, spill Co-Op! Der er det et helikopter mission hvor du får god trening i å manøvrerer helikopteret. Den som starter gamet får styre, #2 får skyte. Fikk endelig funnet ut hvordan den forbannede helikopterstyringen fungerer.

 

En kompis inviterte meg til det co-op missionet for noen timer siden. Dvs. jeg var #2. Jeg fløy.

Lenke til kommentar

Jeg har igjen fått installert spillet, men når jeg forsøker å starte spillet via Origin, så får jeg en feil melding i en popup som melder om "Startfeil", etterfulgt av et større "could not activate" vindu.

 

Er dette kanskje noe som er kjent for de som allerede har fått aktivert BF3 de siste timene tro? Jeg bare spør, håper ikke det er noe annet tull på gang.

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...