Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte spillet på Game Stop for 299 ,- (limited Edition) og da fikk jeg med WARFARE PACK

 

Men der er to forskjellige WARFARE PACKS som jeg har sett..

 

en der du får Multiplayer skins

og den jeg har der du får Type 88 - DA0-12 SHOTGUN - Flash suppressor for SKS sniper Rifle og Flechette Ammo for DA0-12

Lenke til kommentar

Skjønner faen ikke dette heller. Når jeg kommer gjennom aktiverings-loaden kommer det opp:

 

Denne koden er allerede brukt. FAQ

 

Hva i faen? Først gang jeg skrev inn koden og trykket neste, etter noen mins med load kom det opp at det var noe galt med koden og fikk beskjed om å skrive inn koden på nytt. Og nå får jeg opp at den er brukt? Hva faen? Er heller ikke lagt i "mine spill" eller noe!

 

OMG! :realmad:

Lenke til kommentar

Assault våpen må nerfes. Er helt latterlig å spille som Recon når jeg engager fiender på 500m avstand og dem bare sprayer helt villt, treffer dem med 1 kule så er jeg død. Ikke bare må jeg treffe 2 ganger hvis ikke headshot, men jeg må gjøre det på avstander så kulebane må beregnes. Vi har heller ikke ammo eller medpacks å få bonus poeng fra. Andre klassene spyr jo ut kills omtrent. Har ikke helt funnet min rolle som Recon enda. Er mest krevende jeg har spilt på ekstremt lenge ihvertfall.

Lenke til kommentar

Hvor mange dager tar det å venne seg til skytesystemet mon tro? Er flink på objectives (ofte øverst), men får liksom ikke til skytespillelementet i det hele tatt, så dør i ett kjør (mye fordi jeg aldri ser noen selvsagt). Føles litt som Splinter Cell: Conviction egentlig, fikk aldri flyten på skytinga der heller.

Lenke til kommentar

Da fungerte aktiveringen her i huset også, etter mange timer med gjentatte forsøk. Har ikke fått startet spillet enda så, ikke helt overbevist enda :)

 

Litt rask på avtrekkeren der... Kom så langt at jeg fikk installert og lastet ned, men når jeg skal starteog deretter aktivere (enda en gang?) får jeg etter en stund med tannhjulet beskjed om at jeg er offline.

 

Utrolig amatørmessig, brukt en hel kveld på å sitte å vente, fortjener ikke noe bedre enn piratkopiering selskap som ikke klarer å levere et bedre produkt enn dette til kundene!

Lenke til kommentar

Assault våpen må nerfes. Er helt latterlig å spille som Recon når jeg engager fiender på 500m avstand og dem bare sprayer helt villt, treffer dem med 1 kule så er jeg død. Ikke bare må jeg treffe 2 ganger hvis ikke headshot, men jeg må gjøre det på avstander så kulebane må beregnes. Vi har heller ikke ammo eller medpacks å få bonus poeng fra. Andre klassene spyr jo ut kills omtrent. Har ikke helt funnet min rolle som Recon enda. Er mest krevende jeg har spilt på ekstremt lenge ihvertfall.

 

 

500m er og ta litt i, det er umulig å spraye noen ned på det holdet slik du beskriver. Da står du i tilfellet som en kalkun fullt eksponert på toppen av et fjell så alle kan se deg, og alle skyter på deg.

 

Du har masse muligheter for å ta poeng som recon, hva med å spotte for laget ditt f.eks? Masse poeng å tjene der, men de færreste gjør det. Recon er ikke ment som en klasse du skal dra massevis av kills og poeng med uansett.

Lenke til kommentar

Da fungerte aktiveringen her i huset også, etter mange timer med gjentatte forsøk. Har ikke fått startet spillet enda så, ikke helt overbevist enda :)

 

Litt rask på avtrekkeren der... Kom så langt at jeg fikk installert og lastet ned, men når jeg skal starteog deretter aktivere (enda en gang?) får jeg etter en stund med tannhjulet beskjed om at jeg er offline.

 

Utrolig amatørmessig, brukt en hel kveld på å sitte å vente, fortjener ikke noe bedre enn piratkopiering selskap som ikke klarer å levere et bedre produkt enn dette til kundene!

Alltid hyggelig med slikt online aktiveringsdritt. Steam-møkka behandlet kundene like dårlig da MW2 kom ut. Og steam hadde da eksistert i hvor mange år? 5?

BF3 fungerte faktisk helt greit hos meg, til tross for at jeg aktiverte ca. 10 min etter at spillet ble offisielt sluppet.

 

Ellers har jeg kost meg rimelig bra med SP Campaign i ett par timer ikveld. Ser ut til å være en svært bra Campaign :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...