Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Fantastisk spill, men jeg lurer på en ting:

 

Mellom de forskjellige matchene og mapsene, så forandrer våpnene seg. Jeg er bare level 2. Altså, det eneste våpenet jeg har på assault, engineer osv bytter mellom rundene. På sniperen så får jeg forskjellige scopes på sniperen mellom hver runde... Skjønner ikke hvorfor? Irriterende...

 

Anyone? :)

 

Det er nation weps. De første våpnene er forskjellig utifra hvilken side du spiller for.

Lenke til kommentar

Jeg blir hele tiden kicket eller disconnected fra serverene når jeg prøver å spille. Hva kan grunnen til dette være? Får ikke spilt i fem minutter en gang før det skjer.

 

Oppdater Punkbusteren din.

 

- Gå til http://www.punkbuster.com/index.php?page=pbsetup.php og last ned pbsetup.

 

2. Extract pbsetup hvor du vill (feks skrivebord) og gå inn på programmet.

 

3. Klikk Agree

 

4. Du vil nå være inne i Pbsetup og i høyre hjørnet går du på " Add a game"

 

5. Her blar du nedover til du finner battlefield 3, NB, husk å sjekke om Game path er riktig.

 

7. Når du har addet bf3 finner du check for updates og pbsetup vill automatisk oppdatere dine pbfiler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei!

 

Fantastisk spill, men jeg lurer på en ting:

 

Mellom de forskjellige matchene og mapsene, så forandrer våpnene seg. Jeg er bare level 2. Altså, det eneste våpenet jeg har på assault, engineer osv bytter mellom rundene. På sniperen så får jeg forskjellige scopes på sniperen mellom hver runde... Skjønner ikke hvorfor? Irriterende...

 

Anyone? :)

 

Det er nation weps. De første våpnene er forskjellig utifra hvilken side du spiller for.

 

Ahh, skjønner. Vil det si at når jeg unlocker nye våpener, så gjelder ikke det samme for dem? Takk!! :)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Fantastisk spill, men jeg lurer på en ting:

 

Mellom de forskjellige matchene og mapsene, så forandrer våpnene seg. Jeg er bare level 2. Altså, det eneste våpenet jeg har på assault, engineer osv bytter mellom rundene. På sniperen så får jeg forskjellige scopes på sniperen mellom hver runde... Skjønner ikke hvorfor? Irriterende...

 

Anyone? :)

 

Det er nation weps. De første våpnene er forskjellig utifra hvilken side du spiller for.

 

Nei, de fleste våpen etter de første er tilgjengelig for begge sider. Pistoler og andre non-class specific våpen er også tilgjengelig for begge sider.

 

Ahh, skjønner. Vil det si at når jeg unlocker nye våpener, så gjelder ikke det samme for dem? Takk!! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Som vanlig så blir det bare rot og kaos når et stort spill kommer. Synes den patenten med å starte spillet via nettlesern er forferdelig dårlig. Liker å være inni et spill med en ordentlig meny, dette virker amatørmessig selv om spillet er awesome.

 

Xbox versjonen er gjort orntlig. Hvilket surrehode trodde at å starte ett spill gjennom nettet var en god ide? Det er altfor få spillere til å være en MMO.

Lenke til kommentar

Som vanlig så blir det bare rot og kaos når et stort spill kommer. Synes den patenten med å starte spillet via nettlesern er forferdelig dårlig. Liker å være inni et spill med en ordentlig meny, dette virker amatørmessig selv om spillet er awesome.

 

Personlig digger jeg Battlelog. De har lagd spillet rundt at det skal fungere bra når man er tabba ut. Har ikke noe ytelsesproblemer og jeg kan surfe nettet samtidig som jeg sjekker stats og vi joine venner. Hadde ikke troa på det før beta'n, men føler den fungerer MYE MYE bedre enn i BF2 og BC2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...