Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte limited edition på Gamestop og lurer på om noen vet om Physical Warfare følger med. Kan liksom ikke se at PW står nevnt noen sted på coveret, men mener da bestemt at de reklamerte med at de var de "eneste" i Norge som hadde dette tillegget...

 

Samme her! Selgeren skrøt av at jeg skulle få ekstra kart og våpen. Hvis det ikke stemmer, skal jeg ta en visitt i morgen og knalle idioten ned.

 

Dere skal ha fått med et ekstra lapp som hadde KEY på.

 

Dårlig med noen ekstra lapp her. Får høre med gutta på Gamestop om det er noe jeg har oversett...

Lenke til kommentar

LAUNCH DAY for årets mest etterlengtet spill!

 

 

Å forvente at alle servere skal fungere 100% er litt drøyt når halve verden prøver å gjøre noe samtidig. thumbup.gif

Som nevnt tidligere er dette den _tredje_ og siste dagen av en world wide release. Og de fleste problemene er ikke server based, men optimaliseringen av spillet.. Det flyter for øyet og ser veldig pent ut. MEN det er en bug i spillet (en blant mange) som gjør at noen clienter bare øker minne bruken på skjermkortet til det tappes helt og spillet ender i en crash, Det er dette problemet som skaper hodekløe i DICE leiren akkurat nå.

 

Det med serverene er det bare snakk om litt tid før alle får aktivert og kommet seg inn. spør du meg så er ikke det noe og tenke på en gang, for _når_ du får aktivert spillet så er sjangsen får at du får et problem når du skal spille svært stor...

 

har merket denne feilen!

Lenke til kommentar

Nøyt den runden her ganske godt:

 

 

 

Satt med SV98 på Bridge flagget. Meia ned 23 stykker før jeg ble skutt. Kan vel takke alle de idiotiske sniper camperne oppe i basen på fjellet da de ga meg ganske lette kills. 44% accuracy den runden så traff ganske greit også...

 

Runden jeg fikk BSoD det da :p

 

Angående den runden. Virker som om Battlelog og ingame ikke er helt enig i om den siste deathen min telte. Døde akkurat når vi vant og fikk 1 death på første skjermen så 2 på den jeg har bilde av. Battlelog sier også 1 death.

 

BTW, har fått en BSOD av BF3 selv. Ikke samme som du fikk, men den ene WD disken min driver å streiker så da valgte maskina og gi meg BSOD isteden for noe annet.

Lenke til kommentar

Kjøpte limited edition på Gamestop og lurer på om noen vet om Physical Warfare følger med. Kan liksom ikke se at PW står nevnt noen sted på coveret, men mener da bestemt at de reklamerte med at de var de "eneste" i Norge som hadde dette tillegget...

 

Du får med en unique code bakpå den slippen som hang på coveret.

Lenke til kommentar
Dårlig med noen ekstra lapp her. Får høre med gutta på Gamestop om det er noe jeg har oversett...

Fikk heller ingen ekstra lapp. Har dog serial koden på spillet. Må man ha 2 koder?

 

PS! Sakset fra et sweclockers forum:

 

Originally Posted by LionsGrowl

you:
hello

Bryan: Thank you for contacting Origin Help. How can I assist you?

you: sir, I cant activate my game.

you: I've been trying for hours

you: It says that my account isnt activated and when I try to activate It goes to a 'infinite' activating mode

Bryan: I know you must be very frustrated with this.It is an issue that started creeping up on us earlier today and we have staff working on the activation server as we speak.

you: ohh so I'm not the only one, good to know. Well, any ideas when this would be fixed?

Bryan: We're hoping by the end of the day but more
realistically it could take up to 2 or 3 business days to complete.
However please try every so often until that time has passed and if it is unresolved by the end of that period let us know immediately.

you: ok well thanks anyways.

you: have a nice day!

 

Ser ikke ut som at det blir noe spilling i kveld hvertfall. I verste fall, ikke før til neste uke...hahahaahahahah...dette blir litt retard!

Endret av Dr.Pepper
Lenke til kommentar
Dårlig med noen ekstra lapp her. Får høre med gutta på Gamestop om det er noe jeg har oversett...

Fikk heller ingen ekstra lapp. Har dog serial koden på spillet. Må man ha 2 koder?

 

Du har Pre-Order den ja? Jeg hentet spillet hos GameStop, og han ga meg et lapp med Physical Warfare Pack KEY på. Den har de ekstra items på.

Er 2 stk koder ja. Lappen ligger ikke inn i esken.

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Sånn går det når en ikke kan lage sine egne hjemme servere. Propfulle offentlige servere. Tror jeg den første tiden holder meg til singleplayeren.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...