Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Vel når det blir massiv kamp i rulletrappen så er den som bare camper mest som får god kill/death ratio mens de som faktisk prøver pushe igjennom slik at laget kan vinne får dårlig. Vet ikke om det er en bra ting eller ikke.

 

Det hadde vært greit nok om det var fire baser og chokepointen var når begge hadde to, da hadde alt handlet om k/d ratio.

 

Sant det. Men istad var kampene så intense at det var umulig å komme seg videre fra rulletrappen, men det var en utrolig heftig kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel når det blir massiv kamp i rulletrappen så er den som bare camper mest som får god kill/death ratio mens de som faktisk prøver pushe igjennom slik at laget kan vinne får dårlig. Vet ikke om det er en bra ting eller ikke.

 

Folk som camper og kun bryr seg om k/d ratio er dølle folk som burde gi faen i å spille. Man spiller først og fremst for å vinne, selvfølgelig. Bryr meg veldig mye om k/d ratioen min selv, men å vinne kommer alltid i første rekke, selv om det betyr at jeg må fucke opp k/d ratioen.

 

VINN!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som får denne:

 

You were kicked from the server by an administrator.

 

Har sjekket at Punkbuster står på, og spillet er "up to date". Spiller også på servere hvor Battlelog viser rundt 60 - 70 i ping. Så burde ikke være det som er problemet. : /

 

Edit: Leste en side lenger frem jeg. ^^ Får vel bare satse på at det løser seg.

 

Forresten. Er det kommet offisiell støtte for flight joystick enda? Den joysticken som er der er jo for "joystick", altså gamepads såvidt jeg har forstått. :/

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Prøv dette om du blir kicka etter kort tid:

 

Last ned punkbustersetup

Installer og add BF3, kjør deretter update.

 

Funka for meg.

Prøvde å laste ned de enkelt filene å legge de der de skulle som tidligere var nevnt med det funket ikke.

 

EDIT: Link: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

 

Det virker hvis du blir disconecta i hver bane ihvertfall :)

Endret av eple65
Lenke til kommentar

Når jeg spiller online så småhakker det hele tiden selv med 50FPS.

Syes det er rart. Skjermkortet er ikke veldig godt, men da skulle vel antall biler vært lavere ? Pc-en finner dere under.

 

Må man starte punkbuster på annen måte en å bare starte den ? [You were disconnected from the server]

Endret av ÜberTec
Lenke til kommentar

Slenger meg på lassed angående de aktiveringsproblemene folk opplever nå. 2 kammerater av meg og inkludert meg selv har akkruat innstallert spillet og får opp denne meldingen om at aktiveringen må gjøre en gang til eller noe sånt.

 

Også står den bare og jobber. Skulle jo tro at de burde klare å ha i alle fall servere som klarer aktiveringsbiten :hmm:

 

En ting er bugs og småting ingame, men å ikke kunne klare å aktivere spillet er jo.... ja håpløst rett og slett :cry::nei:

Endret av Snut_Wilderness
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...