Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alle fått Physical Warfare-kodene sine? Jeg har ikke fått mail foreløpig.

 

Fikk mail i 02:00 tiden i natt med koden.

 

Vil det være en stor oppgradering å oppgradere skjermen fra en gammel SynMaster 940BF til en eller annen god 24" til et par tusen?

 

Har HD 6870 skjermkort.

 

Er skjermen en liten flaskehals, eller har det ikke SÅ mye å si?

Endret av Skroll
Lenke til kommentar

EAs aktiveringsservere sliter. Origin er sirup. Kommer ingen vei.

 

 

Faen meg massiv rage pågang her pga dette tullet. Har jo lagt til serialen ved install, men så må du aktivisere en gang til.. Latterlig opplegg!

 

Fikk success å reg. KEY, men så dukker den ikke opp i MY GAMES. Forsøker igjen, får beskjed at KEY er i bruk....

 

Helvete....

 

Bra start dette.

 

32 min ventetid for Origin Live Help.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Skjer med at jeg må aktivere spillet så mange ganger da :nei:

 

Origin er noe forbanna skit, for å gi deg en enkel forklaring.

 

For min egen del så måtte jeg skrive inn produktkoden igjen etter at jeg hadde installert spillet, for så å bli møtt av den flotte meldingen om at koden allerede er brukt tidligere. De var også såpass kule at de foreslo at jeg skulle kjøpe spillet. Jeez.

 

Forutenom dette så klikker Origin som oftest raskere enn jeg får startet det opp. Ikke akkurat noen Origin kan du si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner jeg er sånn passe irritert på ventelo nå. Det siste halvåret har nettet falt ut i over et døgn hver gang en har restartet modemet, og problemet har ikke blitt fikset selv etter et halvt snes med klager. Og i dag tidlig bestemte nettet seg jaggu for at det skulle miste forbindelsen annethvert sekund, så det har vært komplett umulig å i det hele tatt få aktivert spillet (riktig, problemet er ikke fikset). Lukter snarlig bytte av nettleverandør.

Lenke til kommentar

 

Origin er noe forbanna skit, for å gi deg en enkel forklaring.

 

For min egen del så måtte jeg skrive inn produktkoden igjen etter at jeg hadde installert spillet, for så å bli møtt av den flotte meldingen om at koden allerede er brukt tidligere. De var også såpass kule at de foreslo at jeg skulle kjøpe spillet. Jeez.

 

Forutenom dette så klikker Origin som oftest raskere enn jeg får startet det opp. Ikke akkurat noen Origin kan du si.

 

 

Tosk, ingen som husker WoW under lansering?? Samme dritt problemer der også. Har ingenting med Origin å gjøre, men heller det at serverene takkler ikke trafikken.

Lenke til kommentar

Hvordan legger man til servere i favoritter? Vant mine første tre runder, men kommer jo sikkert på en verre server neste gang. Utrolig gøy å være den spilleren med flest poeng etter den første hele runden min i spillet, etter en halv runde først hvor jeg ikke skjønte noe (aldri spilt Battlefield før, bare COD).

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...