Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man får jo en liten indikator på skjermen som viser hvilken retning skuddet kom fra (BC2 HC), eller så er det meg som er på bærtur eller som har superhørsel og hører hvor skuddet kommer fra (fra en rifle iallefall).

Du får en indikator ja, men om fyren som skyter på deg fra en uventet retning (f.eks. bakfra når "fronten" er lengre fremme) ikke er helt idiot, så dør du før du får tid til å orientere deg og skyte tilbake, se nøyaktig hvor fyren er. Da er det mye mer sannsynlighet for at han/de klarer å holde seg skjult slik at respawnen ikke kan pile rett bort til der han så på killcam.

Lenke til kommentar

Alle er da tjent med hardcore-mode. Ingen vits å fjerne noe som fungerer svært bra.

 

1. Liker du ikke HC, så spill SC.

 

2. Liker du HC, så spiller du det.

 

Så uansett hvilket modus du liker så er det en fordel å kunne velge. Mer enn nok personer som kommer til å spille spillet uansett.

 

Selv varierer jeg en del, selv om det går mest i HC den siste tiden. Rett og slett lei SC. Og når du virkelig får ting til å funke, og du har litt flaks så er det utrolig herlig å kunne slakte ned et lag du har tatt i "ambush" med ET magasin. Spiller Assualt og går ganske ofte tom for tid til å lade når du møter på mange fiender rett etter hverandre. Personlig så er jeg overrasket over hvor godt balansert våpenbruken og båpnene er i BC2. Håper på like god balanse.

 

Kan virkelig ikke se at M60, an-98(eller hva det heter) osv.. er overbalansert. Ser verken personer i flertall med det, og de er en av de minst brukte våpenene mine. (M60 var dog litt for god før første patch)

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns det meste bør stilles inn server side.

Jeg heller mot et health system som i BF2/Op. Flashpoint dragon rising, og bør ikke være forskjell på hvor mye man tåler.

Ellers kommer det sikkert mange idioter som vil at helikoptere og fly skal tåle mindre også.

 

Appropåst fly og helis, herregud som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Håper vi får se mere til Claymore. Bare denne gangen, burde en klasse være i stand til å desarmere den slik at det ikke blir som i BF2, der noen MÅ utføre kamikaze for å passere.

I 2142 kan du passere de når du går på huk eller åler deg forbi. De detonerer heller ikke med en gang når de er plassert på toppen av en stige, du må bare gå veldig rolig opp, og så rett ned i knestående. En del snipere har fått føle kniven min når de ligger i toppen av ett tårn/silo o.l., og tror de er trygge fordi de har satt en claymore foran toppen av stigen :) Engineers kan også desarmere dem.

Jeg vil tro at vi får noe av det samme i BF3, uten at jeg har sett noe om dette.

Lenke til kommentar

Håper vi får se mere til Claymore. Bare denne gangen, burde en klasse være i stand til å desarmere den slik at det ikke blir som i BF2, der noen MÅ utføre kamikaze for å passere.

I 2142 kan du passere de når du går på huk eller åler deg forbi. De detonerer heller ikke med en gang når de er plassert på toppen av en stige, du må bare gå veldig rolig opp, og så rett ned i knestående. En del snipere har fått føle kniven min når de ligger i toppen av ett tårn/silo o.l., og tror de er trygge fordi de har satt en claymore foran toppen av stigen :) Engineers kan også desarmere dem.

Jeg vil tro at vi får noe av det samme i BF3, uten at jeg har sett noe om dette.

I battlefield 1942 kunne du kjøre over tank mines om du kjørte sakte og rolig over dem.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-234265

I den lukkede beta utagven av Battlefield Play4Free, så er det 3 måter jeg vet som man kan fjerne clays på:

 

- Skyte på dem/granat

- Bruke oppgraderinger av soldaten til å kunne løpe (eller snike, en av dem) forbi

- Ofre seg

 

Vil tro at man kan kunne fjerne dem på enten måte 1 eller 3 i BF3, samtidig som et av kita burde ha en funksjon for å fjerne dem (krype innpå og desarmere).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...