Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

spiler nå gjennom bc2 sin, liker det:)

 

spent på homefront som kommer ut nå om den er på battlefieldnivå, skal vist være enda bedre

 

Homefront ser okei ut, men jeg syns det virker som de prøver å få til noe som ser ut som CoD MW i de multiplayervideoene jeg har sett. Når de dreper noen så popper det opp poeng over hele skjermen og alt ser liksom ikke helt battlefield ut :) Homefront har også fått kritikk for dette jeg nevner med modern warfare look alike, menyer og hele oppsettet ser veldig likt ut.

 

Nei, tror nok BF 3 kommer til å knuse homefront ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spiler nå gjennom bc2 sin, liker det:)

 

spent på homefront som kommer ut nå om den er på battlefieldnivå, skal vist være enda bedre

 

Homefront ser bra ut det, for de som liker slikt. Selv liker eg ikke full FPS slik som CoD men heller noe mer av en blanding mellom FPS og krigssimulator, så BF serien passer perfekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var strengt tatt ikke HC i BF2, med mindre du fjernet krysshårene osv selv...

 

How was hardcore mode received? Was

there a broad adoption ?

 

I think it goes in waves , and it ’ s also about

your daily form . How are you playing? How

do you feel today ? How fast are you ? I

think the hardcore game mode is a brilliant

idea , and we could probably turn it up a

notch to make it even more hardcore in the

future because people are willing to try it

out . It ’ s the same game , but you turn it up

to 11… You want that layer of complexity

that you can just add on top of whatever

game mode you have. It ’ s a good way of

seeing the same game through a new

angle .

Lenke til kommentar
GamingTips posted an article with information about the Frostbite 2 engine and it's details. As DICE said before, PC will be the leading platform for Battlefield 3. BF3 will still look really good on the consoles, but it is restricted to 24 players whereas PC players can enjoy up to 64 players online (another 40!) The details for Frostbite 2:

 

Frostbite 2 will only support DirectX 10 and 11, as we reported.

Frostbite 2.0 is recommended to run on 64-bit CPUs and versions of Windows

The engine will have a new set of compilers and pipelines, which will improve its diversity and open the possibility to mod tools.

Tile-based deferred shading via DirectCompute, which will improve performance.

Morphological Anti-Aliasing (MLAA), implemented with DirectCompute, which provides better bandwidth conservation (exclusive DirectX 11 feature).

Real-time radiosity (a dynamic light source with HDR), powered by the Enlighten middleware engine, previously used in God of War 3 for the PS3

Improved environment destruction.

 

Mod tools anyone? :dribble:

Lenke til kommentar

Må ha HC. SC er bare for tullinger som vil leke Rambo og være udødelig.

 

Foretrekker matcher uten 80% av laget sittende igjen på "knausen" med "sniperriflene sine".

Ser ikke hvordan folk får det til å virke som om man er udødelig i normal mode, sålenge en treffer riktig, så dør de veldig fort.

Lenke til kommentar
GamingTips

Frostbite 2 will only support DirectX 10 and 11, as we reported.

Frostbite 2.0 is recommended to run on 64-bit CPUs and versions of Windows

The engine will have a new set of compilers and pipelines, which will improve its diversity and open the possibility to mod tools.

 

Mod tools anyone? :dribble:

 

Det er nok bare en teori fra Gamingtips, men man vet aldri hva de i DICE har i ermet.

Alle punktene i listen er bare tatt ut i fra det som er blitt kjent over de siste månedene, så ikke noe interessant...

Lenke til kommentar

I mine erfaringer fra BC2 var det flere snipere på SC enn på HC. Det er fordi maskin gevær på HC faktisk fungerte på litt større avstander.

 

PERSONLIG ihvertfall, så tar jeg de aller fleste recons som sitter i bakken med hvilkensomhelst assault-rifle, fra veldig stor range, på 5-7 skudd

 

Det at man tåler mindre på hardcore kan vel sees på som et pluss, men det er ikke derfor jeg spiller det.

Det at man slipper at motstander ser hvor man drepte deg fra er et must. Får bort spawnghost, baseghost.

Slipper større deler av UI. osv osv..

 

Det med at en ikke kan se hvor en dreper fra bygger opp for mer camping, samt at en mister minimap'et i hardcore (kan trykke M for å få opp et stort kart.. men det er tungvindt) = så godt som all teamwork blir borte

 

 

Menmen, meninger vil alltid være delt

Lenke til kommentar

Ja, så klart kan man det på SC, men problemet er at flesteparten flyr rundt med 3 forskjellige våpen; AN-94, AKS-74U eller M60. Og når jeg mener at våpen fungere bedre på avstand snakker jeg om folk som beveger seg.

 

Og når man spiller HC må man følge litt bedre med. Det blir jo gitt beskjeder. En ting til med SC som er sykt jalla er at man ikke trenger medic får og få tilbake HP'n sin. Bare sitte og campe i et hjørne i 30 sec og vips så har man CoD hp'en tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg likte hardcore i BC2 mest fordi man har muligheten til mer mobilitet med den. Man blir ikke avslørt med en gang og det er lettere å snike seg rundt fienden for å angripe fra overraskende hold da. Det passer min spillestil litt bedre rett og slett.

 

Men jeg hadde ikke sagt nei til SC om de bare hadde fjernet 3d og minimap spotting og beholdt det på oversiktskartet.

 

Og man kan si at ikke killcam oppfordrer til camping, men på en annen side så er det forbanna irriterende å bli autoavslørt av killcam også. Spesiellt når man IKKE camper men beveger seg bak fiendens linjer.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg likte hardcore i BC2 mest fordi man har muligheten til mer mobilitet med den. Man blir ikke avslørt med en gang og det er lettere å snike seg rundt fienden for å angripe fra overraskende hold da. Det passer min spillestil litt bedre rett og slett.

 

Men jeg hadde ikke sagt nei til SC om de bare hadde fjernet 3d og minimap spotting og beholdt det på oversiktskartet.

 

Og man kan si at ikke killcam oppfordrer til camping, men på en annen side så er det forbanna irriterende å bli autoavslørt av killcam også. Spesiellt når man IKKE camper men beveger seg bak fiendens linjer.

 

word!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...