Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JIZZ. Dog litt talentløs sniper synes jeg. Han ene soldaten har hodet synlig halvparten av tida uten at det skjer noe med han. Men ser jævlig fett ut med effektene og stemninga osv! Can't waaait!

 

Hvis det skal være "realistisk" så tror jeg det er ganske bra. De gjør det helt likt på f.eks. serien Generation kill når de møter på en sniper. Det er ikke så lett og bare poppe hode på folk i virkeligheten skulle jeg tro..

 

Fant klippet:

 

http://www.youtube.com/watch?v=bdaQHTWT_ZI

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tenker også at det er litt spesielt at de gjør så mye for å skjule seg på veien bort til kanten på taket der, mens når de er der så sitter han soldaten med hodet stikkende ut gjennom det hullet hele tida. Greit nok om det er vanskelig å treffe for sniperen der, men det kan jo ikke soldaten vite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Multiplayer er det som gjelder når det er snakk om Battlefield, men denne kampanjen ser utrolig spennende ut. Ikke dual-wield Uzi, hår på brystet og Red Bull-sponset action som i COD, men mer en realistisk versjon av krigføring.

Kunne ikke sagt det bedre selv.

I disse to klippene vi har fått fra DICE så ser det rett og slett fantastisk ut.

Gleder meg som en unge, trur både singelplayer og multiplayer blir en mega-knallsuksess, visst det lever opp til BF2 da selvfølgelig.

Store maps, og Karkand wub.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...