Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Haha, må le av alle disse som tror at spillet kommer til og være like bugget til release. Ingen her som tenker på det at de faktisk har over 2 mnd på og fikse dette? - For ja, denne utgaven av spillet vi spiller, er GAMMEL, den er eldre enn hva alphaen var. Eg spilte alpha, og der var det ikkje i nærheten så mye bugs som det er nå, så de hadde fått fikset ekstremt mye allerede da.

 

Så ja, eg gleder meg noe sykt, og selvom det ikkje skulle være 100% bug-fritt til release - hvilket spill har nå vært det? DICE har alltid vært kjent for og fikse ting kjapt, effektivt og godt. Så eg er ikkje bekjymret i det heletatt.

 

Skjønner egentlig ikke noe av denne Cod fanboiiiiismen som vil ha oss til å tro at DiCE ikke gjør jobben sin og vil få folk til å ikke kjøpe BF3 som definitivt kommer til å bli årets spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dice har de minste planer om at dette spillet skal bli spilt av seriøse FPS spillere så er det jo helt klart at de vil fikse hitbox / netkode eller hva dere kaller det. Kan ikke se for meg at BF3 vil ta av om de "overser" det, det har jeg heller ingen tro på at de gjør. Relax folks. Mitt største "problem" med betan er hvorfor i alle dager de launcher Metro. Aldri i mitt liv skal jeg spille Metro igjen etter BF3 launch :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje det var eneste måten å få folk til å spille metro på ? :)

 

Er eit effektivt kart for å prøve ut backend, vil eg tru - kompakt og med jamne skifte av det spelbare området.

 

Hadde forresten likt det om ein kunne stille inn serverar til å køyre ein kartrotasjon der karta har random timecycles og vêr. Øydelegging har dei gjort alt, på tide å gjere noko meir med dei store utandørskarta.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

De som blir bannet nå, blir de bannet i retail også? De burde hvertfall det.

Mest sannsynlig så blir EA\Origin-kontoen demmes permanent stengt.

 

Det var iallefall tilfellet for de som brukte hackede servere (når de visste at det de gjorde var noe galt) Sa dem iallefall :ph34r:

 

Nei det stemmer ikke.

 

Det eneste de sa var "Vær så snill å ikke bruk hackede servere, da vi ikke kan garantere kontosikkerhete deres hvis dere gjør det"

 

Dette ble senere presisert til at hvis du logger deg på en hacket server som du burde visst var hacket, og de derfor stjeler kontoen din (bruker/passord), og de da deretter bruker din EA-konto til noe som strider mot EULAEN - ja DA kan du bli bannet.

Lenke til kommentar

Synes metro er greit som det er, men det mangler en vesentlig ting i fraværet av vehicles. Som DICE reklamerte så godt for med BC2: Battlefield moments! Få spillopplevelser som overgår det når du setter en RPG i panseret på en humvee tre meter unna og den bokstavelig talt tar salto over deg.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...