Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jævla grinebiter.

Er det så rart? Metro SUGER, iallefall litt. Jeg er pisslei det mappet der. Caspian border var battlefield, metro var en slags blanding av cod maps og battlefield. Ser virkelig ikke problemet med, i det minste i sluttfasen å gi oss caspian border, for ei stund.

 

 

 

Det er ikke rart du er pisslei metro for det er det eneste mappet vi har tilgang til i betaen. De gir oss ikke Caspian Border for det gir absolut ingen mening i og slippe det.

 

Hmm, nei ingen mening. Det gir absolutt ikke mening å gi oss battlefield slik battlefield er.. og skal være.

 

så folk kan spille seg lei på alt innholdet av spillet før release? De må jo holde igjen spillet. Dette er en beta, ikke en demo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

THE BUZZ: Daniel Matros, Community Manager for Battlefield 3, has explained the developers' reasons behind choosing the Operation Metro map for the beta.

 

"The Alpha was very important from a server side of view. Now we´re in Beta. Not only does the server side need to be tested but also the complete game client," he said. This called for the team to pick just one map for the beta, Operation Metro, "we have already showed this map and made some big changes to it to enhance gameplay as well as get it more fluent than in the Alpha."

 

He finished by saying, "If you feel that this isn't the right map for you, then perhaps we don't really agree on what maps we want to see. Other than that, I do hope people will have a great time playing it and will enjoy the Beta."

 

EGM's TAKE: We love the look of Operation Metro and we can't wait to deploy on September 29th.

 

 

 

 

http://www.egmnow.co...lefield-3-beta/

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

w00p w00p.. Endelig hagle, slug og 6xzoom.

Og nei jeg er ingen COD guy...

Gl! Selv foretrekker jeg 4x ettersom 6x er større enn hagla... :D

 

Er evig episk når du står der med 6x og du prøver ta en sniper som også prøver ta deg, så er det du som går av med seieren :D

 

Har også fått to roadkills med EOD-bot :tease:

Haha, enig.

 

Har fått 7 "roadkills" med MAVen. Flying lawnmower ftw! xD

Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt så er våpen lyd i Bf3 ganske realistiske.

 

Men har du hørt lyden fra våpene i arma 2 og bf2 Project reality? De høres enda mere realistisk ut;)

 

Greit at bf3 ikke er noe simulator, men så vidt jeg vet, så prøver dice å få ting til å SE og HØRES så realistisk ut som mulig, til tross for at det er et arcade spill=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...