Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Haha, må le av alle disse som tror at spillet kommer til og være like bugget til release. Ingen her som tenker på det at de faktisk har over 2 mnd på og fikse dette? - For ja, denne utgaven av spillet vi spiller, er GAMMEL, den er eldre enn hva alphaen var. Eg spilte alpha, og der var det ikkje i nærheten så mye bugs som det er nå, så de hadde fått fikset ekstremt mye allerede da.

 

Så ja, eg gleder meg noe sykt, og selvom det ikkje skulle være 100% bug-fritt til release - hvilket spill har nå vært det? DICE har alltid vært kjent for og fikse ting kjapt, effektivt og godt. Så eg er ikkje bekjymret i det heletatt.

 

Det kan vel ha noe med at endel av oss har vært i en haug av diverse beta testinger og snakker av litt erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk missliker metro så mye, syns den mappet er sykt bra laget

Helt enig! Som infantry only fungererer det veldig bra. :)

 

Helt utvilsomt. Har ikke sakt at metro suger eller lignende jeg bare syntes det var litt merkelig at Dice (Eller EA) valgte å velge metro som BETA kart. Battlefield 1942 / 2 / vietnam trademarks er store åpne mapps med landbased vehicles, båter, fly / helicopters i conquest. Metro er jo alt annet en battlefield standard. Det virker nesten som om Dice (eller EA) ville bevise at de kan gjøre en like god jobb (eller bedre) en MW franchisen. That in mind det ER jo en beta. Men det er jo også utvilsomt en smakebit av spillet i tilleg, veldig få kan påstå at de spiller betan KUN fordi de vil gi feedback til Dice (EA). Det viser modighet men det ville nok ha vært tryggere og hatt caspian borders i betaen. Men kanskje det er med tanke på å få flest mulige fra Modern Warfare til å skjønne at BF ikke kun handler om store maps med tanks osv. At de også KAN infantry combat.

Endret av Benobi
Lenke til kommentar

Her er en beskrivende post på EA UK forumet. Se videoene, så ser man det.

Jeg har hatt sånne problemer i BF1943, BC2 og det lille jeg har spilt BF3.

 

Den posten oppsumerte ganske greit BF3 betaen for min del iværtfall.

Netkoden må fikses.

 

http://www.youtube.com/watch?v=YGaP5wTYLtQ

 

Dette var veldig kjent. Veldig bra at de har forandret litt på hit detection, selv om det trenger litt justeringer. Jeg er bare redd for at de ikke kommer til å klare å fikse disse problemene til release. Uansett så er det bedre enn det gamle systemet.

Lenke til kommentar

Det er kun infantry. Folk vil kjøre vehicles! Operation Métro ser ut som noe som kunne ha vært i MW3.

True men den banen har jo battlefieldpreg og jeg håpet slik map kom såmjeg er veldig fornøyd:). Me om den er bra på concuest er bra på denne banen tror eg ikke

Conquest på Metro var gøy! Var ikke det samme RPG-spam helvete som foregår på rush. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...