Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller.

 

Det problemet var stort i BC2 også, så det er ikke noe som kan bortfoklares med "BETA!!!" desverre.

 

BC2 var tidvis helt uspillbart for min del pga dette. Det hjelper ikke at jeg har NGT- linje heller (VM i dårlig ping)

 

Haha what? Kan ikke huske av jeg drepte folk som satt bak steiner i BC2!

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller.

 

Det problemet var stort i BC2 også, så det er ikke noe som kan bortfoklares med "BETA!!!" desverre.

 

BC2 var tidvis helt uspillbart for min del pga dette. Det hjelper ikke at jeg har NGT- linje heller (VM i dårlig ping)

Jeg har spillt ganske så mye bc2, og ikkje merket noe særlig til dette "problemet" Kanskje fordi jeg har bra ping? Ikkje vet jeg. Har iallefall tilgode å se noen som har bedre ping enn meg på norske servere. 0.8ms ping til NIX.no :love:

 

 

 

Lenke til kommentar

Drittspill. Det er virkelig uspillelig med alle bugsene og BC2 har både bedre grafikk og hakker mindre. Det er også helt noob med denne prone-saken som gjør at folk bare kan legge seg ned, og plukke ned alle i sin front. Jeg kommer ikke til å kjøpe et så halvferdig spill som dette! Faderina

Lenke til kommentar

Drittspill. Det er virkelig uspillelig med alle bugsene og BC2 har både bedre grafikk og hakker mindre. Det er også helt noob med denne prone-saken som gjør at folk bare kan legge seg ned, og plukke ned alle i sin front. Jeg kommer ikke til å kjøpe et så halvferdig spill som dette! Faderina

 

Lololololol! /Triple facepalm deluxe x 1000

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Drittspill. Det er virkelig uspillelig med alle bugsene og BC2 har både bedre grafikk og hakker mindre. Det er også helt noob med denne prone-saken som gjør at folk bare kan legge seg ned, og plukke ned alle i sin front. Jeg kommer ikke til å kjøpe et så halvferdig spill som dette! Faderina

Som tidligere sagt er det en Beta og den kjører heller ikke Directx 11. Alt vi være mye bedre i fullversjonen, også er Beta'n over en måned gammel versjon av spillet.

Lenke til kommentar

Drittspill. Det er virkelig uspillelig med alle bugsene og BC2 har både bedre grafikk og hakker mindre. Det er også helt noob med denne prone-saken som gjør at folk bare kan legge seg ned, og plukke ned alle i sin front. Jeg kommer ikke til å kjøpe et så halvferdig spill som dette! Faderina

EPIC FAIL å si slikt om en beta laugh.gif

 

Du har tydeligvis ikkje spillt BF2, siden du ikkje liker prone.. Prone ER jo battlefield!

 

 

 

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må først si at jeg elsker spillet.

 

Når det er sagt.

 

 

Ikke vær så desillusjonerte at dere tror at den versjonen av spillet som slippes 27 oktober kommer til å være så mye bedre.

Den kommer til å ha noen fixes i seg, det er klart, men den kommer ikke til å være noen magisk releases som ikke har noen av de irriterende problemene som eksisterer i betaen.

 

 

Når det gjelder hitdetection var det omtrent det samme problemet i BC2. Dice kan mye, men de er ikke så gode på nettkode virker det som.

 

Gjenstår å se om de klarer å tweake denne etter release, men der har jeg mine tvil.

Uansett så blir det bra for min del, jeg er klar over hva som venter og jeg elsker battlefield serien til beinet :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

for no piss! først når jeg lastet det ned, funket det ikke. Så på søndag så funket det helt perkfet, på mandag igjen samme problem, håpløst. :thumbdown:

Flere som sliter med at spillet ikke launcher fra origin? funker heller ikke å bare gå inn på battlelog og joine servere derfra.

 

Hvordan blir det med multiplayeren i fullversjonen? håper for gudskyld at det ikke blir sånn som nå.

Lenke til kommentar

Ikke vær så desillusjonerte at dere tror at den versjonen av spillet som slippes 27 oktober kommer til å være så mye bedre.

Den kommer til å ha noen fixes i seg, det er klart, men den kommer ikke til å være noen magisk releases som ikke har noen av de irriterende problemene som eksisterer i betaen.

Og hva baserer du dette på? For kort tid igjen til lansering? Det kommer høyest sannsynlig til å være en patch første dag, og den har de hatt ca 2 måneder på å lage i forhold til beta versjonen, som er fra slutten av august eller begynnelsen av september (som nevnt mange ganger allerede i tråden).

Men er historien en målestokk så er nok ikke alle bugs luket ut, og en del balansering vil nok fortsatt forekomme i påfølgende patcher. Dice har vel ikke klart å lansere ett relativt smertefritt BF enda (det nærmeste er vel 2142), men det blir bra etter hvert, men det har aldri vært så ille at det ikke er spillbart :) Dette i forhold til min erfaring med BFV, BF2, 2142 og BC2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, må le av alle disse som tror at spillet kommer til og være like bugget til release. Ingen her som tenker på det at de faktisk har over 2 mnd på og fikse dette? - For ja, denne utgaven av spillet vi spiller, er GAMMEL, den er eldre enn hva alphaen var. Eg spilte alpha, og der var det ikkje i nærheten så mye bugs som det er nå, så de hadde fått fikset ekstremt mye allerede da.

 

Så ja, eg gleder meg noe sykt, og selvom det ikkje skulle være 100% bug-fritt til release - hvilket spill har nå vært det? DICE har alltid vært kjent for og fikse ting kjapt, effektivt og godt. Så eg er ikkje bekjymret i det heletatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...