Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Så du mener det at så lenge motstanderen faktisk gjør jobben sin så kan du buse fram og være "one man army" ?

 

Selvfølgelig forstår jo jeg og at om du spiller mot en gjeng med apekatter at det da går an å springe frem uten noe form for støtte og ta disse, men hvor ofte skjer nettopp dette?

Har flere ganger ødelagt for et helt lag alene. Som defender i første runde har jeg sneket meg til fiendens hovedbase. Så går jeg derfra og plukker ut hver enkelt helt til jeg når mine egne. Jeg har da ødelagt deres forsvarslinjer og lage mitt vil holde en offensive forsvars posisjon. Motstanderne vil ikke få tid til å orientere seg, de vil også være psyket ned. Motstanderne vil være defensive og vil derfor være et lett mål for meg og mine lagspillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Du er klar over at det er keramikkplata inne i vesten som stopper prosjektilet, og ikke nødvendigvis kevlaren? Etter ett treff i plata vil den sprekke / pulveriseres rundt treffområdet og bli ødelagt. Et hardt kakk / slag mot plata vil være nok til å svekke funksjonen. Kevlaren mister også sine balistiske egenskaper etterhvert som den blir "utbrukt".

 

 

Her er det naturligvis snakk om grovere håndvåpenammunisjon som benyttes i rifler.

Det er derfor den ikke tåler flere en 2-3 skudd.

 

det er derfor den tåler ~ 1 skudd, og det 2. og 3. vil mest sannsyneligvis pløye rett igjennom vesten.

Kommer helt ann på ammunisjonen. Og det finnes body armor som kan ta en del støyt :)

Kryron Terminator ballistic armor plate (hard armor plate) showed some impressive multi-hit capability when “a Terminator Fat Boy plate was shot multiple times with .50 caliber AP ammunition and .30 caliber AP ammunition, then reversed and shot with the same rounds again, with no penetration, ricochet, shatter or spall.” And, that’s not all. A Kryron Terminator Thin Line plate “sustained several dozen rounds of 9mm machine gun fire at exceptionally close range with no penetration, ricochet, shatter or spall.

Lenke til kommentar

Innlegget mitt var basert på:

 

Reailstisk sett så burde du egentlig ligge å slikke asfalt uansett våpen og treffsted. Et skudd med en rifle i magen, foten, armen, ja til og med fingern også ville nok fått de fleste raskt som fy i bakken. Men er DET morsomt, nei. Skal BF3 være morro? Definitvt.

 

Men tipper hardcore sikkert vil være ENDA mer dødelig.

 

Nei, skuddsikkervest skal tåle minst 2-3 skudd.

 

Her er det naturligvis snakk om grovere håndvåpenammunisjon som benyttes i rifler.

 

 

 

Ja, kevlarvester er designet for å stoppe flere treffere av liten, treg ammunisjon som f.eks 9mm og splinter/fragmenter. Ikke det det er snakk om her.

 

 

Tyngre vester / personlig pansring finnes, men det er ikke noe vanlige grunts er oppsatt med.

 

 

 

 

edit: angående Kryon - det hjelper pent lite om plata er inntakt av et 12,7-treff, om karen bak vesten ligger paddeflat med flail chest og hemothorax.

 

ett treff med så mye kinetisk energi vil slå deg ut, samme hvor mye pansring du har på deg.

Endret av Helmrik
Lenke til kommentar

Har en W/L ratio på 2,31 så har vært heldig med lagene jeg har havnet på. Siden dette kun er Beta har jeg vært litt ego å bare fokusert på kills. Tror jeg har tatt 2 m-com på de 11 timene jeg har spillt :whistle:

 

Blir nok litt mere fokus på teamwork når BF3 kommer ut.

Beklager jeg ikke svarte i går. Er på fjellet. Men er med fra og med søndag:). Har selv win ratio på 2.31:). Altså 37 win og 16 tap

He he, var dine stats jeg snoket på :p Har W/L ratio på 1,56. Her prøvde jeg å skryte på meg dine stats :!:

 

Jeg har nå hvertfall høyer K/D ratio enn deg :tease:

Ja, men jeg har bedre accuracy og mer score pr min^^. M m mikke stjel min w/l igjen mr. Kim^^

Lenke til kommentar

Noen som får/har fått denne før?

 

"Could not launch game. Please make sure it's installed correctly."

 

Får den etter at battlelog har funnet server, og jeg har joinet. Altså rett før spillet egentlig skal åpnes. Har reinstallert både Origin og BF3, og forsøkt å åpne begge som administrator, men ingenting funker. Har jo spilt tidligere også, men feilmeldinga bare dukket opp en dag.

Lenke til kommentar

Innlegget mitt var basert på:

 

Reailstisk sett så burde du egentlig ligge å slikke asfalt uansett våpen og treffsted. Et skudd med en rifle i magen, foten, armen, ja til og med fingern også ville nok fått de fleste raskt som fy i bakken. Men er DET morsomt, nei. Skal BF3 være morro? Definitvt.

 

Men tipper hardcore sikkert vil være ENDA mer dødelig.

 

Nei, skuddsikkervest skal tåle minst 2-3 skudd.

 

Her er det naturligvis snakk om grovere håndvåpenammunisjon som benyttes i rifler.

 

 

 

Ja, kevlarvester er designet for å stoppe flere treffere av liten, treg ammunisjon som f.eks 9mm og splinter/fragmenter. Ikke det det er snakk om her.

 

 

Tyngre vester / personlig pansring finnes, men det er ikke noe vanlige grunts er oppsatt med.

 

 

 

 

edit: angående Kryon - det hjelper pent lite om plata er inntakt av et 12,7-treff, om karen bak vesten ligger paddeflat med flail chest og

 

ett treff med så mye kinetisk energi vil slå deg ut, samme hvor mye pansring du har på deg.

Nå tar du ting ut av kontekst her. Jeg svarte deg at det finns armor pr. dags dato som kan ta i mot flere treff uten at armoren går i stykker. Og min første quote av Andrull var en misforståelse. Kryon armor er dessuten light weight armor som tar i mot en masse støyt, selv om personen som bærer den vil slite med indreskader og blødninger om han/henne blir truffet av ett eller flere skudd. Angående rustning i BF3 så er BF3 et futuristisk spill som er satt ca. ett 10 år foran oss. Akkurat som BC2. Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Jeg er veldig lei av å bli drept av folk som ser ut som de er døde eller at døde folk kryper langs bakken.

Jeg ble drept av en usynlig person i går, så bare flashlighten når han brukte pistol... Utrolig kjedelig når sånt skjer, eller når folk skyter igjennom stein/fjell. http://www.youtube.com/watch?v=u6l4dAHKL-E&feature=feedu Endret av Heradon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er veldig lei av å bli drept av folk som ser ut som de er døde eller at døde folk kryper langs bakken.

Dersom det er døde folk som kryper langs bakken er nok dette bare en av feilene i betaen, og blir rettet opp til spillet kommer.

Med "folk som der døde ut", mener du da personer som ligger? For det er det ikke veldig mye å gjøre med. BF3 er et mer realistisk spill med tanke på krigføring og taktikk, hvor du må foreta slike observasjoner før du løper inn i gung-ho stil. Anbefaler deg å bytte til COD dersom du er lei av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...