Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da spiller du mot folk som er svake også, med mindre du er abnormalt god.

Godt mulig da jeg spillerpå konsoll. Er større andel der som er dårlige en på pc feks:p. Men seff hender meg og at eg ikke fåt tatt mcomen i tunellen og da sugde laget skikklig. Hadde en irriterende runde der mesteparten av laget ikke var i nærheten av mcom engsnf og mange spaserte ute

Lenke til kommentar

Hvis han taper 9 av 10 runder der så er det ikke kun laget som suger. Jeg har vært på sugnemlag selv og klart å dra laget vidre på begge mcoms

Og du er for dum til å forstå at denne statistikken der høyst sannsynligvis bare var for å illustrere kraftig hans poeng?

 

Uansett, klarte du alene å vri om en hel kamp så var det:

1: Neppe takket være deg alene

2: Fordi begge lag har vært tilnærmet like dårlige og takket være et par gode treff og angrep/forsvar i fra deg så var det den lille dråpen som skulle til for at ditt lag vant?

 

Jeg vil råde deg å ta alt av statistikker som dukker opp på et offentlig forum med en drøy klype salt. Også skader det heller ikke å tenke to ganger på ting før man drar en endelig konklusjon.. Prøv det! Det fungerer som fy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tok mcommene men var nok noen lengre fram som plukket fiender så jegikke ble forstyrret fordi var ingen som kommer og tar bomba.

 

Men å si det er nesten umulig å ta tunellen er jo å overdrive kraftig, føler nesten hver runde begge veier ender enten oppe i terminalen eller ute på slutten på konsoll. Vet ikke om det er hardere på pcene,

 

Men har dog blitt eid kraftig og ikke klart å ta første base engang, av og til er lagene utrolig dårlig balansert:(

Lenke til kommentar

Har en W/L ratio på 2,31 så har vært heldig med lagene jeg har havnet på. Siden dette kun er Beta har jeg vært litt ego å bare fokusert på kills. Tror jeg har tatt 2 m-com på de 11 timene jeg har spillt :whistle:

 

Blir nok litt mere fokus på teamwork når BF3 kommer ut.

Beklager jeg ikke svarte i går. Er på fjellet. Men er med fra og med søndag:). Har selv win ratio på 2.31:). Altså 37 win og 16 tap

Lenke til kommentar

Uansett, klarte du alene å vri om en hel kamp så var det:

1: Neppe takket være deg alene

2: Fordi begge lag har vært tilnærmet like dårlige og takket være et par gode treff og angrep/forsvar i fra deg så var det den lille dråpen som skulle til for at ditt lag vant?

 

Tøys. Det er fint mulig å ta begge mcoms alene, selv mot gode motstandere (PC). Gjort det selv flere ganger, men det er selvfølgelig ikke hver gang det går.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så du mener det at så lenge motstanderen faktisk gjør jobben sin så kan du buse fram og være "one man army" ?

 

Selvfølgelig forstår jo jeg og at om du spiller mot en gjeng med apekatter at det da går an å springe frem uten noe form for støtte og ta disse, men hvor ofte skjer nettopp dette?

Lenke til kommentar

Så du mener det at så lenge motstanderen faktisk gjør jobben sin så kan du buse fram og være "one man army" ?

 

Selvfølgelig forstår jo jeg og at om du spiller mot en gjeng med apekatter at det da går an å springe frem uten noe form for støtte og ta disse, men hvor ofte skjer nettopp dette?

Det skjer sånn ca hver dag etter skoletid :) Når man spiller midt på dagen er det latterlig enkelt å få 30-40 kills på en runde, mens natters tid er det litt mere erfarne folk som spiller.

Lenke til kommentar

Har en W/L ratio på 2,31 så har vært heldig med lagene jeg har havnet på. Siden dette kun er Beta har jeg vært litt ego å bare fokusert på kills. Tror jeg har tatt 2 m-com på de 11 timene jeg har spillt :whistle:

 

Blir nok litt mere fokus på teamwork når BF3 kommer ut.

Beklager jeg ikke svarte i går. Er på fjellet. Men er med fra og med søndag:). Har selv win ratio på 2.31:). Altså 37 win og 16 tap

He he, var dine stats jeg snoket på :p Har W/L ratio på 1,56. Her prøvde jeg å skryte på meg dine stats :!:

 

Jeg har nå hvertfall høyer K/D ratio enn deg :tease:

Lenke til kommentar

Nei, skuddsikkervest skal tåle minst 2-3 skudd.

 

 

Du er klar over at det er keramikkplata inne i vesten som stopper prosjektilet, og ikke nødvendigvis kevlaren? Etter ett treff i plata vil den sprekke / pulveriseres rundt treffområdet og bli ødelagt. Et hardt kakk / slag mot plata vil være nok til å svekke funksjonen. Kevlaren mister også sine balistiske egenskaper etterhvert som den blir "utbrukt".

 

 

Her er det naturligvis snakk om grovere håndvåpenammunisjon som benyttes i rifler.

Lenke til kommentar

 

 

 

Du er klar over at det er keramikkplata inne i vesten som stopper prosjektilet, og ikke nødvendigvis kevlaren? Etter ett treff i plata vil den sprekke / pulveriseres rundt treffområdet og bli ødelagt. Et hardt kakk / slag mot plata vil være nok til å svekke funksjonen. Kevlaren mister også sine balistiske egenskaper etterhvert som den blir "utbrukt".

 

 

Her er det naturligvis snakk om grovere håndvåpenammunisjon som benyttes i rifler.

Det er derfor den ikke tåler flere en 2-3 skudd.

 

Derav effektiviteten på AN-94 i 2 skuddsmodus. 2 skudd som treffer mer eller mindre på samme sted.

Hvordan endrer du skuddmodus?

Lenke til kommentar

 

 

 

Du er klar over at det er keramikkplata inne i vesten som stopper prosjektilet, og ikke nødvendigvis kevlaren? Etter ett treff i plata vil den sprekke / pulveriseres rundt treffområdet og bli ødelagt. Et hardt kakk / slag mot plata vil være nok til å svekke funksjonen. Kevlaren mister også sine balistiske egenskaper etterhvert som den blir "utbrukt".

 

 

Her er det naturligvis snakk om grovere håndvåpenammunisjon som benyttes i rifler.

Det er derfor den ikke tåler flere en 2-3 skudd.

 

det er derfor den tåler ~ 1 skudd, og det 2. og 3. vil mest sannsyneligvis pløye rett igjennom vesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...