Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Metro er helt greit da, ikke noe voldsomt bra, men for all del et spillbar map :)

Jeg har spurt om det selv, så jeg tror at man kan laste ned BF3 Open beta via Origin etter klokken 14.00 har jeg hørt

Kjenner etter en del økter med PS3 betaen så er jeg klar for PC beta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de skifter passord så lagre dette bokmerket: javascript:launcher.verifyPassword=function(a,b,c,d){return d(true)} i Chrome og trykk det når du er i battlelog, så joiner du server uten å skrive passord. :p

Fungerer! Kewlt!! :D

Skrevet

Jeg lurer på hvordan metro blir i conquest. om de har undergrunnen da også, eller bare utvider slagmarken rundt parken.. Mer spennende med mer åpen urban strid enn subway...

Skrevet (endret)

Noen som har passordet til Caspian border-serverene?

Edit: javascript:launcher.verifyPassword=function(a,b,c,d){return d(true)} ser ut til å virke, snakkes :new_woot:

Endret av Zero-
Skrevet

Noen som har passordet til Caspian border-serverene?

Edit: javascript:launcher.verifyPassword=function(a,b,c,d){return d(true)} ser ut til å virke, snakkes :new_woot:

w00t!

Da er det bare å få unna denne arbeidsdagen og bænke seg rett i PC-stolen! Kjenner ett voldsomt BF sug nå, kitler faktisk i magen!

• Liker 1
Skrevet

Hvilket førsteinntrykk sitter dere igjen med nå da, etter to dagers betatesting?

Enormt med irriterende bugs og glitches, men skammelig morro!

Skrevet

Er så skuffet, pre-orderet og ble lovet 48 timers tilgang før vanlige folk. Men neida, har enda ikke fått key. Skjønner ikke hvordan det kan være så vanskelig og greie å få sendt ut. Blir så irritert når du har over 2millioner som skal ha key også greier du faen meg ikke sendte ut alle!

Inkompetente duster som jobber i EA. Det spillet har sikkert muligheten for og dra inn 1 milliard på bare pre-orders.

Syns de som ikke fikk key'en, inkludert meg burde få noe tilbake fra EA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...