Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Preoder i mai, ingen betakey.

 

Så du avbestiller et spill fordi du går glipp av to døgn med betaaccess?

 

Yepp. Det var hele årsaken til å bestille hos Origin. Jeg har ikke fått det jeg betalte for, dermed vil jeg ha pengene tilbake.

 

Ikke nok med det, men å kansellere årets spill fordi du p.g.a. en feil går glipp av 2 dager med beta...

 

Drama queen much?

Fikk ikke det jeg betalte for. Kall det hva du vil, jeg kaller det for svindel.

 

Der fikk jeg refundert BF3 og pengene tilbake så da var saken over for min del. Thank you and FUCK you til EA.

 

Ehm... GROW A SET OF BALLS! Det er snakk om 48 timer du går glipp av, og derfor droppe et så awesome spill som dette? Jaja, er ikke meg det går utover, glad jeg slipper enda en CoD-spiller i BF :)

 

 

Sorry, så lenge du faktisk skal kjøpe det en annen plass, å sier jeg beklager for min uttalelse og trekker tilbake det jeg sa om at du var CoD spiller :) We good? ;):love:

Yeah, planen var å kjøpe det der det er billigst på release.

 

Hadde nok kansellert preorder på Origin og preordra på Play.com eller noe hvis jeg ikke hadde fått nøkkel innen nå. Origin ligger langt over de andre i pris, og den eneste fordelen er 48 timers early access. Så skjønner hvorfor han kansellerer, men ser ingen grunn til å boycotte BF3 pga nøkkel rot, da a) det vil bli årets spill og b) den eneste som straffes er deg selv.

Har ingen planer om å boikotte BF3, jeg bare vil ikke gi Origin (som er en av de dyreste utsalgsstedene) mine penger siden de aldri ga meg tjenesten jeg betalte for (48 timers early access).

Jeg er helt enig med deg, jeg kjøpte MoH Limited Edition og forventet beta key... men har ikke fått det... er forbanna...

Lenke til kommentar

Hadde nok kansellert preorder på Origin og preordra på Play.com eller noe hvis jeg ikke hadde fått nøkkel innen nå. Origin ligger langt over de andre i pris, og den eneste fordelen er 48 timers early access. Så skjønner hvorfor han kansellerer, men ser ingen grunn til å boycotte BF3 pga nøkkel rot, da a) det vil bli årets spill og b) den eneste som straffes er deg selv.

Har ingen planer om å boikotte BF3, jeg bare vil ikke gi Origin (som er en av de dyreste utsalgsstedene) mine penger siden de aldri ga meg tjenesten jeg betalte for (48 timers early access).

 

Så ikke at du skulle kjøpe det ett annet sted, men så heller ikke at du ikke skulle det, så prøvde å gjøre det så vagt som mulig. Mener fremdeles at det ville bare vært tull og boycotte BF3, uansett hvem, var ikke spesielt myntet på deg. Beklager hvis jeg ikke klarte og gjøre det vagt nok :p

 

EDIT: Begynner forresten og gå ganske lei av å trykke CTRL+V Enter i 30 min for å få prøve Caspian, men det er definitivt verdt det

Endret av Skyenet
Lenke til kommentar

Digga gameplayet, minna meg veldig mye på Mirror's Edge med hopping over gjerdet osv. Man måtte også være mer treffsikker med våpenet, et stort pluss. Var så dynamisk!

 

Og man kan se bena mens man løper :tease:

Var damn kult å prone rundt selvom jeg brukte kun dette i spawn bare for å teste det ut.

Grafikken var helt ok, ikke noe jeg har sett før akkurat. Flere spill på konsollene mine knuser BF3 sin grafikk (ja jeg vet dette er kun beta). Ja jeg spilte betaen på PS3en viss noen lurte :ohmy:

Nå vil jo de færreste spill ha like god fysikk og mulighet for faktisk ødleggbare miljøer. Jeg tror nok Frosbite 2.0-motoren bruker veldig mye av maskinvaren nettopp på dette med fysikken og ikke minst de nye fancy lys og skygge-teknikkene.

 

For min egen del har jeg aldri sett et råere multiplayer (eller forsåvidt singleplayer) PC-spill, sammenlignet med PC-versjonen av Battlefield 3. Vannet ser nesten uvirkelig bra ut, teksturene på bakken er ikke den typiske grøten den pleier å være i spillet, men imponerende detaljert. Ikke minst er lydbildet et av de mer imponerende i noe spill. Så for min del er den audiovisuelle opplevelsen noe av det absolutt beste jeg har vært borte i. Og da sammenligner jeg med spill som Crysis (1) og The Witcher 2 som er noe av det beste rent grafisk på markedet idag.

Lenke til kommentar

prøvd en runde med pc'en kobla til projektoren nå :p var litt kult med 106" og spille på, heh. Men tror jeg holder meg til pc skjermen :p

 

Caspian er rått! Men suger med Jets at vi ikke får brukt invert mouse.. sliter som ei ugle med og godta at Opp er Opp :p

Endret av b00n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der fikk jeg endelig Beta-key! :) litt sent... men men :p

(fikk det direkte fra customer support btw)

 

Jeg er helt enig med deg, jeg kjøpte MoH Limited Edition og forventet beta key... men har ikke fått det... er forbanna...

Har du kjøpt MoH gjennom Steam? Isåfall ligger keyen der.

 

29Sep_Thursday_tOgNb.jpg

Nei, jeg kjøpte det fra Play.com, men har fått key nå

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Du får jo brukt invert mouse. Bare endre under options det.

 

Har prøvd det, ingen forandring. Med andre ord det funker ikke som det skal. Som jeg sa.

 

hmm, ok. Den fungerte som den skulle her.

 

 

Okey, invert mouse funker på alt utenom Jet og Heli hos meg. Aner ikke hvorfor..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...