Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det man forandrer fra full auto til singel shot osv ? :-) ( PC )

 

V

 

Nice thanks, prøvde og sjekke litt i går, men fant det ikke :p

 

Hva er deres favoritt våpen på BF3 Beta'n?

 

Må si jeg digger M416 med silencer, foregrip og M145/Rifle Scope(6x). Om jeg ikke skal gå for medium range våpen så tar jeg 870MCS med RDS sikte og Flechette eller Frag ammo. Hagla har jeg forelska meg i og den er sykt bra i close quarters med flechette. Gleder meg til jeg unlocker Slugs for å se hvor bra det funker i BF3 i forhold til BC2.

Endret av Refsa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan er det man forandrer fra full auto til singel shot osv ? :-) ( PC )

 

V

 

Nice thanks, prøvde og sjekke litt i går, men fant det ikke :p

 

Hva er deres favoritt våpen på BF3 Beta'n?

 

Må si jeg digger M416 med silencer, foregrip og M145/Rifle Scope(6x). Om jeg ikke skal gå for medium range våpen så tar jeg 870MCS med RDS sikte og Flechette eller Frag ammo. H

 

 

Jeg unlocka M416 i går, og testet det litt, og det var heftig.

Lenke til kommentar

Du burde unlocke ting til M416. Blir veldig bra når du får et bra scope, Bipod og Heave Barrell. Da kan du gønne løs for supression eller ta ut targets som løper for objectives veldig lett.

 

Til dere som kommer inn i beta senere i dag. Cant wait for the fresh meat :!:

Jeg gleder meg sykt til og få unlocka noe forskjellige ting til M416en ja

 

Russland VS USA.

 

Slik var det i BF2 også (bare med 3 sett våpen ettersom kina var spillbare der også). Husk at dette ikke er en oppfølger til BC2!

Selv så synes jeg det er bra at forskjellige lag har forskjellige våpen.

Får det litt mer "ekte" da

Lenke til kommentar

Hadde en bra runde igår!

 

 

 

Håpe dem fikse squad kjappest mulig slik co-working er faktisk mulig! irriterende med squad der alt arbeide må du gjøre aleine.

 

Jeg havna på andre plass :!: Tror det var den runden jeg gikk rampage på med hagle :tease:

 

Squad systemet dem har nå er helt elendig ja. Vi kan ikke se andre squads. Om du er i en kamp med 5 venner, den ene leaver squaden på 4 og den 5 personen da har lyst til å joine squaden til vennene så blir det en helvettes spamming på leave squad/join squad. Ødelegger litt team kvaliteten i Beta'n.

 

Commo rose kommer vel i full release om du tenker på litt andre kommunikasjonsmetoder innad i squaden?

Lenke til kommentar

Du burde unlocke ting til M416. Blir veldig bra når du får et bra scope, Bipod og Heave Barrell. Da kan du gønne løs for supression eller ta ut targets som løper for objectives veldig lett.

 

Til dere som kommer inn i beta senere i dag. Cant wait for the fresh meat :!:

Jeg gleder meg sykt til og få unlocka noe forskjellige ting til M416en ja

 

Russland VS USA.

 

Slik var det i BF2 også (bare med 3 sett våpen ettersom kina var spillbare der også). Husk at dette ikke er en oppfølger til BC2!

Selv så synes jeg det er bra at forskjellige lag har forskjellige våpen.

Får det litt mer "ekte" da

 

Tror også det er slik at når man får unlocks etterhvert så kan man velge hvilket våpen som helst på begge lagene. Mener å ha lest det i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...