Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk prøvd litt Caspian Border - DET var Battlefield det!! Vanvittig hvordan framerate holdt seg på et så stort kart. 64 spillere. NÅ gleder jeg meg. Syntes Metro var artig også. Men dette var i en helt annen liga! Fikk ikke flydd noe, men det er jeg som regel dårlig til uansett. Men fikk kjørt litt rundt med tank. Stooort kart.

 

EDIT: Ramler ut av serverne med Caspian Border hver gang når runden slutter, så får ikke med noen av poengene eller rewards eller noe. Men, betyr ikke så mye.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Siden early access begynte og sendes ut rundt kl. 2 Norsk tid, neppe før da.

 

Vel det virker ikke slik, for det er fortsatt ikke noen beta tilgjengelig som jeg kan se.

Hadde håpet på å få lasta det ned før jeg la meg, men den gang ei..

Lenke til kommentar

Etter ett par timer med Caspian har jeg funnet min store kjærlighet. Tanks... Prøvde først og fly, og det funket nå sånn passe, helt til noen med en MANPADS (Igla/Stinger) finner ut at de skal ødelegge dagen din. Uten flares har, så vidt jeg sett, du (nesten) ingen sjanse til og unslippe ett missil. Og da er det jo bare og baile ut... Også glemme hvor fallskjem knappen er... Og smelle i bakken mens du leter i options :p

Så etter ett par failures der, så prøvde jeg meg litt rundt som de forskjellige klassene, før jeg tilslutt prøvde Engineer + MBT (M1A1 i starten). Og satan hvor bra det gikk. Og satan kor morsomt det var. Også er det nesten ingen kø, for spawn tiden din passer sånn ganske akkurat med spawn tiden til en tanks.

 

Har nesten fått Autoloader nå (3. unlock) på litt over en time (51 min i Abrams, 10 min i T-90). Abrams er definitivt favoritten så langt, men har spilt litt mer på den også.

 

Konklusjon: Caspian har Vehicles, Vehicles betyr Tanks, Tanks betyr at runden blir jævlig artig, ergo er både Caspian, Vehicles og Tanks ganske genialt. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter det som ble alt for mange timer med Caspian Border så kan i trøttheten og lykkens rus konkludere med; BF3 er det like fantastisk morsomt som BF2 var +++

 

Men nå er det rett i køya for å prøve og sove noen minutter får jobb. Selv om jeg er fortsatt adrenalin høy etter noen fantastisk runder nå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter det som ble alt for mange timer med Caspian Border så kan i trøttheten og lykkens rus konkludere med; BF3 er det like fantastisk morsomt som BF2 var +++

 

Men nå er det rett i køya for å prøve og sove noen minutter får jobb. Selv om jeg er fortsatt adrenalin høy etter noen fantastisk runder nå!

 

 

skal jeg ringe sjefen din og si du er "Syk"? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...