Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Ser sånn passe idiotisk ut det der Deosl :p Tar det lang tid å få den? Tenk dere hvor rått det hadde vært med en only "EOD bot" server :p

Det ser litt rart ut ja. Skulle vært first person view only syns jeg. Virket ikke helt som om folk visste hva det var. Lurer på hvor mye en slik tåler før den sprenger.

 

Han som postet videoen var engineer og brukte ca. 4t ut i fra det jeg har lest.

 

EOD bot battle only :0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som har prøvd betaen, hva slags følelser sitter dere med? Får dere litt flashback fra BF2 eller minner den mer om Bad Company?

Skulle ønske jeg hadde god nok pc!

 

Så lenge det er snakk om Rush, heller det på god vei mot BC2. Men så har jeg ikke fått testet Caspian border mappet og conquest da :)

Lenke til kommentar

Spillet kan nå(kanskje kunnet lenge) oppdateres, right click på spillet i origin og se etter oppdateringer.

 

Hvorfor det er 3,9gb igjen vet jeg ikke.. noen som gjør ?

this?

https://twitter.com/#!/BATTLEFIELDO/status/119317102082531328

 

#BF3 Beta update is on it's way! @zh1nt0 just confirmed they are patching :)

 

Rart at man må laste ned hele greia på nytt. Kanskje det er origin sin måte å verify game cache på?

 

edit: battlefiedo fail?? Zh1nt0 svarer "we are updating" til en som ikke kan logge på battlelog. Altså ikke selve spillet.

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Dere som har prøvd betaen, hva slags følelser sitter dere med? Får dere litt flashback fra BF2 eller minner den mer om Bad Company?

Skulle ønske jeg hadde god nok pc!

 

Selve spillopplevelsen er helt fantastisk synes jeg, mye mer som BF2 enn BC2 (heldigvis!).

 

Animasjonene og kontrollen man har over figuren sin er mye mer gjennomført, og i tillegg er det masse nye ting som gjør gameplayet spennende. Support klassen med LMG har en helt ny rolle, ettersom man blir supressed om det flyr masse kuler rundt ørene dine. Dette gjør at synet blir tåkete, som jeg synes er en genial funksjon.

 

Kuler gjør endel mer skade i dette spillet enn i BC2, noe jeg ser på som veldig positivt. I tillegg synes jeg lydene i spillet er helt fantastiske.

 

Det er endel bugs i betaen som involverer å "falle ned i verden" og slikt, samt at squad systemet er hårreisende dårlig. Man kan rett og slett ikke spille sammen i squad med venner ettersom det ikke finnes noe kontroll over hvem på laget man havner i squad med.

 

Dette MÅ de gjøre om til release, hele poenget med å spille med venner er jo å være i samme squad,

 

Overall inntrykket mitt er at dette spillet blir sykt bra.

Lenke til kommentar

Spillet kan nå(kanskje kunnet lenge) oppdateres, right click på spillet i origin og se etter oppdateringer.

 

Hvorfor det er 3,9gb igjen vet jeg ikke.. noen som gjør ?

this?

https://twitter.com/#!/BATTLEFIELDO/status/119317102082531328

 

#BF3 Beta update is on it's way! @zh1nt0 just confirmed they are patching :)

 

Rart at man må laste ned hele greia på nytt. Kanskje det er origin sin måte å verify game cache på?

 

edit: battlefiedo fail?? Zh1nt0 svarer "we are updating" til en som ikke kan logge på battlelog. Altså ikke selve spillet.

 

 

De oppdaterte battlelog også, men det tar mye mindre tid. Så kunne ikke logge inn på noen minutter, trenger ikke mer tid før folk begynner og griner :p

 

Men jeg holder nå på og laste ned update til spillet.. så er nok klargjøring til open beta

Lenke til kommentar

Hei

 

Begynnte og lurer litt her, er det mulig for en privat person og sette opp BF3 server?

Feks. sånn som TV2 har gjort?

 

Mvh

Vegard

Dette er ikke mulig dessverre. Kun godkjente partnere av EA/DICE kan hoste servere. Du må evt. kjøpe servere fra disse partnerne.

 

 

Ah... har jo full drift hjemme i kjelleren, men må vel google litt og se på priser og om det er interessant :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...