Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

BF3 krevde overraskende lite. Ja, jeg vet at man ikke kunne spille med ultra high settings i alphaen, but still. Til release er det forhåpentligvis enda bedre optimalisering + drivere som gjør at ultra high vil bli spillbart. håper jeg. Uansett, så er grafikken man fikk i alphaen, god nok for meg :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men så får man jo utrolig mye fra Origin.

 

Tidlig tilgang til betaen

Physical Warfare

Back to Karkand

Play4Free DLC

 

Bestite faktisk fra Origin for et par måneder siden, for 314 kr. :)

Bleh :p .

Regner med at denne eller denne er mulig for meg å bestille, eller unik for UK?

450 på Origin er jækla dyrt når fysisk utgave koster 350..

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt... men samme her forsåvidt :)

Hva? Maskinen eller mitt syn på livet?

 

Jeg forhåndsbestilte BF3 på spaceworld i dag, release 27 oktober, en dag før dagen den slippes for de som ikke forhåndsbestiller. Men det jeg lurer på, siden det er special edition... Får jeg closed beta invite?

 

Jessduuuu!

Lenke til kommentar

Du får ingen invite til "closed beta" ved å bestille gjennom Spaceworld, kun hos Origin. Denne "closed beta" varer kun i 48 timer, etter dette er det åpent for alle.

 

Og release datoen i Norge er 27. 28 er UK. Så du får den ikke tidligere enn de som ikke forhåndsbestiller ;)

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Er egentlig spent om maskinen min klarer Ultra uten noe som helst lagg. Spiller BC2 absolutt alt på Max med FPS på 60 hele tiden. Så eg er posetiv til at det skal fungere. Betaen funket ikke veldig bra på High, men den hadde ikke støtte for SLI, leste også at mange hadde lav FPS på relativt god maskin...

Lenke til kommentar

Ikke crossfire heller?

 

Er det da mulig at mitt 4870x2 var kunstig dårlig i Alpha? (håper det!)

 

Eg leste litt på nettet og fikk opplyst at SLI var ikke støttet, mulig også dette gjaldt Crossfire også.

Bare i Alpha da? Håper virkelig det :(

 

Blir sikkert ikke allverdens krav til maskin for oss som ikke har dx11 :tease:

 

Fullversjonen av BF3 støtter sikkert dette, men betaen gjorde det ikke.

Lenke til kommentar

Det va da ... kor lang den THEME songen va? Nothing beats the original, har den som ringetone =)

 

Hva er egentlig den orginale? 1942 themet?

 

Ja den helt originale er fra Battlefield 1942. Glemte faktisk at de originale også var så lange som 4 min.

 

Litt avsporing: Omtrent det her som skjedde da de gikk fra BF2 til Bad Company

 

http://www.youtube.com/watch?v=wNNAixJErEU&feature=related

 

Feil!

 

Denne her er orginalen :)

http://www.youtube.com/watch?v=Tb8PQXPOkCc

 

Soundtracken som var i menyen....

http://www.youtube.com/watch?v=vg0Tmydj29M

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

BF3 krevde overraskende lite. Ja, jeg vet at man ikke kunne spille med ultra high settings i alphaen, but still. Til release er det forhåpentligvis enda bedre optimalisering + drivere som gjør at ultra high vil bli spillbart. håper jeg. Uansett, så er grafikken man fikk i alphaen, god nok for meg :new_woot:

Synes faktisk BF3 gikk penere enn BC2 på pcn min i hvertfall. Hadde 70 FPS på det laveste i BF3... Og i BC2 hender det at jeg er nede i 60. Som sagt var ikke ultra high aktivert i BF3 da, men så var heller ikke alphaen fulstendig optimalisert :) Da BF3 alphaen slet med memory leak.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...