Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hardcore er ikke værre en normal, det er faktisk lettere.

Du har lite hp, men det har de du skyter på også.

 

I normal kan man bare løpe bak en stein for å regenerere hp.

Hardcore er nok hakket verre ja. Er ingen vits å begynne der om man er nybegynner. Som du sier, i Normal kan man bare løpe bak en stein og gjemme seg dersom man mister hp. Dette kan man ikke i HC. Crosshair er også borte, sammen med endel spottemuligheter.
Lenke til kommentar

Er det ikke det ene er det noe annet, før var punkbuster lite medgjørlig nå fryser BF3 under loading av map.

Det funker første gangen når jeg har re startet maskina men andre gangen jeg kobler til en server så fryser hele skiten, hører dog musikken... Får ikke en halv feilmelding en gang, latterlig! Noen som har vært borti det her?

Klikker til og med på BF3 ikonet på skrivebordlinja før det loader, noe som var et tips jeg leste om men som ikke hjelper meg.

Lenke til kommentar

fant ut det nå :p herregud så stygt av dem, drive å tease sånn. Finner jo masse servere med armored kill osv.

 

 

EDIT: wow, har de fjernet flares på gunner. Stakkars de som sitter i helikopter -.-

 

Er det ikke slik at Below the radar ikke fungerer etter patchen også? Morsomt for de ja...

Lenke til kommentar

Etter patch så kjør en repair på spillet, de glemte visst å legge med alt innholdet i patchen :p

 

Det var det første jeg gjorde etter patchen. Var akkurat like dann før patch som etter.

Går mot en ny formatering for så å sende regning til EA... (siste biten var ironi for de som ikke forstår, men så absolutt fristende) :roll:

Lenke til kommentar

Hørtes ikke særlig bra ut det der. Selv på PC med 64 spillere kan det bli rimelig kjipt noen ganger på de store kartene. Man springer rundt i mange minutter for så plutselig å bli tatt ut av en camper. :(

 

Hvis du finner det for godt å løpe rundt på et gigantisk map fullt av vehicles av ymse slag så er det din feil :p Tror ikke det blir noen issue på PC hvor du har 64 spillere. Og med en fungerende squad blir problemet enda mindre. Gleder meg faktisk. Skal bli deilig å spille på maps hvor du faktisk kan surre litt rundt for deg selv uten å bli voldtatt i rasshølet bak hvert eneste stein.

Lenke til kommentar

fant ut det nå :p herregud så stygt av dem, drive å tease sånn. Finner jo masse servere med armored kill osv.

 

 

EDIT: wow, har de fjernet flares på gunner. Stakkars de som sitter i helikopter -.-

 

Er det ikke slik at Below the radar ikke fungerer etter patchen også? Morsomt for de ja...

no idea, men virket ikke sånn på de jeg locket ;)

Lenke til kommentar

EDIT: wow, har de fjernet flares på gunner. Stakkars de som sitter i helikopter -.-

Er det ikke slik at Below the radar ikke fungerer etter patchen også? Morsomt for de ja...

no idea, men virket ikke sånn på de jeg locket ;)

 

Hva locket du med ? Air2Air missiles eller Igla/Stinger.

Beskrivelsen på "Below the radar" nevner bare Air2Air missiler, og det er det eneste som gir noen mening.

Å være nær bakken hjelper ikke på heat-signature når den som locker fortsatt er under deg, da syns du fortsatt rimelig bra mot himmelen som bakgrunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...