Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Var helt utvilsomt at M16 trengte endringer slik at den kom nærmere andre våpen. Jeg brukte den ikke særlig mer etter at jeg unlocket alt, da jeg prøver å unlocke mest mulig på alle våpen, men tok den kun fram som en "moral boost" dersom det gikk skikkelig dårlig. Når alt går dritt, men det plutselig snur seg hver gang man skifter til et spesifikt våpen, da sier det litt om hvor ubalansert det våpenet man skifter til er.

Alt i alt ser dette klart ut til å være en av det bedre patchene som Dice har sluppet, men jeg har ikke testet den ennå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

M5K er det nye pro våpenet, klarer du fine stats med den så er du virkelig god :)

Det er i det minste en utfordring som bærer en form for respekt, jeg er veldig glad for at de forandrer på M16, nå går det nesten ann å spille på servere der mesteparten bruker M16. Litt synd at supression ikke funker på dem dog.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Er noen våpen jeg blir skutt desidert mere av enn andre. Kan jo ha noe med popularitet, men det gjenspeiler vel fort enkelhet i bruk på gitte våpen. Selv pleier jeg av og til å være ganske så utradisjonell.

Men bruker per nå litt våpen etter hva jeg trenger for å få låst opp assignments jeg ikke er ferdig med.

Lenke til kommentar

grrr..skjønner jeg er for gammel til dette.....

 

Var inne på en tom server for å prøve å fly litt fly og heli... endret litt key bindings for å få rett funksjon på joystick....

Så slutta morroa å løpe med left shift... og å skyte med left mousebutton.

 

Har prøvd å resette alt. men hjelper ikke.

 

Noen fornuftige løsninger på dette? eller skal jeg tilbake til angrybirds på padden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...