Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke prøvd spillet etter den nye patchen, men den høres jo konge ut, etter å selv vært på flere servere hvor 2 x 100 level guys raper en runde på 30 min med heli, og ingen har sjangse i havet å ta dem ut for enemy base har alt av luft fartøy og Stinger er ubrukelig med below rader systemet. Så endelig har folk kanskje en sjangse mot disse luft demonene som har fått herjet fritt i alt for lang tid

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Etter patch så kjør en repair på spillet, de glemte visst å legge med alt innholdet i patchen :p

Dafuq? Er logget inn og i origins så er spillet klart. Meeen når jeg klikker SPIIIIILL så kommer jeg bare inn i browseren og det popper en mongo beskjed om at jeg må installere spillet først. Har oppdatert spillet og browser dings.

Som sagt før: Høyreklikk på spillet i Origin og velg repair. :)

Lenke til kommentar

Etter patch så kjør en repair på spillet, de glemte visst å legge med alt innholdet i patchen :p

Dafuq? Er logget inn og i origins så er spillet klart. Meeen når jeg klikker SPIIIIILL så kommer jeg bare inn i browseren og det popper en mongo beskjed om at jeg må installere spillet først. Har oppdatert spillet og browser dings.

Som sagt før: Høyreklikk på spillet i Origin og velg repair. :)

 

sweet!

Lenke til kommentar

Etter patch så kjør en repair på spillet, de glemte visst å legge med alt innholdet i patchen :p

Dafuq? Er logget inn og i origins så er spillet klart. Meeen når jeg klikker SPIIIIILL så kommer jeg bare inn i browseren og det popper en mongo beskjed om at jeg må installere spillet først. Har oppdatert spillet og browser dings.

Som sagt før: Høyreklikk på spillet i Origin og velg repair. :)

 

sweet!

Dette fikser ingenting spillet mitt begynner og instalere seg selv på nytt, hva faen slags drittprogram er dette, bare tull hver gang jeg logger inn :&--#60;

 

Joho 8 timer til jeg kan spille, yeah right, har bedre spill og teste

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

EDIT: wow, har de fjernet flares på gunner. Stakkars de som sitter i helikopter -.-

Er det ikke slik at Below the radar ikke fungerer etter patchen også? Morsomt for de ja...

no idea, men virket ikke sånn på de jeg locket ;)

 

Hva locket du med ? Air2Air missiles eller Igla/Stinger.

Beskrivelsen på "Below the radar" nevner bare Air2Air missiler, og det er det eneste som gir noen mening.

Å være nær bakken hjelper ikke på heat-signature når den som locker fortsatt er under deg, da syns du fortsatt rimelig bra mot himmelen som bakgrunn.

Locket med igla, men før så funket hvertfall below the radar mot alt.

Lenke til kommentar

Med denne patchen har DICE fucket opp skikkelig.

 

I løpet av en dag er allerede en tråd om Attack Heli blitt 36 sider lang, jeg tror ikke mange hadde reagert om de kun hadde gjort en av de 3 tingene de har gjort, men når de presterer å rævp*** Attack Heli så til de grader de har gjort nå, så er det ikke rart folk reagerer.

 

Hva f er det de driver med egentlig?

 

http://battlelog.bat...489938463305/1/

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Rævpule? Selvsagt blir det mange sure folk når det AH ikke lenger er uovervinnelig. Helt latterlig at folk griner og sutrer når deres helt klart OP favoritt blir balansert. For første gang ser det faktisk ut til at Dice har fått til en skikkelig patch, om man ser bortifra M16 fadesen og "origin repair fiaskoen".

 

Første posten i tråden setter standarden for hvor latterlig denne sutringen er:

 

And it HAD 4 weakness points:

1 Can be disabled with one Igla/Stinger

2 Can be instant killed with one Tank round or RPG/SMAW

3 Even if it can fly its speed is limited

4 Has a weak armor

 

1. Ja selvsagt. Men det var aldri noen IGLA/Stingere som noensinne traff..

2.Og så?? Om man blir tatt ut av tanks, som har veldig begrenset mulighet til å skyte oppover, så har man driti seg ut. Kraftig.

3. Øhhh, når en infanterist løper på maksimal hastighet kan han fortsatt bli skutt. Med ett skudd....samme gjelder alle andre kjøretøy i spillet.

4. Svakt panser? Det er et helikopter. Om man vil ha kraftig panser så bør man sette seg inn i en stridsvogn

 

Ingen av disse punktene var faktisk svakheter på linje med noe annet i spillet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg synes det er bra at helikopteret har blitt svekket en del, men for min del så er det største problemet med disse at de er for enkle å fly, dermed mister man mye av mulighetene for å manøvrere og få høy fart, noe som faktisk ville hjulpet mye. For de som spilte Desertcombat eller Silent Heroes til bf1942 så hadde disse en modell som var mye vanskeligere å mestre, men når du først klarte det kunne du gjøre så mye mer. Hender fortsatt jeg flyr rundt på El Alamein og skyter opp svenske vogner :p

Lenke til kommentar
1. Ja selvsagt. Men det var aldri noen IGLA/Stingere som noensinne traff..

2.Og så?? Om man blir tatt ut av tanks, som har veldig begrenset mulighet til å skyte oppover, så har man driti seg ut. Kraftig.

3. Øhhh, når en infanterist løper på maksimal hastighet kan han fortsatt bli skutt. Med ett skudd....samme gjelder alle andre kjøretøy i spillet.

4. Svakt panser? Det er et helikopter. Om man vil ha kraftig panser så bør man sette seg inn i en stridsvogn

 

Ingen av disse punktene var faktisk svakheter på linje med noe annet i spillet.

 

1: Below Radar funker ikke på IGLA/Stinger mer

2: Flares er fjernet fra gunner seat

3: IGLA/Stinger har fått økt rekkevidde

 

Hadde de gjort en av disse tingene, greit. Men alle 3?

 

Hvorfor mener du det skal være slik att ALT skal være så forbanna likt balansert?

 

De kunne gjort en av disse tingene, så hadde nok folk holdt kjeft også, men nå har vel noobsa surva så mye, att DICE måtte tilfredstille dem.

 

Latterlig.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

1: Below Radar funker ikke på IGLA/Stinger mer

2: Flares er fjernet fra gunner seat

3: IGLA/Stinger har fått økt rekkevidde

 

Hadde de gjort en av disse tingene, greit. Men alle 3?

 

Hvorfor mener du det skal være slik att ALT skal være så forbanna likt balansert?

 

De kunne gjort en av disse tingene, så hadde nok folk holdt kjeft også, men nå har vel noobsa surva så mye, att DICE måtte tilfredstille dem.

 

Latterlig.

Øhh, ting skal være balansert slik at man ikke kan fullstendig dominere bare man finner rett våpen/kjøretøy.

1. Ja selvsagt. Stinger missiler er jo uansett ikke radarbaserte!!

2. Ja selvsagt. Tidligere kunne man jo flare seg ut fra enhver fare. Det latterlige var jo at man tom. kan flare seg ut fra Javelins, som uansett ikke er varmesøkende.

3. En Stinger med 200m rekkevidde er fullstendig verdiløs når man i tillegg ikke får noen lock fordi heliet har "below radar".

Lenke til kommentar

Attack Heli har vel ikke fullstenig dominert, man har AA med temmelig god rekkevidde, og for ikke å glemme Jet, hvor en middels god pilot ikke har noen særlige problemer med å ta ut et heli.

 

De nerfa også rockets fra AH til infanteri, så man måtte tømme hele poden for å ta ut en infanteri, og da hadde man flaks, så jeg vil si ting var greit balansert slik det var.

 

Hadde de latt gunner seat beholde flares, eller latt below radar fungert slik den gjorde før patch, så skulle jeg ikke sagt noe.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Selv DICE innså dette:

• Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire.

Det er her sutringen stammer fra og det er alle heli(horer) fullstendig klar over selv. Det blir bare patetisk når de prøver å dikte opp svakheter. Spør enhver som flyr heli hvor ofte han/hun feks. blir tatt ut av tanks. Det blir som at infanterister skal klage over at de kan bli tatt ut av TOW missiler dersom de får en rett i trynet. :thumbdown:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...