Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Synes selv det er lettere å ta ut heli/fly med RPG/SMAW enn med stinger etc.

Er jo heller ikke umulig å ta de ut med tanks etc.

Helikopter er dessuten relativt lett å overleve en god stund i og få greit med kills, men det innebærer at man må ha litt kunnskap om hvor det er lurt og strategisk å fly i forhold til hva som befinner seg i gameplayet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv DICE innså dette:

• Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire.

Det er her sutringen stammer fra og det er alle heli(horer) fullstendig klar over selv. Det blir bare patetisk når de prøver å dikte opp svakheter. Spør enhver som flyr heli hvor ofte han/hun feks. blir tatt ut av tanks. Det blir som at infanterister skal klage over at de kan bli tatt ut av TOW missiler dersom de får en rett i trynet. :thumbdown:

 

Fjerne flares, greit nok, den kan jeg akspetere, men ikke att de i tillegg fjerner Below Radar for IGLA/Stinger.

 

2 stk med slike, så er man jo ferdig. Terrenget på de forskjellige mapene er jo heller ikke i Heli sin favør.

 

Når du kaller folk Heli horer antar jeg att du ikke er noe særlig aktiv i heli selv, og det ser jeg også på kommentarene til folk på battlelog. Det blir egentlig en gedigen krangletråd mellom de som flyr heli, og de som ikke gjør det.

 

Personlig liker jeg alt utenom å spille recon, og jeg prøver etter beste evne og variere mest mulig, både å spille forskjellige klasser og forskjellig kjøretøy. men jeg skal innrømme att jeg liker Heli litt mer enn andre ting i spillet.

 

Så jeg gjentar meg selv, de kunne gjort en av disse tingene, ikke alle 3. Gjerne fjern flares, men ikke fjern Below Radar for IGLA/Stinger.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Vel, jeg har sett folk whiner på vehicle servers om at man er tank hore, heli hore etc, da tror jeg neppe de har skjønt hva slags server eller spill de spiller, herregud.

 

Spillet var perfekt slik det var ifra dag 1 når spillet kom ut, utenom alle bugs, de burde aldri har hørt på noe nerf whine, det var da spillet var best, de patcher det i døden, men bf4 skal jo komme om ett par år eller noe så det er vel slik taktikken deres er.

 

Hvis folk hadde vært dedikerte til å ta ned helis enn å bare snipe så hadde heliene detti lett ned selv med ecm, flares og below radar.

De fordummer og noobifiserer hele spillet så man trenger mindre og mindre skill og iq for hver dag som går, jada, dere noobs får ta en liten nerdrage på denne posten, lykke til.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vel, jeg har sett folk whiner på vehicle servers om at man er tank hore, heli hore etc, da tror jeg neppe de har skjønt hva slags server eller spill de spiller, herregud.

 

Spillet var perfekt slik det var ifra dag 1 når spillet kom ut, utenom alle bugs, de burde aldri har hørt på noe nerf whine, det var da spillet var best, de patcher det i døden, men bf4 skal jo komme om ett par år eller noe så det er vel slik taktikken deres er.

 

Hvis folk hadde vært dedikerte til å ta ned helis enn å bare snipe så hadde heliene detti lett ned selv med ecm, flares og below radar.

De fordummer og noobifiserer hele spillet så man trenger mindre og mindre skill og iq for hver dag som går, jada, dere noobs får ta en liten nerdrage på denne posten, lykke til.

 

Helt enig, hele spillet blir mer å mer noobifisert. Whininga er til tider ganske ekstrem.

 

Hvis det er slik DICE skal drive på fremover, så blir det neppe noe BF4 på meg.

Endret av FiveInline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter patch så kjør en repair på spillet, de glemte visst å legge med alt innholdet i patchen :p

Dafuq? Er logget inn og i origins så er spillet klart. Meeen når jeg klikker SPIIIIILL så kommer jeg bare inn i browseren og det popper en mongo beskjed om at jeg må installere spillet først. Har oppdatert spillet og browser dings.

Som sagt før: Høyreklikk på spillet i Origin og velg repair. :)

 

sweet!

Dette fikser ingenting spillet mitt begynner og instalere seg selv på nytt, hva faen slags drittprogram er dette, bare tull hver gang jeg logger inn :&--#60;

 

Joho 8 timer til jeg kan spille, yeah right, har bedre spill og teste

 

Nei.. den gjør en repair og legger til det innholdet de fukka opp. På en normal HDD vil det ta rund 3-4 min.

Progressbar ser lik ut som om den installerer - dette er informasjon som sto med stor skrift i batttleloggen når du logget på :)

 

 

 

Vel, jeg har sett folk whiner på vehicle servers om at man er tank hore, heli hore etc, da tror jeg neppe de har skjønt hva slags server eller spill de spiller, herregud.

Spillet var perfekt slik det var ifra dag 1 når spillet kom ut, utenom alle bugs, de burde aldri har hørt på noe nerf whine, det var da spillet var best, de patcher det i døden, men bf4 skal jo komme om ett par år eller noe så det er vel slik taktikken deres er.

Hvis folk hadde vært dedikerte til å ta ned helis enn å bare snipe så hadde heliene detti lett ned selv med ecm, flares og below radar.

De fordummer og noobifiserer hele spillet så man trenger mindre og mindre skill og iq for hver dag som går, jada, dere noobs får ta en liten nerdrage på denne posten, lykke til.

Helt enig, hele spillet blir mer å mer noobifisert. Whininga er til tider ganske ekstrem.

Hvis det er slik DICE skal drive på fremover, så blir det neppe noe BF4 på meg.

 

Så la vær å spill da vel, bruk heller tiden på et riktig spill. Jeg synes det er helt greit at du mener spillet er dritt. Så fort du innser at du også synes spillet er no dritt så slutter du å spille, også slutter du å whine ... det er jo win/win situasjon for alle :) Du ser jo gang på gang at utviklerne snyter deg for den morroa DU mener DU har rett til på DIN fritid og som tydligvis DU mener at alle andre skal innse. Ellers får du vel sende en mail til DICE og forklare hvorfor de burde høre på DEG når de lager spill. Hvis du vil så kan du jo faktisk sende dem en pitch på hvordan DU vil ha et kart laget....da kan du jo vise alle hvordan det skal gjøres, det er jo positivt?

Endret av Green_Monster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Så la vær å spill da vel, bruk heller tiden på et riktig spill. Jeg synes det er helt greit at du mener spillet er dritt. Så fort du innser at du også synes spillet er no dritt så slutter du å spille, også slutter du å whine ... det er jo win/win situasjon for alle :) Du ser jo gang på gang at utviklerne snyter deg for den morroa DU mener DU har rett til på DIN fritid. Ellers får du vel sende en mail til DICE og forklare hvorfor de burde høre på DEG når de lager spill.

 

Hvor har jeg skrevet att spillet er noe dritt? Jeg har klaget på EN konkret ting, og er til dels enig med de som er uenige med meg, så sitt ikke der å lek smartass og legg ord i munnen på meg.

 

Og hvis du ikke har fått det med deg, så er ikke dette noe bare jeg klager på, du har fått med deg det, ikke sant?

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Oj.. sorry om jeg tråkket på egoet ditt. Er du pro-spiller elns du da? Jeg er uenig i noen valg DICE har gjort jeg også, bl.a at de gjorde slik at flares kunne bryte en lazer lock.. noe som er litt merkelig ift våpen tec.

Men du får jo ta spillet for det-det er. Det er knakenes god underholdning og ift specsa dine så brude du kunne kjøre alt på Ultra, er det mange andre spill som ser så flott ut, høres så kult ut, og som du kan ha det så mye gøy med?

Lenke til kommentar

Nei du har ikke tråkket på noe ego, og nei jeg er ikke pro spiller, langt derifra.

 

Har ikke hatt det mer gøy enn med BF3, og jeg har ikke klagd på noe spesielt helt siden jeg begynte å spille i Januar, men denne gangen her gikk dice for langt.

 

Og man kan jo lure på hva de finner på neste gang, jeg får inntrykket av att de føyer seg etter den store massen med whinere som ikke takler diverse ting, istedenfor å lage spillet slik det burde være.

 

Det er jo ikke annet en nerfing og buffing, og se bare på battlelog forumet, hvor mye nerfe whining det er der, man skulle nesten ikke tro det var sant.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Kort og godt er det helt absurd å klage over at ting ikke er OP lenger. Alle vet at AH var OP, inkludert de som kun flyr heli. Men fordi de synes det er gøy å kunne dominere hele tiden så sutrer de. Så skal man ta hensyn til deres 100% egotrip eller skal man lage et spill som er moro for alle å spille?

Endret av Vice
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Enig med at de er tilbøyelige, og at de hører på community, og da vil jo noen selvfølgelig falle utenfor. Det er jo bra at de hører på, men det ser jo ut som de fleste har lyst til å logge på og se action med en gang.. det er derfor de spiller og det er derfor de kjøper det, dessuten må de vel følge de som har betalt for hele pakken. EA og Sony, på den andre side så ville det ikke blitt noe BF3 uten dem kanskje. For min del, så har jeg ikke hatt det så morsomt på lenge - jeg hopper inn og sprenger ting, løper rundt med våpen som føles kraftfulle ut og grafikken er jo bare helt hinsides - samtidig som lyden i spillet er sinnysk. De triksa og stuntsa som skjer på skjermen min får meg til å bli engasjert og samtidig er det ofte jeg ler meg ihjel av det som skjer. Synes spillet er fantastisk kult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hvis det var mer gøy med det man hadde, hva da?

Og ikke dra den, ja, men det er ingen som tvinger deg til å spille, siden det er logisk.

 

Spennende problemstilling.

Hvorfor skal det være mere gøy hvis det i bunn og grunn er gøy?

Hvis det var mere gøy, ville folk whinet på noe da?

Mest sannsynlig vill folk whine til evig tid uten å vise noe særlig takknemlighet, nettopp for de tilfredsstillelsen ikke er til stede. Så hvorfor skal man da stoppe opp ved noen som ikke tilfredsstiller, eller ikke tilfredsstiller nok? Kan man ikke da bare vandre videre på sin søken etter den perfekte tilfredsstillelse? Eller kan man ta det inn over seg at de fleste ting er langt fra perfekt og leve litt med andres premisser?

Lenke til kommentar

Kort og godt er det helt absurd å klage over at ting ikke er OP lenger. Alle vet at AH var OP, inkludert de som kun flyr heli. Men fordi de synes det er gøy å kunne dominere hele tiden så sutrer de. Så skal man ta hensyn til deres 100% egotrip eller skal man lage et spill som er moro for alle å spille?

 

Hva var Heli OP mot? Værtfall ikke jet, en god jet pilot tar jo lett ned et heli, så har du AA i tillegg..

 

Att Heli var OP er bare BS.

Endret av FiveInline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...